ساعت کار مرکز شماره‌گذاری خودرو زنجان افزایش یافت

رئیس پلیس راهور استان زنجان از افزایش ساعت کاری مرکز تعویض پلاک استان از ساعت ۷ صبح تا ۱۷ بعدازظهر خبر داد.

ساعت کار مرکز شماره‌گذاری خودرو زنجان افزایش یافتبه گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از زنجان،سرهنگ  علی اصغر شیرمحمدی رئیس پلیس راهور استان زنجان با اعلام این خبر گفت: این افزایش ساعت کاری با هدف رعایت حال هرچه بیشتر مراجعان، ارایه خدمات مضاعف و جلوگیری از ازدحام و شلوغی مقابل مرکز تعویض پلاک و شماره‌گذاری خودرو در شهر زنجان، انجام گرفت.

سرهنگ شیر محمدی با بیان اینکه طرح پلاک زوج و فرد و نوبت دهی در جلوگیری از ازدحام در مقابل مراکز تعویض پلاک و شماره گذاری خودرو، بسیار اثربخش بوده است، تصریح کرد: روز‌های پنجشنبه، ساعات کار مراکز تعویض پلاک و شماره گذاری خودرو‌ها در استان زنجان از ساعت ۷ صبح تا ساعت ۱۴ بعدازظهر خواهد بود.

او از متقاضیان خواست کار خود را به ساعات پایانی موکول نکنند و بهتر است مراجعات در ساعت‌های اولیه صورت گیرد، افزود: مراکز تعویض پلاک و شماره گذاری خودرو‌ها در این استان از روز شنبه /ششم اردیبهشت ماه/ بازگشایی شده است و تا پایان روز یکشنبه به ۳۰۰ نفر متقاضی، خدمات ارایه شده است.

سرهنگ شیرمحمدی-، تعداد غرفه‌های مرکز تعویض پلاک و شماره گذاری در شهر زنجان را پنج باب اعلام کرد و اظهار داشت: ساعات کاری این مراکز در سطح استان در طی سه روز اخیر از ۷ صبح تا ۱۴ بعدازظهر بود.

او تاکید کرد: مالکان خودرو‌هایی که رقم آخر سمت راست پلاک آنان زوج است روز‌های شنبه، دوشنبه و چهارشنبه و پلاک فرد نیز یکشنبه، سه‌شنبه و پنجشنبه هر هفته، می‌توانند برای دریافت خدمات به این مراکز مراجعه کنند.

رئیس پلیس راهور استان زنجان با تاکید براینکه به منظور رعایت نکات بهداشتی و فاصله‌گذاری هوشمند اجتماعی خدمات تعویض پلاک به صورت زوج و فرد و به صورت نوبت دهی انجام می‌شود، از مردم خواست به خاطر محدود بودن فضای ارایه خدمات و همچنین پیشگیری از ویروس کرونا و حفظ سلامت خود از تجمع در مراکز به جد اجتناب کنند تا به لحاظ بهداشتی، مشکل پیش نیاید.

او افزود: خریداران و فروشندگان خودرو‌ها هنگام مراجعه به مراکز تعویض پلاک و شماره گذاری، برای حفظ سلامت خود و جلوگیری از ابتلا به بیماری کرونا، ملزومات بهداشتی همچون ماسک و دستکش یکبار مصرف و لوازم اداری مورد نیاز از جمله خودکار به همراه داشته باشند.

رئیس پلیس راهور استان زنجان گفت: مراجعان به مراکز تعویض پلاک و شماره گذاری، در استفاده از دستگاه‌های خودپرداز، بهتر است نکات بهداشتی را با دقت و حساسیت بیشتری رعایت کنند.

سرهنگ شیرمحمدی با بیان اینکه شهرستان‌های ماهنشان، سلطانیه و ایجرود، فاقد مرکز تعویض پلاک و شماره گذاری خودرو هستند که به همین منظور باید به شهر زنجان مراجعه کنند.

او یادآور شد: با توجه به شیوع بیماری کرونا و با هدف صیانت از سلامتی مراجعان و کارکنان، مراکز شماره‌گذاری و تعویض پلاک این استان از ۲۳ اسفند ماه به حالت تعطیل درآمده بود.
 
انتهای پیام/ن
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.