ترابیان: قرارداد کی روش با ۵ روز غیبت او در تمرینات فسخ می‌شد/ پرونده من و کفاشیان پشت شوفاژ افتاده است

رئیس اسبق کمیته روابط بین الملل فدراسیون فوتبال گفت: در قرارداد کی روش بندی وجود داشت که طبق آن با ۵ روز غیبت متوالی در تمرینات این قرارداد فسخ می‌شد.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، عباس ترابیان، رئیس اسبق کمیته روابط بین الملل فدراسیون فوتبال در گفتگو با یک برنامه تلویزیونی درباره وضعیت قرارداد کارلوس کی روش گفت: از کفاشیان تشکر می‌کنم که هیچگاه اجازه نداد بحث زحمات هفت ماهه ما برای عقد قرارداد با کی روش رسانه‌ای شود. حتی مسئولان سابق فدراسیون از ما شاکی شدند که چرا درباره مربی مدنظرتان اطلاع رسانی نکردید. متاسفانه در کشور ما وقتی نام گزینه‌ای لو برود، از چند جا با او تماس می‌گیرند که این موضوع سبب افزایش قیمت سرمربی و ایجاد مشکل‌های اساسی می‌شود.

اصل قرارداد کی روش طبق اصول بین المللی و قابل قبول است

او افزود: این قرارداد که با کمک یکی از حقوقدان‌های مطرح کشورمان امضا شد، قرارداد بسیار خوبی بود و همه می‌توانند از آن بهره بگیرند. هم خواسته‌های طرف مقابل، قرارداد را به سمت یک قرارداد مترقی پیش می‌برد و هم ما تلاش کردیم نقطه نظرات خود را در آن لحاظ کنیم. همه مسائل در آن گنجانده شده است. البته بعد‌ها بخشی از این قرارداد کم و زیاد شد. از نظر تمام افرادی که کارشان در این حوزه است، اصل قرارداد بین المللی و قابل قبول است.

ترابیان: قرارداد کی روش با ۵ روز غیبت او در تمرینات فسخ می‌شد/ پرونده من و کفاشیان پشت شوفاژ افتاده است

اگر کی روش ۵ روز متوالی در تمرینات تیم ملی غیبت می‌کرد، قراردادش فسخ می‌شد

ترابیان درباره اینکه آیا در قرارداد کی روش بندی آمده بود که او با رعایت نکردن مفاد جریمه شود، توضیح داد: تمام مواردی که منجر به جریمه می‌شد را به رئیس فدراسیون مرتبط کرده بودیم. طبق قرارداد کی روش حق نداشت در روز‌های فعالیت و تمرینات تیم ملی غیبت داشته باشد. حتی بندی در قرارداد آورده بودیم که اگر او در این زمان‌ها پنج روز به صورت متوالی غیبت داشته باشد، این قرارداد به صورت خودکار فسخ می‌شود. البته اگر کی روش قصد سفر به جایی داشت باید این موضوع را به شکل کتبی به رئیس فدراسیون منتقل می‌کرد و در این صورت به سفر می‌رفت.

کی روش مدعی بود در صورت دیرکرد در پرداخت‌ها باید ۴ درصد به او بهره بدهیم

مدیر سابق تیم ملی تصریح کرد: کی روش خیلی تلاش می‌کرد از ایران پول بیشتری بگیرد و حتی زمانی مدعی بود اگر بحث پرداخت‌ها دیر شود، ۴ درصد از فدراسیون بهره می‌گیرد.

کی روش ۱۰ درصد پاداش خود از صعود تیم ملی به جام جهانی را بین دستیارانش تقسیم کرد

ترابیان درباره میزان پاداش کی روش برای صعود تیم ملی به جام جهانی گفت: در قراردادی که سال ۲۰۱۱ منعقد شد تفاهم کردیم در صورت صعود تیم ملی به جام جهانی، هر زمان پاداش مان از سوی فیفا وصول شد ۱۰ درصد به کی روش پرداخت شود. او هم به عنوان سوپر وایزر این پول را بین اعضای کادرفنی اش تقسیم می‌کرد.

ترابیان: قرارداد کی روش با ۵ روز غیبت او در تمرینات فسخ می‌شد/ پرونده من و کفاشیان پشت شوفاژ افتاده است

کف پاداش بازیکنان تیم ملی ۲ هزار دلار بود و کی روش ۲ برابر می‌گرفت

او افزود: در قرارداد دوم کی روش چنین موضوعی را نپذیرفت و گفت ۱۰ درصد را تنها به خودم بدهید و آن را تنها به نام خودم بزنید. ضمن اینکه کی روش ۲ برابر بازیکنان پاداش می‌گرفت. کف این مبلغ هم برای بازیکنان ۲ هزار دلار بود.

پرونده ما پشت شوفاژ افتاده و برخی آقایان با من و کفاشیان دشمنی کردند

ترابیان درباره آخرین وضعیت پرونده خودش و کفاشیان در کمیته استیناف گفت: یکی از دوستان با من شوخی می‌کرد و می‌گفت فکر می‌کنم پرونده تان پشت شوفاژ افتاده است. شاید به واقع چنین اتفاقی افتاده باشد. حدود ۱۱ ماه است نسبت به رای بدوی که طبق آن ما پنج سال از حضور در فوتبال محروم شده ایم در کمیته استیناف اعتراض کرده ایم. رای بی خودی که آبروی ما را با آن بردند. همچنان از مسئولان سابق و برخی آقایانی که هنوز در فدراسیون هستند دلگیرم، چراکه با دشمنی کامل نسبت به ما کم لطفی کردند. شرکت طرف حساب ما در این پرونده ورشکسته شده و دادگاه عالی انگلیس پرونده آن را باطل کرده است. شرکت کلاه برداری که سر بیشتر کشور‌های جهان کلاه گذاشته است. هنوز که هنوز است از ما می‌خواهند برای موارد بی خودی توضیح بدهیم و دیگر نمی‌دانم چه بگویم.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار