خسروی: انتخابات ووشو در خرداد یا تیرماه برگزار می‌شود

سرپرست فدراسیون ووشو گفت: انتخابات فدراسیون ووشو بعد از ماه مبارک رمضان در خرداد یا تیرماه برگزار می‌شود.

علیرضا خسروی سرپرست فدراسیون ووشو در گفت‌وگو با خبرنگار کشتی و رزمی گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، درباره انتخابات این فدراسیون اظهار کرد: ثبت نام انتخابات ریاست فدراسیون ووشو چند روز پیش به پایان رسید و ۱۱ نفر در این انتخابات نام نویسی کردند که هر زمان احراز صلاحیت این کاندیدا‌ها اعلام شد اطلاع رسانی می‌کنیم. وزارت ورزش و جوانان باید زمان انتخابات ووشو را اعلام کند و این انتخابات بعد از ماه مبارک رمضان در خرداد ماه یا تیرماه برگزار می‌شود.  

خسروی درباره وضعیت فدارسیون ووشو بیان کرد: در حال حاضر مسابقات همه فدراسیون‌های ورزشی از جمله ووشو لغو شده است و و مسابقات ووشو  قهرمانی آسیا به تعویق افتاده است و فدارسیون جهانی ووشو هم هنوز وضعیت  مسابقات جوانان جهان را مشخص نکرده است، اما به احتمال زیاد این رقابت‌ها هم در زمان مقرر برگزار نمی‌شود.  

سرپرست فدارسیون ووشو درباره اینکه با ووشو کاران در ارتباط است، گفت: بله مربیان تیم ملی ووشو با ورزشکاران در ارتباط هستند و  ووشو کاران با برنامه تمرینی در خانه تمرین می‌کنند تا آمادگی خود را حفظ کنند.  

او درباره وضعیت لیگ ووشو بیان کرد: به محض اینکه ستاد مبارزه با کرونا وضعیت مسابقات ورزشی را مشخص کرد زمان برگزاری مرحله نیمه نهایی و فینال را اعلام می‌کنیم.  

مدیر کل امور مشترک فدراسیون‌های ورزشی درباره اینکه با توجه به تعلیق فدراسیون جودو لوایح جدیدی برای فدارسیون ارسال شده است، گفت: این لوایح در اختیار علی نژاد است و هر وقت اعلام کنند موضع خود را درباره این لوایح اعلام می‌کنیم.

خسروی درباره زمان ثبت نام انتخابات فدراسیون دو و میدانی گفت: در حال حاضر سرپرست فدراسیون دو و میدانی مشغول فعالیت در این فدراسیون است و ثبت نام فدارسیون دو و میدانی هم بعد از ماه مبارک رمضان صورت می‌گیرد.


بیشتر بخوانید: صدیقی: ۱۱ نفر در انتخابات فدراسیون ووشو ثبت نام کرده اند


انتهای پیام/  

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار