دانش‌آموزان و والدین هزینه‌ای برای نصب برنامه شاد پرداخت نکنند

رییس اداره فناوری اطلاعات آموزش و پرورش استان کرمانشاه از دانش‌آموزان و والدین درخواست کرد، هزینه‌ای برای نصب برنامه شاد پرداخت نکنند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه،رییس اداره فناوری اطلاعات آموزش و پرورش استان کرمانشاه از   دانش‌آموزان و والدین درخواست کرد، هزینه‌ای برای نصب برنامه شاد پرداخت نکنند.

فرزاد خدایاری گفت: خانواده‌ها برای نصب اپلیکیشن شاد به جایی مراجعه نکنند، در صورت موفق نشدن برای دریافت کد احراز هویت برای دانش‌آموز با مدیر مدرسه تماس بگیرند و پیگیری به عمل آورند.

خدایاری اظهار داشت: دانش‌آموزان عزیز اپلیکیشن را ازسایت shaddl.medu.ir دانلود کنند و باید روی گوشی همراه اندروید بالاتر از نسخه ۴.۴ نصب کنند، و با رویت پیغام هشدار، آن را تایید کنند تا نصب شود.

این مقام مسئول در آموزش و پرورش استان همچنین در خصوص سوالات مکرر درباره خطا‌های موجود در برنامه عنوان کرد: خطا‌های ۴۰۱ و ۴۰۲ مربوط به انتخاب نقش دانش‌آموزی است، خطا‌های ۴۰۳ مربوط به استفاده از پراکسی یا فیلترشکنی و یا مرورگر قدیمی است، خطای ۴۱۷ را نیز مربوط به روشن بودن فیلترشکن روی دستگاه است و عزیزان میتوانند در صورت عدم برطرف شدن خطا از واحد‌های فناوری آموزش و پرورش منطقه خود راهنمایی دریافت کنند.

انتهای  پیام/ز

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۴
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
فاطمه
۱۵:۰۵ ۲۱ ارديبهشت ۱۳۹۹
هر کار می کنیم داره شاد نصب نم شه
Iran (Islamic Republic of)
محمدرضا شعبان نتاج
۰۱:۱۷ ۰۹ ارديبهشت ۱۳۹۹
من درس را دوست دارم
Germany
حنان وهابي
۱۵:۳۷ ۰۶ ارديبهشت ۱۳۹۹
من دوست دارم درس بخوانم ممممممممممممممممممممممممممممممممنننممممممممممممممممممم
Germany
حنان
۱۵:۳۶ ۰۶ ارديبهشت ۱۳۹۹
من دوست دارم درس بخونم
آخرین اخبار