از دستگیری شش سوداگر مرگ در یزد تا توقیف محموله مرغ فاقد مجوز دامپزشکی در تفت

مهمترین بسته حوادث استان یزد را در سایت باشگاه خبرنگاران جوان مشاهده کنید.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد، سردار محمدرضا میرحیدری فرمانده انتظامی استان یزد گفت: ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر استان یزد با انجام کار گسترده اطلاعاتی متوجه شدند قاچاقچیان، یک محموله سنگین مواد افیونی را از سیستان و بلوچستان به کرمان منتقل کرده اند.

او افزود: ماموران پس از اطمینان از صحت موضوع، نتیجه کار اطلاعاتی پلیس مبارزه با مواد مخدر پلیس یزد را در اختیار ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر استان کرمان قرار دادند.

سردار میرحیدری باشاره به تشکیل تیم عملیاتی از ماموران یزد و کرمان، ادامه داد: ماموران با رصد دقیق اطلاعاتی، مخفیگاه اشرار را در کرمان شناسایی و در یک عملیات ضربتی شش نفر از آن‌ها را در مخفیگاه شان دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی استان یزد افزود: در این عملیات ۶۳۹کیلو مواد مخدر شامل ۵۶۹ کیلو تریاک و ۷۰ کیلو حشیش کشف و چهار دستگاه خودرو مربوط به سوداگران مرگ توقیف شد.

او  در با بیان اینکه قاچاقچیان دستگیر شده تحویل مراجع قضائی شدند، گفت: مبارزه با سوداگران مرگ با جدیت در دستور کار پلیس قرار گرفت.

پنج مصدوم در تصادف دو موتور سیکلت در ابرکوه

فرمانده انتظامی شهرستان ابرکوه گفت: بر اثر برخورد دو دستگاه موتور سیکلت در یک جاده روستایی ابرکوه، پنج نفر مصدوم شدند.

سرهنگ سعید زینلی فرمانده انتظامی شهرستان ابرکوه گفت: در پی اعلام یک فقره تصادف جرحی در ساعت ۲۳ در جاده روستای مریم آباد شهرستان ابرکوه بلافاصله ماموران به محل مورد نظر اعزام شدند.

او افزود: در این حادثه پنج نفر مصدوم شدند که به همت عوامل اورژانس به بیمارستان اعزام و وسایل نقلیه نیز روانه پارکینگ شد.

سرهنگ زینلی  ادامه داد: کارشناسان پلیس راه استان یزد در صحنه حاضر و علت وقوع این حادثه را تجاوز به چپ یکی از راکب موتور سیکلت‌ها اعلام کرده اند.

فرمانده انتطامی شهرستان ابرکوه به رانندگان توصیه کرد: از عجله و شتاب بی مورد هنگام رانندگی و تردد با موتور سیکلت خودداری کنند و برای حفظ سلامتی خود و سرنشینان به قوانین رانندگی احترام بگذارند.

کشف هروئین از داخل قوطی چای

 سرهنگ علی افخمی رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر استان یزد گفت: ماموران، مسافر اتوبوس را که سه کیلو و ۷۰۰ گرم هروئین را داخل قوطی‌های چای جاساز کرده بود دستگیر کردند.

او افزود: ماموران ایستگاه بازرسی شهید مدنی هنگام کنترل خودرو‌های عبوری، به مسافر یک دستگاه اتوبوس که از زاهدان عازم اصفهان بود مشکوک شده و وی را مورد بازرسی قرار دادند.

سرهنگ افخمی ادامه داد: ماموران در بازرسی از وسایل همراه وی سه کیلو و ۷۰۰ گرم هروئین را به صورت جاساز از داخل قوطی‌های چای کشف کردند.

 رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر استان یزد گفت: متهم با دستور مقام قضائی روانه زندان شد.

دستگیری سارق مغازه در یزد

 سرهنگ محمدرضاحناساب رئیس پلیس آگاهی استان یزد گفت: در پی وقوع چند فقره سرقت از مغازه‌ها در سطح شهر یزد که نگرانی شهروندان را نیز به دنبال داشت، تیمی از ماموران با تجربه اداره مبارزه با سرقت به بررسی موضوع پرداخته اند.

او افزود: ماموران پلیس با پیگیری‌های مستمر، موفق به شناسایی سارق شده و پس از هماهنگی با مقامات قضائی، متهم را در مخفیگاهش دستگیر کردند.

سرهنگ حناساب با اشاره به بازجویی‌های فنی کارآگاهان پلیس آگاهی، گفت: متهم در بازجویی‌های انجام شده به پنج فقره سرقت مغازه در سطح شهر یزد اعتراف کرد.

رئیس پلیس آگاهی استان یزد در پایان با بیان اینکه متهم این پرونده روانه زندان شد گفت: تلاش پلیس برای شناسایی مالباختگان ادامه دارد.

انتهای پیام/ی

توقیف محموله مرغ فاقد مجوز دامپزشکی در تفت

سرهنگ وحید احمدی فرمانده انتظامی شهرستان تفت گفت: مأموران پاسگاه انتظامی نصرآباد شهرستان تفت هنگام گشت زنی و کنترل محور‌های عبوری به یک کامیون هوو مشکوک و خودرو را متوقف کردند.

او افزود: در بازرسی از خودرو ۹۳۰ قطعه مرغ گوشتی غیر مجاز که بدون مجوز حمل بهداشتی بود، کشف شد.

سرهنگ  احمدی با اشاره به این که در این رابطه یک متهم دستگیر و خودرو توقیف شده است، ادامه داد: کارشناسان ارزش بار قاچاق کشف شده را بالغ بر ۳۲۵ میلیون ریال برآورد کرده اند.

انتهای پیام/ی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار