مهدی: یک باشگاه مخالفت کتبی اش را با برگزاری ادامه رقابت‌های لیگ برتر فوتبال اعلام کرده است/ تصمیمی برای بازی فولاد با استقلال نگرفته ایم

سرپرست کمیته مسابقات سازمان لیگ فوتبال گفت: یک باشگاه مخالفت کتبی اش را با برگزاری ادامه رقابت‌های لیگ برتر فوتبال اعلام کرده است که بعید می‌دانم پذیرفته شود.

سهیل مهدی سرپرست کمیته مسابقات سازمان لیگ فوتبال ایران در گفت‌وگو با خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، درباره ارسال نامه برخی تیم‌ها و مخالفت آن‌ها با ادامه رقابت‌های لیگ برتر بیان کرد: تاکنون تنها نامه یک باشگاه به سازمان لیگ وصول شده و به جز همان یک تیم هیچ باشگاهی مخالفت رسمی خود را با ادامه رقابت‌های لیگ برتر مطرح نکرده است.

او افزود: ما هم نامه هر تیمی به سازمان لیگ برسد در اختیار هیئت رئیسه سازمان لیگ قرار می‌دهیم تا بررسی‌های لازم را انجام بدهد. البته بعید است و با توجه به اینکه احتمال دارد به زودی بتوانیم تمرینات و بازی‌ها را با نظر ستاد مقابله با کرونا و همچنین مراجع بالادستی مان تمرینات و بازی‌ها برگزار کنیم، با این درخواست موافقت شود.

سرپرست کمیته مسابقات سازمان لیگ درباره اینکه آیا قرار است پیش از برگزاری رقابت‌های ۹ هفته باقی مانده لیگ برتر دیدار عقب افتاده فولاد خوزستان با استقلال تهران از هفته هفدهم برگزار شود، اظهار داشت: این موضوع بستگی به این دارد که ستاد مقابله با کرونا چه زمانی را در اختیار سازمان لیگ برای برگزاری تمرینات و شروع بازی‌ها اعلام می‌کند. تاکنون تصمیمی برای برگزاری بازی فولاد با استقلال پیش از دیدار‌های ۹ هفته باقی مانده نگرفته ایم چراکه ابتدا باید تاریخ قطعی به ما اعلام شود. سازمان لیگ در این زمینه تصمیم گیرنده نیست.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار