گزارش/

همه چیز در مورد زمان واریز و نحوه بازپرداخت وام یک میلیون تومانی

در این گزارش به مواردی که درباره وام یک میلیونی ویژه یارانه بگیران در ایام کرونا باید بدانید، اشاره شده است.

به گزارش خبرنگار حوزه رفاه و تعاون گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، با شیوع کرونا دولت تصمیم گرفت برای جبران بخش کوچکی از مشکلات اقتصادی خانوارها تسهیلاتی را در نظر بگیرد.

وام یک میلونی ویژه یارانه بگیران یکی از کمک های تسهیلاتی دولت به مردم بود که از ۲۶ فروردین ماه وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی طی اطلاعیه ای شرایط ثبت نام برای دریافت وام یک میلیونی را اعلام کرد.

طبق اطلاعیه ای که این وزارت خانه اعلام کرد این‌طور تعیین شد که سرپرستان خانوار کدملی خود را با سیم کارتی که به نام خودشان است به ۶۳۶۹ پیامک کند، این شیوه ثبت نام در نظر اول بسیار ساده می‌آمد اما بودند سرپرستان خانواری که سیم کارت به نامشان نبود و نمیدانستند که برای ثبت نام چه کار بایدانجام دهند.

حسین میرزایی سخنگوی تسهیلات حمایتی کرونا در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه رفاه و تعاون گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، اظهار کرد: سرپرست خانواری که خط تلفن به نام خود ندارد باید یک سیم کارت با کد ملی خود او به نامش خریده شود.

وی بیان کرد: پرداخت این وام توسط بانک صورت می‌گیرد و ساده‌ترین راه برای احراز هویت سرپرست خانوار همین خرید سیم کارت با کد ملی فرد است چراکه گاهی ممکن است فردی فوت کرده، اما جایی ثبت نشده باشد این کار برای احراز هویت سرپرست خانوار است.

با اعلام این خبر سرپرستان خانواری که سیم کارت به نامشان نبود باید اقدام به خرید سیم کارت می‌کردند، اما یک مشکل دیگر به وجود آمد آن هم ایجاد صف های طولانی در مقابل دفاتر پیشخوان برای خرید یک سیم کارت بود. همان روز بعد از انتشار تصاویر این صف ها وزیر ارتباطات اعلام کرد که اپراتورها باید به صورت آنلاین سیم کارت به فروش برسانند همچنین تعیین شد سرپرستان خانواری که سیم کارت به نام خود ندارد می‌تواند به صورت رایگان سیم کارت خریداری کند.

یکشنبه ۳۱ فروردین آخرین روز برای ثبت نام دور اول دریافت وام یک میلیونی بود و طبق اعلام سخنگوی ستاد تسهیلات حمایتی کرونا بنا شد سرپرستان خانواری که تا این تاریخ کد ملی خود را ۶۳۶۹ ارسال کردند ۴ اردیبهشت ماه این وام را دریافت کنند که در این مرحله به حساب ۱۷ میلیون و ۱۵۳ هزار و ۲۱ سرپرست خانوار وام یک میلیونی واریز شد.

مرحله دوم ثبت نام از ۱ اردیبهشت تا ۷ اردیبهشت  آغاز شد و اعلام شد سرپرستان خانواری که تا ۷ اردیبهشت کدملی خود را پیامک می‌کنند ۱۱ اردیبهشت می‌توانند این وام را دریافت کنند به همین منظور حسین میرزایی سخنگوی ستاد تسهیلات حمایتی کرونا در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه رفاه و تعاون گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، درباره تعداد ثبت نام کنندگان برای دریافت وام یک میلیونی، اظهار کرد: وزارت تعاون ،کار و رفاه اجتماعی از ۱ اردیبهشت تا ۷ اردیبهشت ماه پیامک‌های ارسالی به ۶۳۶۹ را دریافت کرده و لیست ۲ میلیون و ۲۶۶ هزار و ۲۶۳ سرپرست خانوار را برای سازمان هدفمندی یارانه ارسال کردیم.

وی بیان کرد: سازمان هدفمندی یارانه اطلاعات را در اختیار بانک مرکزی قرار داد و بانک مرکزی نیز اعلام کرد که ۲۴ ساعت بعد از دریافت اطلاعات فرایند واریز را آغاز می‌کند بنابراین ۱۱ اردیبهشت فرایند واریز آغاز می‌شود.

اما در این بین اخبار جابه‌جایی به گوش رسید که ۷ اردیبهشت ماه آخرین مهلت برای دریافت وام یک میلیونی است که سخنگوی ستاد تسهیلات حمایتی کرونا این موضوع را رد و اعلام کرد که ۱۸ اردیبهشت آخرین مهلت برای ثبت نام وام یک میلیونی است و کسانی که تا ۱۸ اردیبهشت ثبت نام کنند اواخر ماه مبارک رمضان می‌توانند وام یک میلیونی را دریافت کنند.

اما در همان روز وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت: هیچ محدودیتی در زمان ثبت نام و درخواست وجود ندارد و یارانه بگیران می‌توانند تا پایان ایام کرونایی هر زمان که بخواهند برای دریافت وام اقدام کنند.

همچنین حسین میرزائی سخنگوی ستاد تسهیلات حمایتی کرونا بیان کرد: بنابر گفته شریعتمداری وزیر تعاون کار و رفاه اجتماعی تا پایان ویروس کرونا اگر خانواری باشد که این وام را دریافت نکرده باشند مسیر برایش باز است و می‌تواند ثبت نام کند.بنابراین ۱۸ اردیبهشت آخرین فرصت برای دریافت وام یک میلیونی نیست و تا زمانی که کرونا هست مهلت برای ثبت نام این وام یک میلیونی دارند.

این تمام جزئیات وام یک میلیونی ویژه یارانه بگیران در ایام کرونا بود که به صورت اجمالی به تمام موارد در این مدت پرداخته شد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۳۷۷
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۰۴ ۰۴ آذر ۱۳۹۹
سلام چرایک خانواده 5نفری که حقوقه بازنشستگی یک ملیون تومانی تعلق نمیگیرد دورازانصافه چرا اقایون دولت مردان مسعولین
Iran (Islamic Republic of)
اکرم
۰۰:۳۵ ۲۱ تير ۱۳۹۹
سلام من وام یک‌میلیونی رو نگرفته ام
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۱۴ ۰۹ تير ۱۳۹۹
سلام من یه زن ایرانی هستم فقط گناهم اینه که با یه افغانی عروسی کرده ام دوتا بچه دارم الان شوهرم رفته افغانسان من موندم با دوتا بچه مستاجرم هستم کار برای من نیست توی این روزهای کرونای تو شرکتهای ام من نمی زارند به بچه ای کوچک من الان چکار کنم تکایف من با ای دوتا بچه هام چه میشه چطور کرایه خانه را بدم به من چرا وام یک تومنی نمی دن به همسایه ام که خونه داره ماشین داره کمک معیشتی. بهمش می دن اما به من هیچی نمی دن خواهش می کنم به ما هم فکر کنید با تشکر
Iran (Islamic Republic of)
جلال
۱۱:۴۳ ۲۷ خرداد ۱۳۹۹
با درود با اینکه دوماه قبل چند پیامک امدو شماره ملی فرستاده شد اما همچنان خبری از واریز نیست،،چ باید کرد
Iran (Islamic Republic of)
حسن علمداری
۱۴:۵۳ ۲۲ خرداد ۱۳۹۹
باسلام خسته نباشید خداشاهد ماماندیم چکارکنیم یه روز فرمایش می کنید تااین تاریخ فرصت دارید پیامک کنید الانم تااخر کرونا به حضرت عباس قسم ازروزاول واریز وام من درگیرهستم سیم کارت نداشتم رفتم ایرانسل گفتن اینترنتی ثبت نام کن ثبت نام کردم دو هفته بعد سیم کارت تحویل گرفتم خدا شاهد تابه امروز فعال نکردن وقت داشت تمام می شد رفتم همراه اول گرفتم تا یازدهم اخرین مهلت بود پیامک زدم جواب امد ولی امروز ۲۲واریز نشده ۴۰هزار تومن دادم به نام خودم سیم کارت صادر شد چرا به من وام نمی دهید خواهشن رسیدگی کنید چگونه جواب سئوال میدهید
Iran (Islamic Republic of)
بازنشسته نیروهای مسلح
۰۹:۴۰ ۱۹ خرداد ۱۳۹۹
سلام. در دوره ریاست جمهوری قبلی هر بانکی دلمون می خواست به راحتی وام پرداخت می کرد. الان در دولت کنونی به جایی رسیده محتاج یک وام یک میلیونی شدیم که اونهم به نیروهای مسلح ندادند.فقط بلدند وام های میلیاردی بدون وثیقه به عوامل خودشون بدهند تا راحت اموال کشور را غارت کنند و در کانادا خوش بگذرونن. روحانی مچکریم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۲۰ ۱۵ خرداد ۱۳۹۹
سلام. اقای میرزایی گفتند وام نیروهای مسلح به ایشان مربوط نیست. و باید ستاد کل نیروهای مسلح با همکاری سازمان هدفمندی یارانه این مشکل را رفع کنند..
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۲۵ ۱۲ خرداد ۱۳۹۹
سلام چرا برا ما یک تومن را نریختن ما کارگرم برا هزار تومن گیریم خدا خیرتون بده برا ما هم کاری کنید
