زمان دقیق امتحانات نهایی و کنکور ۹۹ مشخص شد

در نهصدوهفتادوچهارمین جلسه شورای عالی آموزش و پرورش زمان دقیق برگزاری امتحانات نهایی و کنکور ۹۹ مشخص شد.

به گزارش حوزه آموزش و پرورش گروه علمی پزشکی باشگاه خبرنگاران جوان، محسن حاجی میرزایی وزیر آموزش و پرورش، در نهصدوهفتادوچهارمین جلسه شورای عالی آموزش و پرورش، با تسلیت رحلت آیت الله امینی و تجلیل از نقش ایشان در امر تربیت، اظهار کرد: پس از ورود بیماری کرونا و تعطیلی مدارس، آموزش و پرورش، باید تکلیف آموزش را مشخص می‌کرد.

او افزود: اگر تعطیلی کوتاه مدت باشد نظام آموزشی خیلی دچار اشکال نمی‌شود، اما چون بواسطه این بیماری فراگیر تعطیلات طول کشید ما باید کاری می‌کردیم لذا ابتدا به سراغ ارائه آموزش‌ها از طریق تلویزیون و همچنین ارائه آموزش‌ها در فضای مجازی پیام رسان‌ها رفتیم و نهایتا به ایجاد شبکه آموزشی دانش آموزان (شاد) اقدام کردیم.

حاجی میرزایی گفت: راه اندازی شبکه آموزشی با این حجم و گستردگی که قرار است ۱۵میلیون دانش آموز را پوشش دهد در این زمان کوتاه بسیار سخت و نیازمند تلاش مضاعف است لذا با تلاش‌های شبانه روزی که بدون وقفه در دو ماه اخیر صورت گرفت سعی ما براین است تا برخی از مشکلات کاملا رفع شود.

او استقبال دانش آموزان و فرهنگیان از این شبکه را بسیار خوب اعلام و عنوان کرد: یکی از اهداف اصلی ما از ایجاد شبکه شاد مصون سازی فرایند آموزشی کشور در برابر بحران‌هایی است که باعث تعطیلی مدارس می‌شود. البته در این فرصت کم  سعی کردیم این شبکه به آموزش‌های سال تحصیلی جاری برسد.

 وزیر آموزش و پرورش هدف اصلی ایجاد این شبکه را آموزش دانش آموزان دانست و ادامه داد: در مناطق کم جمعیت و دور افتاده که دانش آموزان با مشکلات ناشی از امکانات فضای مجازی روبه‌رو هستند آموزش‌ها را از طریق راهبران آموزشی پیش بردیم و حتی در برخی مناطق کم جمعیت آموزش حضوری در فضای باز و با چینش پراکنده دانش آموز انجام می‌شود.

امتحانات نهایی از ۱۰یا ۱۷خرداد ماه برگزار خواهد شد

او ادامه داد: برای پایه دوازدهم طبق روال هرساله آخر اردیبهشت پایان سال تحصیلی خواهد بود و پس از تعطیلات عید فطر، امتحانات از ۱۰یا ۱۷خرداد ماه آغاز و تا یک هفته از تیرماه ادامه خواهد داشت کنکور نیز۲۰ روز پس از آخرین امتحان نهایی برگزار خواهد شد.

حاجی میرزایی در خصوص تدوین محتوا‌های درسی در فضای مجازی گفت: سازمان پژوهش و برنامه ریزی درسی، محتوا‌هایی رابرای معلمان تدوین و در اختیار آنان قرار داده است همچنین مرکز ملی پرورش استعداد‌های درخشان نیز محتوا‌های آموزشی را آماده و به استان‌ها ارسال کرده است.

او تصریح کرد: در صورتی که امکان برگزاری امتحانات پایانی برای پایه‌های غیر از دوازدهم وجود نداشته باشد فعالیت دانش آموزان در کلاس‌های آنلاین و انجام تکالیف از شاخص‌های ارزشیابی توسط معلمان خواهد بود.

وزیر آموزش و پرورش افزود: تلاش خواهیم کرد برای آینده آماده شویم و محتوا‌ها به گونه‌ای تدوین شود تا در فضای مجازی به سهولت قابل ارائه باشد.

نیازمند تربیت مدیر هستیم

حاجی میرزایی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به آئین نامه اجرایی مدارس که در دستور کار شورای عالی قرار داشت، اظهار کرد:  توجه به مشارکت معلمان و اولیا  در امور مدرسه و مساعدت بیشتر خیرین می‌تواند در امر تعلیم و تربیت سهولت ایجاد کند.

او گفت: مستندسازی در مدرسه بسیار اهمیت دارد، زیرا آیندگان باید بتوانند از تجارب امروز مدیران و معلمان  استفاده کنند و مشکلات را حل و فصل کنند.

وزیر آموزش و پرورش افزود: در آموزش و پرورش بیش از ۱۰۰هزار مدیر داریم و ما نیازمند تربیت مدیر هستیم.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۳۰۷
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۰۹ ۲۳ خرداد ۱۳۹۹
واقعا خودم میزارم جای کنکوری ها دلم میخواد خودم بزنم به برق
این بدبختا چه گناهی کردن که باید این قدر بلاتکلیف باشن؟
Iran (Islamic Republic of)
یه دانش اموز
۱۶:۰۵ ۲۸ ارديبهشت ۱۳۹۹
واقعا میخواهم یکی جواب بده،اگه کسی در مثلا اولین یا دومین امتحان حالش بد بشه تکلیف بقیه امتحاناتش چی میشه،بابا کنکور یه روزه بزاریم سرسلامتی برگزار بشه بعد در مورد امتحانات اقدام کنید.چرا جزئیات به این مهمی از قلم افتاده.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۳۴ ۱۸ ارديبهشت ۱۳۹۹
آخه وقتی درسارو تموم نکردن چطوری امتحان بدن آخه این عدالته؟ بعضی ها حتی گوشی ندارن تلوزیون ندارن. وام یک میلیونی رو می خواستن باهاش گوشی بخرن
Iran (Islamic Republic of)
.
۱۲:۲۶ ۱۳ ارديبهشت ۱۳۹۹
وزیر محترم بهداشت گفتن که یه جوری امتحانات نهایی و کنکور رو برگزار میکنن که کمترین آسیب به داوطلبین برسه، آخه من نمیدونم وقتی که خودشون میدونن قراره یه اتفاقایی برای ما دوازدهمی های بدبخت و کنکوری ها بیفته چرا بیشتر به تعویق نمیندازن، اگر سلامتی نباشه درس به چه درد ما میخوره ما نمیخواییم تا آخر عمر با تنگی نفس زندگی رو سر کنیم.
Iran (Islamic Republic of)
مهدی
۱۱:۰۰ ۱۳ ارديبهشت ۱۳۹۹
بخدا تحمل این شرایط خیلی سخته برام
دیگه نمیتونم تحمل کنم این خبرایی که هزاران بار خودتون میگید و ما روش حساب میکنیم بعد با ی حرف دیگه خودتون تکذیبش میکند
چرا روی حرفتون نیستید
چرا به فکر جون مردم نیست
من با این کنکور بیماری اعصاب پیدا کردم
Yjc شما یه کاری بکن واسه ما
Iran (Islamic Republic of)
رضا
۰۰:۰۰ ۱۲ ارديبهشت ۱۳۹۹
در این شرایط اگه کنکور هم برگزار بشه باید داوطلبان از ماسک و وسایل محافظتی استفاده کنند که امکان تقلب توسط برخی بوجود میاد که حق ما هم ضایع میشه مسئولین یه فکری کنند.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۰۱ ۱۱ ارديبهشت ۱۳۹۹
لطفا در نظر بگیرید بچه ها با ماسک سر امتحان و گردنشون روی برگه امتحان خم باشه چقدر نفس کم میارند ،کاش همه ی ما خودمون رو جای این عزیزان بگذاریم ،حالا کنکور هم که چند ساعت میشه دیگه بدتر ،واقعا دلم برای این فرزندان می سوزه فقط خدا کمکشون کنه
Iran (Islamic Republic of)
حسین
۱۷:۳۶ ۱۱ ارديبهشت ۱۳۹۹
ببخشید فرض می کنیم ما امتحان دادیم و بعد کنکور دادیم و بعدش انتخاب رشته کردیم وقتی نمی شه با این اوضاع رفت دانشگاه ودانشگاه ها بسته است این امتحانات و کنکور به چه درد می خوره؟ این اقدام خیلی خیلی خطرناکه راه حل اینه تا موقعیه که شیوع کرونا به صفر برسه بریم امحان بدیم که هم استرس نداشته باشیم هم بدون ماسک و دسکش راحت تریم .این آموزش مجازی هم جای آموزش حضوری رو نمی گیره
Iran (Islamic Republic of)
...
۱۲:۴۵ ۱۱ ارديبهشت ۱۳۹۹
وزیر عزیز! تا به حال فکر کردی بحث فقط سر یادگیری که انجام نمیشه نیست؟! بحث سر سلامتیه، که به خطر نیوفته، با این تدابیر هوشمندانه اصلا به خطر نمیوفته!!!!
من نمیفهمم، دولت ها و کشور های پیشرفته کل اموزش و کار و زندگی رو برای سلامتیشون تعطیل کردند، اونوقت شما به فکر این هستید کنکور رو چجوری برگزار کنید؟
شما با کپی کردن یک اپلیکیشن از روی تلگرام رو گذاشتید تدابیر و تلاش های شبانه روز؟
حالا بماند که ممکنه خیلی از افراد نتونن این برنامه مزخرف رو نصب کنن!
Iran (Islamic Republic of)
هاشم
۰۵:۰۰ ۱۱ ارديبهشت ۱۳۹۹
دوستانی که نظر می دهند لااقل کلمات را صحیح بنویسید واین جوری غلط نوشتن عادت نکنید که هم زشت است هم دیگران می گویند بی سواد است عامیانه بر اساس زبان گفتاری که نمشود نوشتاری انجام داد .مثلا برگزار شود رامی نویسد برگزار شع یا می خواهد می نویسد میخواد لطفا پارس را پاس بداریم وکلمات را صحیح بنویسیم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۳۷ ۱۰ ارديبهشت ۱۳۹۹
آقای محترم واقعا پیش خودت چی فکر کردی خودت رو بجای ما کنکوری ها بذار واقعا میتونی تو این مدت و فاصله ی درسی ک داشتیم امتحان ها رو خوب بدیم فک میکنی شاد ب درد مان خورد لطفا یکم فکر کنید تا حالا کدوم کشور این کارو کرد بعد با آخی شعار می دین بیرون ندید تجمع نکنید حالا میخواست امتحان بگیرید چجوری؟؟
Iran (Islamic Republic of)
امیر
۱۸:۰۲ ۱۱ ارديبهشت ۱۳۹۹
وزیر قبلیه خیلی بهتر بود
Iran (Islamic Republic of)
محمد حسین
۱۸:۱۲ ۱۱ ارديبهشت ۱۳۹۹
این وزیر نالایق باید سریعا کنار گذاشته شود
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۴۸ ۱۱ ارديبهشت ۱۳۹۹
استعفای وزیر آموزش و پرورش بهترین راه حل
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۳۵ ۱۰ ارديبهشت ۱۳۹۹
