قوانین سخت آلمانی‌ها برای از سرگیری بوندس لیگا/ بازیکنان باید در هر بازی ماسک بزنند

مسئولان کشور آلمان قوانین جدیدی را برای از سرگیری رقابت‌های بوندس لیگا تعیین کرده اند که یکی از آن‌ها ماسک زدن اجباری بازیکنان در طول یک مسابقه است.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، پس از بررسی‌های مسئولان آلمانی برای شروع دوباره رقابت‌های بوندس لیگا (لیگ برتر آلمان) و مشخص کردن روز ۹ می‌به عنوان تاریخ احتمالی از سرگیری مسابقات، از وزارت کار کشور آلمان خبر می‌رسد که تدابیر ویژه‌ای را برای شروع مسابقات در نظر گرفته شده است.

وزارت کار آلمان در نظر دارد تا ماسک‌های مخصوصی را برای تمامی بازیکنان حاضر در بوندسلیگا تهیه کند. این ماسک‌ها باید در طول یک بازی بر صورت بازیکنان باشد تا باعث حفظ ایمنی آن‌ها از ابتلا به ویروس کرونا شود.

پس از گذشت هر ۱۵ دقیقه از بازی قرار است مسابقه متوقف شود و بازیکنان با رعایت فاصله ۱.۵ متری به کنار زمین آمده و ماسک خود را تعویض کنند. تعویض ماسک در یک بازی ۶ دفعه انجام خواهد شد.

از دیگر قوانین شروع مسابقات بوندس لیگا پرهیز بازیکنان از هرگونه تماس بدنی غیر ضروری با بازیکن دیگر است. برای مثال بعد از به ثمر رسیدن یک گل، بازیکنان نمی‌توانند یکدیگر را بغل کنند. در صورتی که بازیکنان با یکدیگر تماس داشته باشند داور می‌تواند به بازیکنان خاطی تذکر دهد.

کریستین سیفر رئیس بوندس لیگا در باره از سرگیری رقابت‌ها این فصل بیان کرد: تعیین تاریخ دقیق شروع بازی‌ها بر عهده ما نیست و این کار به عهده سیاستمداران کشور آلمان است. ما از تاریخ ۹ می‌و یا روز‌های پس از آن، آماده شروع مسابقات هستیم.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار