در بسته حوادث ۹ اردیبهشت بخوانید؛

دستگیری صیادان غیر مجاز ماهی در دریاچه سد دز

مهم‌ترین حوادث امروز، سه شنبه ۹ اردیبهشت ماه ۹۹ در خوزستان را می‌توانید در این بسته خبری بخوانید.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، مهم‌ترین حوادث نقاط مختلف استان خوزستان را در روز سه شنبه ۹ اردیبهشت ماه ۹۹ در این بسته خبری مشاهده کنید.

دستگیری ۳ نفر متخلف صید غیر مجاز ماهی در دریاچه سد دز

در پی گشت و کنترل در دریاچه سد دز در حوزه استحفاظی دزفول ۳ نفر متخلف صید غیر مجاز از سوی پرسنل یگان حفاظت محیط زیست این شهرستان دستگیر و از آنان تعدادی ماهی و چند رشته تور ماهیگیری کشف و ضبط شد و متخلفین جهت پیگیری مراحل قانونی به مراجع قضایی معرفی گردیدند.

مصطفی استاد چینی گر رئیس اداره حفاظت محیط زیست دزفول گفت: هرگونه صید ماهی در دریاچه ها، رودخانه‌ها و اکوسیستم‌های آب شیرین از ۱۰ اسفندماه به مدت دو ماه به علت فصل زادآوری و تخم ریزی ماهیان و در راستای فراهم سازی شرایط تکثیر آبزیان ممنوع و هرگونه استفاده از تور ماهیگیری و قلاب و صید ماهیان غیر قانونی است. 

منزل مسکونی در منطقه گلستان دچار آتش سوزی شد

ابراهیم قنبریرئیس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اهواز گفت: ساعت ۲ و ۶ دقیقه بامداد گزارش آتش سوزی یک واحد آپارتمان در خیابان اردیبهشت منطقه گلستان اطلاع رسانی شد.

او بیان داشت: پس از دریافت گزارش آتش سوزی، تیم عملیاتی ایستگاه ۷۷ آتش نشانی اهواز در مدت زمان یک دقیقه، یعنی ساعت ۲ و هفت دقیقه بامداد خود را به محل حادثه رساندند.

قنبری افزود: طبقاتی بودن مجتمع و زمان حادثه معمولا عواملی هستند که کار یک آتش نشان را سخت‌تر می‌کنند، اما با حضور به موقع و تلاش تیم عملیاتی ۱۲۵، این حادثه تلفات جانی نداشت.

رئیس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اهواز تصریح کرد: با توجه به فرا رسیدن فصل گرما از شهروندان تقاضا داریم نسبت به ایمنی سیستم‌های برقی خانه توجه بیشتری داشته و نیز کار‌های تعمیراتی مخاطره آمیزی که می‌تواند منجر به آتش سوزی شود را با احتیاط کامل انجام دهند.

آتش نشانان ایستگاه ۷۷ پس از کار اطفا حریق، بررسی محل حادثه و تهیه گزارش، ساعت سه و ۳۱ دقیقه بامداد پایان عملیات را اعلام کرده و به ایستگاه خود بازگشتند.

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.