ما داریم ضرر میکنیم سال اخرمون هس اگه بخاد اینجوری بشه باید بریم بمیریم لطفا مارو درک کنید چجوری دانش اموزان مقاطع دیگه انلاین امتحان میدن
Iran (Islamic Republic of)
زهرا
۲۳:۳۳ ۱۰ ارديبهشت ۱۳۹۹
بنظرتون ما جونمون از سر راه اوردیم شما ما از دوازدهم هیچی یاد نگرفتیم خودتون بزارین لطفا جای ما اگه ما امتحان بدیم باز موج دیگه ای شروع میشع
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۲۵ ۱۰ ارديبهشت ۱۳۹۹
چه اتفاقی میفته اگر یک سال ورودی دانشگاه نداشته باشید؟؟؟!!!!
میفهمید کرونا یعنی چی؟؟؟
متوجه هستین برگزاری کنکور تو این شرایط یعنی بازی با جون بچه های مردم؟؟؟
Iran (Islamic Republic of)
امیر
۱۸:۰۳ ۱۱ ارديبهشت ۱۳۹۹
موافقم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۱۰ ۱۰ ارديبهشت ۱۳۹۹
این چه وضعشه اخه؟؟؟بعضی از معلم های ما خودشونو کشیدن کنار و نه گروهی زدن نه باهامون کار میکنند ...بعضیاشونم که چهارتاتست آنلاین میدن و ما باتقلبم نمیتونیم حل کنیم بخدا مثلا مدرسمون رتبه یک شهرمونه و ادعا داره...خودمم خیرسرم شاگرد سومم و وضعم اینه خدا به داد بچه های ضعیف برسه ای درد بگیرید گناه ما کنکوریا چیه؟؟چرا ماهارو نمیزارین یکماه بیایم مدرسه جمع بندی؟ها؟؟؟اخه چکار کنیم؟خدا خوشش میاد اخه ؟لااقل سوالاتو اسون بدید یا حذفیات داشته باشید خیرو خوشی نبینید الهی
Iran (Islamic Republic of)
کنکوری دوازدهم تجربی
۲۲:۰۴ ۱۰ ارديبهشت ۱۳۹۹
سلام.من یه دانش اموز هستم.امکان اتصال به شاد رو ندارم. معلم ها هم خوب درس نمیدن. با پی دی اف و ویس نمیسه درس خوند. امتحان ها ی کلاسیهم که برگزار نمیشن. کلاس های جمعبندی کنکور هم همین طور. مسعولین اگر با بچه های مردم مثل بچه های خودشون رفتار میکردن و شرایط بچه های خودشونم مثل مابود و مجبور نبودن روزی ۱۸ساعت درس بخونن تا پنچ سال دیگه کار گیرشون بیاد از گشنگی نمیرن، هیچ وقت انقدر بیرحمانه رفتاز نمیکرودشون
فکر پزشک های رو نکردن که ورودی امسال خواهند بود و واقعا از نظر علمی چیزی بارشون نیست... ما ناخواسته درگیر طمع و حرس بقیه شدیم... ما موش های ازمایشگاهی هستیم؟؟؟!؟!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۰۳ ۱۰ ارديبهشت ۱۳۹۹
خیلی هم عالی من ریاضی و زیست شناسی تمام نکاتش رو جمع کردم آماده ام همین الان کنکور بدم...
Iran (Islamic Republic of)
فاطمه
۲۱:۵۹ ۱۰ ارديبهشت ۱۳۹۹
با سلام توی سالن چند هزار نفری کی میاد ریسک کنه و بره سرجلسه امتحان اگر یکیو کرونا بگیره کی میخواد جوابگو باشه معلما آموزش پرورش یا دولت؟
Iran (Islamic Republic of)
کوثر
۲۰:۱۵ ۱۰ ارديبهشت ۱۳۹۹
این وسط فقط ما دوازدهیما داغون شدیم بقیه عین خیالشونم نبود
Iran (Islamic Republic of)
منتقد
۲۰:۰۱ ۱۰ ارديبهشت ۱۳۹۹
امتحان بهداشت برا پایه۱۲ داخلی کنین ما نمی فهمیم ۸۰ درصد تصویب کنین کنکور تو اواخر مرداد بگیرین
Iran (Islamic Republic of)
انتقاد
۱۹:۵۵ ۱۰ ارديبهشت ۱۳۹۹
آقای محترم کنکور بنداز عقب اون ۸۰ درصد تصویب کنید خسته شدیم تورو خدا آزمون سلامت بهداشت رو هم داخلی کنین ما انسانیم خیلی چیزاش نمیفهمیم دبیر توضیح نمیده
Iran (Islamic Republic of)
فاطمه
۱۷:۳۶ ۱۰ ارديبهشت ۱۳۹۹
خیلی هم خوبه ما تا چقدر ذهنمون خستع بشع ک میخواد دیرتر برگزارشع هر چه زودتر بهتررررر
United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland
ناشناس
۱۷:۲۲ ۱۰ ارديبهشت ۱۳۹۹
بایدچن هفته مدارس بازبشه تاجمع بندی کنیم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۰۰ ۱۰ ارديبهشت ۱۳۹۹
من هیچی یاد ندارن همه رو میوفتم کدوم کشور مثل ما اینکار را کرده بگین ما بهفمیم هیچ کدوم اینقدر پیش نرفتم که آموزشی به این به این بی کیفیتی ارائه بدهند این وزیر فقط ما را از سرش باز کرد
Iran (Islamic Republic of)
789
۱۳:۵۴ ۱۰ ارديبهشت ۱۳۹۹
من با این روش هیچی بلد نشدم و همه بچه ها کلاس هم گروه زدیم و تقلب میکنیم اصلن هم روش خوبی نیست هی میگید آموزش تعطیل نیست حداقل یاد گیری تعطیله
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۳۰ ۱۰ ارديبهشت ۱۳۹۹
سلام به خدا ما دوازدهمی ها انسانیم یک ذره به فکر مام باشید منی که درسم خوب اصلا درس ها را نمی فهمیم
Iran (Islamic Republic of)
Amir
۱۳:۳۰ ۱۰ ارديبهشت ۱۳۹۹
کاری باری با این شادتون ندارم ولی خداییش کاراتون عین کلاه برداریه٪کنکوریایی چقد بدبختن که شما دارین ادارشون میکنین
Iran (Islamic Republic of)
معلم
۱۳:۲۳ ۱۰ ارديبهشت ۱۳۹۹
یعنی واقعا میشه یه آدم اینقدر بتونه خودشو به نفهمی بزنه و دروغ بگه؟
آقای وزیر از خواب بیدار شو، شاد چیه؟
چرا من باید با حقوق کمی که تو میدی گوشی شخصی مو برای کار بیارم؟ یه گوشی برای من بخر و اینترنت بیار باشه!
استقبال از شاد؟! تو که اجباریش کردی و کلی تهدید که کسی نیاد میدم بازرسی، این استقبال نیست، اجباره
Iran (Islamic Republic of)
محمد
۱۸:۰۴ ۱۱ ارديبهشت ۱۳۹۹
به نظرم استعفای وزیر آموزش و پرورش بهترین راه حله
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۲۳ ۱۲ ارديبهشت ۱۳۹۹
حداقل شما ها دیگه نطر ندین اونی که قرار بدبخت بشه دانش اموزان هستن نه شمایی که مفتی حقوق میگیری . کل سال تعطیله. بعدشم کسی نیست بگه با اون گوشی که به مدرسه میارین دارین بازی میکنین کسی حرف زد صفر میدی . درس ها رو هم کلاس بیرون می گی . اینترنت هم که گرفتید واقعا بعضی از معلم ها خیلی حق ضایع کردن ... این قدر این کارهارو کردید که فقط بلا رو سرمون میاد البته ای کاش فقط قشر شما ها بودن ............... خواهش میکنم ثبت کنید .
Iran (Islamic Republic of)
منقد
۱۲:۳۷ ۱۰ ارديبهشت ۱۳۹۹
آخه بعضی از مطالب رو معلمّین درس نمی دهند،آخه ما داخل کلاس حضوری،سوالاتمون رو می پرسیدیم،ولی الان دیگه نمیشع.لطفاً به فکر ما ششم دبستانی ها باشید،این مسخره بازی هاچیه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۲۵ ۱۰ ارديبهشت ۱۳۹۹
سلام برنامه شاد برنامه خوبیه اما سرعتش خیلی پایینه عکس ها یا فیلم هایی که معلم ها مون می‌فرستند با تاخیر باز میشه گاهی وقتا هم که اصلا شاد نمیاره ، یا وقتی ما تکالیفمون رو برا معلم ها میفرستم ، فرستاده نمیشه . به خاطر همین ما کلا با این برنامه دچار مشکل روبرو شدیم . ممنون میشم پیگیری کنید.
Iran (Islamic Republic of)
nima
۱۱:۴۶ ۱۰ ارديبهشت ۱۳۹۹
پیش خودشون چ فکری کردن
درسی ک تو مدرسه حضوری ۳ _۴ جلسه درس میدن.اینجا تو نیم ساعت سر و تهش ب هم میارن
خدایی کی از این کلاسا یاد میگیره
بعد میخان ی ماه دیه امتحان برگزار کنن
ای خدا
Iran (Islamic Republic of)
ناز
۱۱:۳۵ ۱۰ ارديبهشت ۱۳۹۹
اخه این چه وضعشه کاش یکم به فکر بچه های خدازده روستاها هم بودن که نه معلمی گیرشون میاد نه چیزی تازه اینترنتم خیلی افتضاحه فقط بعضی وقتا خوبه ما همه فقط روی کتابا داریم میخونیم چیزی که ازش نمیفهمیم کاش یکم به فکر ماهم بودن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۳۱ ۱۰ ارديبهشت ۱۳۹۹
این مسخره بازی ها چیه فکر کردید معلم ها در ایام مدرسه خیلی خوب درس میدادن، ما ها همین جوریشم وقتی سر کلاس بودیم درس نمیخوندیم حالا با شاد فکر کن یه درصد درس یاد بگیریم، امتحانات باید کنسل بشه حالا یه سال ورودی دانشگاه نداشته باشید چیزی از تون کم نمیشه که.
یک چیز دیگه هم میخواستم بگم انقدر از برنام شاد تعریف نکنید خیلیم بده والا صد رحمت به تلگرام با این که فیلتر راحت تر برنامه بالا میاد این شاد به قدری افتضاح هست که معلم وست کلاس گفت بریم تو واتساپ ادامه کلاس رو برگزار کنیم، در کل فکر کردید که یه برنامه بزنید که بچه ها نتونن به هم پیام بدن نمیتونن تقلب کنن اتفاقا کارشون راحت ترهم شده.
کلام آخر سرعت اینترنت هم خیلی پایینه بااین وضعیتی که من میبینم ما ها هیچی نمیشیم حداقل یکم سرعت نت رو ببرید بالا دلمون به یه چیزی خوش باشه.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۲۵ ۱۲ ارديبهشت ۱۳۹۹
ای کاش این حرف هارو میشنیدن
Iran (Islamic Republic of)
پیکان
۱۱:۳۰ ۱۰ ارديبهشت ۱۳۹۹
سلام
خیلی بد هستید
Iran (Islamic Republic of)
مائده
۱۱:۲۷ ۱۰ ارديبهشت ۱۳۹۹
یعنی چی نباید امتحان بگیرید ، آخه فیلمی رو از گوگل کپی کردن شد درس دادن ، شما فقط دارید از خودتون تعریف و تمجید میکنید و هیچ موقع نظر سنجی نمیکنید که آیا دانش آموز در این شرایط و با فضای مجازی درسی رو یاد میگیره یا نه ؟! به نظر شما وقتی دانش آموز چیزی رو یاد نگرفته باشه امتحان به چه دردش میخوره ؟
Iran (Islamic Republic of)
علی
۱۰:۵۴ ۱۰ ارديبهشت ۱۳۹۹
خواهشا سال 1400 کنکور نظام قدیم رو دوباره برگزار کنید. خریدن کتاب و مطالب درسی برای نظام جدید کنکور دادن برای ما مقدور نیست، خیلی باید هزینه کنیم.
Iran (Islamic Republic of)
علی
۱۰:۱۵ ۱۰ ارديبهشت ۱۳۹۹
سلام
یه دوستی تو نظرا نوشته بود ، کنکوری ای که خونده باشه فرقی نمیکنه براش کنکور تیر باشه یا مرداد . ناله نمیکنه و اینا . بر فرض محال که این حرفت درست باشه و تعطیلی دو ماهه مدارس لطمه ای به درس و روند یادگیری بچه ها نزده . شما تضمین میکنی که سر جلسه کنکور یا امتحانات نهایی با اون تجمع کسی کرونا نگیره ؟ یکم سنجیده تر فکر کنید جای دوری نمیره .
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۰۹ ۱۱ ارديبهشت ۱۳۹۹
تازه همین جور پنج ساعت سر جلسه آدم حال تهوع میگیره از بس سر آدم خم روی برگه هاست وای به حال زمانی که ماسک هم زده باشی
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۳۲ ۱۲ ارديبهشت ۱۳۹۹
اگه اونطوریه که خیلیا خوندن ولی مهم سلامت ما هاست
Iran (Islamic Republic of)
علی
۰۹:۵۷ ۱۰ ارديبهشت ۱۳۹۹
باشگاه خبرنگاران لطفا شما پیگیری کنید که چرا به این زودی میخوان برگزار کنن؟!!
بچه ها احتیاج به کلاس حضوری دارند،
هر کسی(حتی یه بیسواد) هم میدونه که فضای مجازی هیچوقت به پای کلاس مدرسه نمیرسه...
خواهشمندیم پیگیری کنید، از ما کاری ساخته نیست.
ما دانش آموزا داریم نابود میشیم از استرس
Iran (Islamic Republic of)
مهد علوی
۰۸:۳۶ ۱۰ ارديبهشت ۱۳۹۹
لطفا تکلیف اون ۸۰ درصد هم مشخص کنید
بارم بندی هم اعلام کنید و مکان هایی که برای آزمون در نظر گرفتید
yjc پیگیری کن
Iran (Islamic Republic of)
vahid
۰۸:۲۶ ۱۰ ارديبهشت ۱۳۹۹
سلام نصف کتاب های مامونده چطوربیاییم امتحان نهایی کنکوربدهیم چرایکی به فکرنیست آیامگه میشه از تلویزیون یادبگیریم بایددوماه به امتحانات نهایی شروع میشداین چه وضعیتی است
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۷:۴۳ ۱۰ ارديبهشت ۱۳۹۹
آقا بچه هامدرسه درس نمی خونن حالا برن تو گوشی درس بخونن واقعا که...
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۷:۴۰ ۱۰ ارديبهشت ۱۳۹۹
خیلی از کادر آموزش وپروش
ممنونم که متوجه شدین که انجام امتحانات پشت سیستم مسخراست و هیچ محتوایی نداره
اینجوری که هرکسی که با باز کردن جزوات وکتابهاش open bookخیلی الکی امتحانشو میده
بازم‌ممنونم بابت درایتتون
Netherlands
زهرا
۰۰:۰۲ ۱۱ ارديبهشت ۱۳۹۹
راس میگی
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۵:۵۶ ۱۰ ارديبهشت ۱۳۹۹
سلام ماجمعی ازاولیای کلاس اول ابتدایی هستیم نظرمون اینه که مقطع اول ابتدایی دوباره شروع به تحصیل ازاول کنن .
Iran (Islamic Republic of)
یه دانش آموز
۰۵:۲۶ ۱۰ ارديبهشت ۱۳۹۹
ینی خدا میدونه آینده چند نفر بخواطر بی برنامگی شما به فنا خواهد رفت.خب عین آدم از اول اعلام میگردین که امتحانات رو کی میخواین بگیرین
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۴:۳۵ ۱۰ ارديبهشت ۱۳۹۹
لطفا امتحان ها را مجازی بر گزار کنید با تشکر
Iran (Islamic Republic of)
Amirshams
۰۳:۳۳ ۱۰ ارديبهشت ۱۳۹۹
این چه وضعیتی هستش، هرروز دارید یه تز میدید خسته شدیم، هردفعه کل برنامه هامون میریزه بهم،‌ نه تکلیف امتحانا مشخصه و نه میدونیم قراره بریم مدرسه نریم، با این برنامه شاد مسخرتون به درد عمت میخوره اقای وزیر، بار اولتون نیستا، ما بارها شاهد برخورد شما با مشکلات بودیم میدونیم چجوری مثل ربات با ماها رفتار میکنید، اموزش های مجازی ما دو هفته شروع شده تازه تنها درسی که تدریس میشه مطالعات هستش، بقیه معلم ها خوابن تازه تو کل پایه نهم بین سه تا کلاس مدرسه ما فقط یه کلاس تشکیل شده اونم نه همه ی دروس، ما هنوز علوم ریاضی رو نداریم ک تدریس نشده، بین ۴۵ تا دانش اموز سرهر کلاس ۲۵ نفر تونستن عضو بشن، این چه تدبیری؟ این راه حل اخه؟ مثلا قراره انتخاب رشته بکنیم، همینجوریش در حالت عادی برای ثبت نام در دبیرستان و هنرستان راهمون نمیدن چه برسه این که علوم و ریاضی نمره هامون کم باشه،
Iran (Islamic Republic of)
محمد
۱۸:۰۷ ۱۱ ارديبهشت ۱۳۹۹
مجلس باید این وزیر رو مورد دادخواست قرار بده
Iran (Islamic Republic of)
زینب قیدرلی
۰۳:۲۶ ۱۰ ارديبهشت ۱۳۹۹
سلام وخسته نباشید به کادر آموزش وپرورش
ازنظرمن دانش اموز سال آخری باید حداقل ۱ماه ام که شده آموزش ببینیم تومدرسه چون واقعا ماامسال هیچی ازدرسامون نفهمیدیم یاالودگی هوابودیابرف واقعابرای امتحان نهایی آمادگی نداریم
لطفارسیدگی کنیدباتشکر
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۳:۰۱ ۱۰ ارديبهشت ۱۳۹۹
کلا چیزی که گفته از خودشون تعریف کردن، کسانی که باید از شما تعریف کنند مردم اند
Iran (Islamic Republic of)
A
۰۲:۳۹ ۱۰ ارديبهشت ۱۳۹۹
سلام وتمام
Iran (Islamic Republic of)
رضا
۰۱:۵۴ ۱۰ ارديبهشت ۱۳۹۹
اینا رو ول کنید الان دیگه میگن باید طبق روال قبل باشه کنکور همون ۱۳ تیر برگزار بشه توروخدا این انصافه تمام زندگیمونو ب باد دادن بعد کارشونم سر جلسه
Iran (Islamic Republic of)
مریم خوش بهار
۰۱:۲۶ ۱۰ ارديبهشت ۱۳۹۹
سلام، فضای مجازی برای آموزش بسیار عالی است.قبل از آن بچه ها حتی لای کتاب راهم باز نکرده بودن،امابرنامه شاد با حضورمعلم ومدیر،یک محیط باور کردنی و مدرسه ای واقعی برای بچه ها پدید آورده که بسیار برای والدین خوشایند است.بنده بسیار سپاسگزارم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۱:۲۴ ۱۰ ارديبهشت ۱۳۹۹
چرا شما تکلیف ما دانش آموزارو مشخص نمیکنید که ما بدونیم باید حضوری امتحان بدیم یا آنلاین فقط میگین که باید ستاد مبارزه با کرونا تصمیم بگیره خب بگین ما تکلیفمون مشخص شه در ضمن مطمئن باشین اگه حضوری بگیرین همه تجدید میشن چون شبکه آموزش خیلی بد توضیح میده...
واقعا الان همه قدر مدرسه رو میدونن
Iran (Islamic Republic of)
مونا
۰۰:۵۱ ۱۰ ارديبهشت ۱۳۹۹
یکم ب فکر ما باشید.له شدیم زیر اینهمه فشار
Iran (Islamic Republic of)
حنا
۰۰:۴۳ ۱۰ ارديبهشت ۱۳۹۹
کنکوریای عزیزم تلاشمونو بکنیم امسال قبول شیم بریم وگرنه سال بعد کنکور سخت ترهههههه
Russian Federation
دریا
۰۰:۳۴ ۱۰ ارديبهشت ۱۳۹۹
برگزاری امتحانات نهایی و کنکور در اوج کرونا اصلا به صلاح نیست....خیلیا نمیان اصلا سرجلسه..شما برای تک تک دانش آموزان سرمایه گزاری کردی.همه هزینه کردن چه مالی چه از نظر زمانی،نشستیم درس خوندیم .نمیشه که با اعصاب و روان خانواده ها و دانش اموزا بازی کنید.کنکور بهتره زمانی برگزار بشه ک موج کرونا به صفر رسیده باشه.مگه دانش آموزی که قراره به مملکتش خدمت کنه ،سلامتیش مهم نیست؟..کمی منصفانه قضاوت کنید. قشر ضعیف جامعه رو هم در نظر بگیرید.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۰:۲۹ ۱۰ ارديبهشت ۱۳۹۹
برگزار نشه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۰:۰۲ ۱۰ ارديبهشت ۱۳۹۹
با سلام
این انصاف نیست که کنکور و امتحانات نهایی در خرداد برگزار بشه چون با توجه به تعطیلی ها و ویروس کرونا دانش آموزان تمرکزی بر روی کتاب ندارن و معلمان هم به درستی درس نمیدهند پس با این اوضاع نتیجه خوبی از دانش آموزان نداشته باشید
Iran (Islamic Republic of)
مریم
۲۳:۵۹ ۰۹ ارديبهشت ۱۳۹۹
واقعا چه آموزشی بچه های ما دیدن که برن امتحان نهایی وکنکور بدن اونم با استرس کرونا وماسک ودستکش چند ساعت سر جلسه تو حوزه های امتحانی غیر استاندارد تو گرمای تابستون
Iran (Islamic Republic of)
محمد
۲۳:۴۶ ۰۹ ارديبهشت ۱۳۹۹
واقعا ما داریم به کی این نظرات رو میگیم متاسفانه هیچ اهمیتی نمیدن به حرفامون الکی خودتون رو خسته نکنید فقط هر چی خودشون دلشون خواست انجام میدن ما و شما هیچ ...
Iran (Islamic Republic of)
Soha
۲۳:۴۱ ۰۹ ارديبهشت ۱۳۹۹
کنکور تو این شرایط و امتحان نهایی یعنی کشتار دسته جمعی ..‌
یعنی میخوان تا اخر عمر کنکور باشه ...
این همه از پیشرفت دم میزنید نگاه به پیشرفت های کشور های دیگه هم کنید چشمتون فقط رو خودتون نباشه ...چندتا کشور کنکور دارن که ماداشته باشیم ..
Iran (Islamic Republic of)
❤❤
۲۳:۳۷ ۰۹ ارديبهشت ۱۳۹۹
به حال ایناحتی نبایدتاسف خورد!!!هیچ درکی ازدانش آموزان ندارن!!!واقعاکی اینارومسول کرده
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۲۶ ۰۹ ارديبهشت ۱۳۹۹
این عادلانه نیست ما تو کلاس خیلی خوب درس های مثل فیزیک شیمی و ریاضی رو نمی دونستیم یاد بگیریم بعد با فضای مجازی میشه واقعا
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۲۲ ۰۹ ارديبهشت ۱۳۹۹
آیا درست بود ک فقط از ه‍۰درصد مباحث سوال میاد؟؟
Iran (Islamic Republic of)
زھرا
۲۳:۰۶ ۰۹ ارديبهشت ۱۳۹۹
خواھش میکنم بہ فکر اونایی ک فصای مجازی ندارن باشین ۔۔و یا ھداقل بفکر این وضعیت کرونا باشین چ میشہ شھریور برگزار شہ خب ورودی بھمن میشن بچھا و این عیب نیست خاھشا تصمیم عاقلانہ ای بگیرین
Iran (Islamic Republic of)
آزاده محرابی
۲۲:۵۶ ۰۹ ارديبهشت ۱۳۹۹
سلام
تو کشورهای اروپایی همه برنامه‌ها تا نیمه مرداد به تعویق افتاده من برا ازمون دکترا ثبتنام و اینو در نطر داشته باشین هزینه ازمون دادیم و نظر و سلامتی ماهم براتون باید اهمیت داشته باشه و مادرم بیماری زمینه‌ای دارن و اگر شرایط تا ۹خرداد بهبود نیافته بود سر ازمون نمیتونم حضور داشته باشم فقط بحث جلسه ازمون نیست ماهایی ک شهرستانی هستیم برا ازمون باید به مرکز استان سفر کنیم برا اون چ فکری کردین، این اصلا عادلانه و منصفانه نیست
Iran (Islamic Republic of)
علی
۲۲:۴۲ ۰۹ ارديبهشت ۱۳۹۹
با سلام یکم فکر حال ما کنکوری ها رو بکنید آخه ما چجوری امسال با این وضعیت هم امتحان نهایی بدیم هم کنکور
لااقل کنکور را شهریور برگزار کنید
Iran (Islamic Republic of)
ملیکا
۲۲:۳۸ ۰۹ ارديبهشت ۱۳۹۹
واقعا جون بچه ها مهم تره یا امتحان ها چقدر شما ب فکر ملتین ی ذره فکر کردین ب جون بچه ها یا پدر مادراشون خواهش میکنم
Iran (Islamic Republic of)
کنکوری
۲۲:۳۶ ۰۹ ارديبهشت ۱۳۹۹
سلام
به نظر شما چه کار کنیم که کنکور عقب بیفتد ؟
آیا راهی هست ؟
Iran (Islamic Republic of)
Sky
۲۲:۳۲ ۰۹ ارديبهشت ۱۳۹۹
یه روز میگن امتحانا ۶ هفته عقب می افته، فرداش میگن نه همون اول خرداد برگزار می شه، آقا ما چه کنیم؟ همش هم صحبت در مورد نهاییه. ما که دهم یازدهم هستیم چه کنیم؟ با این وضع همه مون می افتیم، حتی ۱۰ هم نمیشیم. حداقل باید یه ماه امتحانا به تعویق بیافته، هم برا اینکه جبران این وقفه تحصیلی شه، هم برا اینکه کرونا تموم بشه. خیلی از دانش آموزان برای حمل و نقل از وسایل حمل و نقل عمومی استفاده می کنند که ۴۰ درصد انتقال کرونا از اونجا اتفاق می افته. یکم به فکر سلامت قشر آسیب‌پذیر باشید
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۳۱ ۰۹ ارديبهشت ۱۳۹۹
اصلا چرا ۲۰ روز تعویق؟؟؟سر جاش باشه..انگار نه انگار کرونایی هست ۳ ماه تعطیل بودیم ب جز پاییز با اون الودگی های هوا و......بزارید همه فک کنن همه بچه ها با برنامه شاد وزیر کل کتاب رو دور کردن الان امادگی ۱۰۰ درصد دارن واسه کنکور.همه چی ارومه من چقدر خوشحالمممممم....در ضمن کنکور دکترا ک بازم تعویق میخواد بخوره..ما ادم نیستیم؟؟؟؟نمیشه واسه هم تعویق بیوفته؟؟؟
_چی؟جان؟؟
اهان بعل...از پشت صحنه اعلام میکنند ۲۰ روزهم از سرتون زیاده.
Iran (Islamic Republic of)
زهرا
۲۲:۱۵ ۰۹ ارديبهشت ۱۳۹۹
نظراتو ک میخونم میبینم یه نظر مثبت هم وجود نداره...ولی وزیر مااا اصلا اینارو درک نمیکنه.اصلا کرونا تموم شده.از فردا امتحانات شروع میشه اول تیر هم کنکور گرفته میشه...سنگم از اسمون بباره نباید تاریخ هاش تغییر کنه!!!تموم دانش اموزان با برنامه شااااد تموم کتابو از روز اول هم بهتر خوندن و بلد هستن!!!!اینقد بهونه نیارید!!!چون جون شما واسه ما مهم نیست
Iran (Islamic Republic of)
عرفان عالمی
۲۲:۱۲ ۰۹ ارديبهشت ۱۳۹۹
کنکور فنی و حرفه ای چی؟
Canada
ماهرو
۲۲:۰۵ ۰۹ ارديبهشت ۱۳۹۹
خبر خوبی بود. در هر حالت تعیین تکلیف بهتر از بلاتکلیفیه. قطعا اون بچه‌ای که کنکوریه درساش رو نذاشته واسه این دو سه ماه آخر چه تدریس شده باشه چه نه.
Iran (Islamic Republic of)
محمد
۲۱:۳۱ ۰۹ ارديبهشت ۱۳۹۹
آموزش باید دو طرفه باشه و با تلویزیون این نیاز برطرف نمیشه.
همیشه کنکوری ها از این موضوع که آموزش و پرورش ۱۲ سال تحصیل را تو ۵ ساعت میسنجند معترض هستند حالا که این وضعیت تو کشورمان هست چرا از طریق سوابق تحصیلی دانش آموزان وارد دانشگاه نشوند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۳۰ ۰۹ ارديبهشت ۱۳۹۹
واقعا با شاد وفضای مجازی می شود درس خوند مسیولین بی کفایت .مردم فقیر از کحا گوشی چند میلیونی واینترنت بیاورند
Iran (Islamic Republic of)
اسی
۰۷:۴۲ ۱۰ ارديبهشت ۱۳۹۹
میحواستین برین دزدی کنی
مگه کسی جلوتون رو گرفته
Iran (Islamic Republic of)
....
۲۱:۳۰ ۰۹ ارديبهشت ۱۳۹۹
به نظر من امتحانات نهایی باید برحسب معدل نیم سال اول و فعالیت کلاس باشه و کنکور برای سه رشته اصلی هر مورد بر حسب معدل باشه نمیشه در این شرایط جون بچه ها به خطر بیوفته برای آینده نامعلوم...
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۲۹ ۰۹ ارديبهشت ۱۳۹۹
سلامتی فقط سر کنکور و امتحان مهمه
همه ی ایناییم ک الان بیرون تو خیابونن منم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۷:۴۳ ۱۰ ارديبهشت ۱۳۹۹
باریکلا
گل گفتی.
Iran (Islamic Republic of)
H.Kh
۰۷:۴۶ ۱۰ ارديبهشت ۱۳۹۹
گل گفتی؛)))))))))))))
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۳۵ ۱۱ ارديبهشت ۱۳۹۹
گل گفتی و......
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۲۸ ۰۹ ارديبهشت ۱۳۹۹
اره اینا دوست دارن ما صفر بشیم با این وضعیت تدریس هممون میفتیم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۲۷ ۰۹ ارديبهشت ۱۳۹۹
این همه جنجال واسه چیه
منم امسال کنکور دارم
کنکوری ک خونده باشه فرقی نمیکنه واسش تیر باشه یا مرداد
واسه تیر برنامه ریزی کرده اگرم مرداد باشه خوشحاله وقتش بیشتره
قطعا تایمش مشخص بشه قطعی باشه واسه همه م پیام میاد
این فحش و ناله نفرین نداره ک
کل دنیا درگیره
بجای اینکه بیاید اینجا ناله کنید بشینید درستونو بخونید
Iran (Islamic Republic of)
امیر
۰۷:۴۶ ۱۰ ارديبهشت ۱۳۹۹
نه بابا راست می گی
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۳۷ ۱۱ ارديبهشت ۱۳۹۹
شات آپ بیبی
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۱۸ ۰۹ ارديبهشت ۱۳۹۹
توروقران این کارو نکنین ما نیاز ب کلااااااس حضوری داریم پس اون 4 هفته چی شد
توروخدا باشگاه خبرنگاران جوان پیگیری کنن ما بدبختا ک صدامون ب این مسئولای بی مسئولیت نمیرسه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۰۶ ۰۹ ارديبهشت ۱۳۹۹
کنکور عقب بیفته چی میشه ،خیلی ها رعایت نمیکنن مریض میشیم
Iran (Islamic Republic of)
اسی
۰۷:۴۵ ۱۰ ارديبهشت ۱۳۹۹
کنکور عقب بیوفته که چی بشه
کنکور میخواد عزیز کی بشه
شما که تنبل هستین دلتون میخواد راحت نمره رو بزارن تو دهانتون
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۰۴ ۰۹ ارديبهشت ۱۳۹۹
کنکور عقب بیفته چی میشه ،خیلی ها رعایت نمیکنن مریض میشیم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۰۲ ۰۹ ارديبهشت ۱۳۹۹
بس کنید.هر شب نیخوابید صبح بیدار میشید یه تصمیم میگیرید.
سلامتیمون
ایندمون
اعصابمون
زندگیمون
داره ب فنا میره
کرونا و استرسش کمه
جای کمک به بچه های مملکت دارید خودتون میکشیدشون
مگه نگفتید ۶ هفته رفع اشکال؟
بابا حداقل وقت بدید
چی میشه زحمتتون یکم بیشتر شه
اخر مرداد یا اول شهریور کنکور بگیرید
ک هم کرونا کمتره هم استرس
بسه روانی شدیم
بچه ندارید مگه خودتون
ب فکر اون بدبختایی باشید ک ی سال دوسال پشت کنکورن امید اخرشونه.
همه چی رعایت میشه
جز رعایت سلامتیه روانه کنکوریا؟
Iran (Islamic Republic of)
نرگس
۲۱:۰۱ ۰۹ ارديبهشت ۱۳۹۹
عالییی
Iran (Islamic Republic of)
Abdullah Jafari
۲۰:۵۶ ۰۹ ارديبهشت ۱۳۹۹
میشه گفت خوبه تقریبا
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۲۸ ۰۹ ارديبهشت ۱۳۹۹
فقط ب فکر تموم کردن سال تحصیلی هستید لطفا ی چند هفته ب سال تحصیلی اضافه کنید کنکور ب نیمه دوم مرداد موکول کنید با ی هفته ب عقب افتادن فایده نداره
Iran (Islamic Republic of)
سیدعلی حسینی
۲۰:۲۵ ۰۹ ارديبهشت ۱۳۹۹
آخه این چه وضعشه کنکور و امتحانات باید حداقل دوماه به تعویق بیافته.
Luxembourg
F
۲۰:۲۱ ۰۹ ارديبهشت ۱۳۹۹
واقعا براتون متاسفم برای این نظام آموزشی .برای شما ک فقط به فکر بودجه هستید .برای دانشگاه هایی که پول بالا میکشن و میخوان زودتر کنکور بدیم که ترم اول حتماااا بریم دانشگاه ها و پول ترم اولو از حلقمون دربیارن بزارن تو جیب مبارک .
Iran (Islamic Republic of)
علیزاده
۲۰:۰۹ ۰۹ ارديبهشت ۱۳۹۹
سلام، ببخشید تکلیف امتحان های بزرگسالان چی میشه؟. اونا باید چیکار کنن در حالی که هیچ تدریسی براشون صورت نگرفته امسال، باز برای بقیه پایه ها، یه سامانه شاد یا تلویزیون بوده برای آموزش اما بیچاره ما هیچ راهی نداشتیم برای آموزش
Iran (Islamic Republic of)
Sajjad
۲۰:۰۳ ۰۹ ارديبهشت ۱۳۹۹
اگه میشد دیر تر امتحانات نهایی برگزار میشد خیلی خوب بود .
چون بعضی از دانش آموزان هنوز کتاب های خود را تمام نکرده اند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۰۲ ۰۹ ارديبهشت ۱۳۹۹
۴ ماه تعطیلی = ۲۰ روز فاصله کنکور تا نهایی
Germany
ناشناس
۲۰:۰۱ ۰۹ ارديبهشت ۱۳۹۹
آقای وزیر من امسال کنکور و امتحان نهایی دارم تو شهر ما هم میگن تقریبا 50 درصد مردم کرونا گرفتن نمیدونم دروغه یا درسته ولی آمار مبتلایان خیلی زیاده مادرم بیماری قند داره همگی تو قرنطینه هستیم اگه من کرونا بگیرم و خانوادم مبتلا شوند کی جوابشو میده آخه چقد شماها بیخیال هستین واقعا این ظلم نیست برای ما بی عدالتی نیست تو این وضعیت با این روحیه من چطور جون خودمو و خانوادمو بخطر بندازم تو رو قرآن بزارین شرایط کمی خوب بشه بعد این امتحاناتو بگیرین
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۵۷ ۰۹ ارديبهشت ۱۳۹۹
من واقعا واسم ی سوال پیش اومده...
حتی اگ امتحانا و کنکور برگزار هم بشه..دانشگاه ها میتونن باز بشن؟خوابگاه ها چی؟؟
دانش آموزی ک بخواد یجا دیگ قبول شه!با چه امید و اطمینانی یجای دیگ بزنه؟؟حالا ک خطرناک هم هسد
بجای اینکارا مشکل اول باید حل بشه
Iran (Islamic Republic of)
سورنا
۱۹:۵۵ ۰۹ ارديبهشت ۱۳۹۹
کی گفته این برنامه شاد خوبه خود من کلی بدبختی کشیدم تا نصب کنم تازه با این حال بیشتر معلما و دانش آموزان نتونستند بیان و فقط درس کاروفناوری در این شاد فعاله
Iran (Islamic Republic of)
مهدی
۱۹:۵۰ ۰۹ ارديبهشت ۱۳۹۹
اقای وزیر خیلی از جاها هست که کلا مقوله درس از تعطیلی مدارس تا الان کلا متوقف شده مثل استان ایلام و.... و لطف کنید که حتما مدارس در یک بازه ۳۰_۴۰ روزه باز بشن و مطالب اموزش داده نشده رو اموزش بدن به خصوص واسه ی کنکوری ها
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۴۹ ۰۹ ارديبهشت ۱۳۹۹
چیزی جز تاسف واسه ی این نظام آموزشی ندارم.که آنقدر بی انصاف و بی برنامه عمل میکنم.
ی سال میگن فنی حرفه ای کنکور نداره . سال دیگه میاد که تعدادی بدون کنکور هستن.و همچنین درسته رشته نظری مهمه ولی لطفاً ی تصمیمی هم واسه دانش آموزان کنکوری فنی حرفه‌ای بگیرین.مگه ماجزو دانش‌آموزان این مملکت نیستیم .
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۳۸ ۰۹ ارديبهشت ۱۳۹۹
درس های حفظ کردنی رو می شه با شبکه های مجازی یاد گرفت درسی مثل ریاضی رو نه ما نهمی ها چه گناهی کردیم که قرار امسال که انتخاب رشته داریم این جور امتحان بدیم ما اصلا ریاضی رو این جوری یاد نمی گیریم شبکه آموزش هم فقط بدرد خودتون می خوره داخل برنامه شاد هم که هیچ خبری نیست ما اینجوری نمی تونیم امتحان بدیم خودتون یه فکری برای رشته های ما بکنین اگه تو اون جلسه ها تون بفکر دانش آموز هم هستین.
Iran (Islamic Republic of)
امیر
۱۹:۳۷ ۰۹ ارديبهشت ۱۳۹۹
فاتحه محصلان خوانده شد الفاتحهههههه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۳۳ ۰۹ ارديبهشت ۱۳۹۹
از همه اینا بگذریم اصلا مگه اموزش های مجازی برای ی کنکوری کافی و با کیفیت بوده؟؟
بقیه پایه ها ک کنکوری نیستن راضی نیستن از تدریس های تلوزیون و ... حالا چ برسه ب ما کنکوری های بدبخت ک باید خیلی بیشتر باهامون کار بشه کلی تست کلی رفع اشکال
این دولت ب گردن ما حق داره و مدیون ما هست چون اینده مارو با این تصمیماتشون نااااابود کردن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۲۹ ۰۹ ارديبهشت ۱۳۹۹
چرا واسه رشته فنی حرفه ای تصمیمی گرفته نشده
۱۲۳
آخرین اخبار