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۲۲ ۱۱ خرداد ۱۳۹۹
سلام چراوام یه میلیونی روبرای نیروهای مسلح ازجمله سپاه .ارتش ونیروی انتظامی روواریزنمیکنید.مگه ماآدم نیستیم ماهم زن وبچه داریم بااین خرج ومخارجای امروزی .پول قسط وام کرایه خونه پول آب وبرق و.... یه خورده هم به فکرنظامیای بدبخت باشیدکه باجونشون بازی میکنن واقعاخداروخوش نمیادحداقل تا۲۲خردادبرای مانظامیاواموواریزکنید.ممنون میشم ازدولت عزیزمون.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۲۴ ۱۱ خرداد ۱۳۹۹
وام یک میلیونی چرا به من ندادند من چند بار پیام دادم ولی هیچی که هیچی
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۷:۴۲ ۱۱ خرداد ۱۳۹۹
براما هم نریختند گارگریم
Iran (Islamic Republic of)
محمد رضا خدادادی
۰۰:۳۹ ۱۱ خرداد ۱۳۹۹
با سلام
بنده سرپرست خانوده هستم ۲ تا خط به نام خود دارم با هر دو خط هر چه تلاش کردم ارسال نشد که نشد . لطفآ علت را پاسخ دهید . ممنون
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۴۳ ۰۹ خرداد ۱۳۹۹
سلام. معمولا هرجا دولت بودجه کم بیاره نیروهای مسلح باید پاسوز دولت بشوند. باز اگر رو راست به مردم بگن بودجه نداریم بهتر از اینه که به دروغ بگن مردم کد ملی را اشتباه فرستادند. یعنی تمام بازنشستگان و شاغلین نیروهای مسلح کد ملی را اشتباه ارسال می کنند.!!!!!!!؟؟؟؟؟!!!!!
Iran (Islamic Republic of)
نازنین
۱۹:۵۴ ۰۸ خرداد ۱۳۹۹
اول که گفتن تا اخر اردیبهشت وام به نطامیا میدن حالا میگین ۲۰خرداد بعد اونم میگین اخر خرداد چرا چیزی میگین که مطمین نیستین
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۰۸ ۰۴ خرداد ۱۳۹۹
سلام . تا ۲۰ خرداد به بقیه جا ماندگان واریز میشود. جاماندگان شامل بازنشستگان نیروهای مسلح و پرسنل محترم نظامی و غیره
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۱۷ ۰۳ خرداد ۱۳۹۹
وام ۱ میلیونی چی شد برای بازنشستگان مسئول
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۳۸ ۰۳ خرداد ۱۳۹۹
حدوده دوهفته شایدم بیشتره کده ملی فرستادم خبری نشده خودمم کارگرم ندارم چه کنم برم دزدی یاگدایی موقعی که یارانه رومیزنن حساب هرکس نمیتونستت اون موقع ببینن چه کسایی وام نگرفتن همون لحظه واریز کنن بابا ماهم انسانیم همش بفکره خودتون نباشین خداروخوش نمیادهمه جوره پشت این دولت دراومدیم سختی گرفتاریش ماله ماس لطفا رسیدگی کنید
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۳۳ ۰۱ خرداد ۱۳۹۹
سلام. وام بازنشستگان نیروهای مسلح برای چه واریز نمی شود.اقای روحانی تازمانی که نیاز به رای داشت به ظاهرخود را حامی نیروهای مسلح نشان می داد ولی بعد از پیروزی در انتخابات ما اولویت ایشان نیستیم. ما از قوه محترم قضاییه و بازرسی کل کشور خواهشمندیم به پایمال شدن حقوق نیروهای مسلح و بازنشستگان لشکری رسیدگی نمایند. با تشکر
United States of America
ناشناس
۱۵:۴۳ ۰۳ خرداد ۱۳۹۹
شما كه دستت ميرسه برا ما هم بگير.پدر من راننده تاكسيه و بيكار شده برامون نريختن با اينكه 5 ارديبهشت كد ملي فرستاديم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۰۱ ۰۱ خرداد ۱۳۹۹
سلام.برای هزارمین بار پیام میدم. وام بازنشستگان نیروهای مسلح چرا واریز نمیشه لطفا یک پاسخ بدهید.
Iran (Islamic Republic of)
بهزاد
۱۷:۰۸ ۰۱ خرداد ۱۳۹۹
من اول اعلام کد ملی فرستادم و خبری از واریز نبوده
Iran (Islamic Republic of)
ثریا رجبپور سماخونی
۰۸:۲۴ ۰۱ خرداد ۱۳۹۹
سلام من سرپرست هستم شماره کارت ملی رو هم پیامک کردم پیامک امد برسی میشود اما هنوز خبری نشده چه کار باید بکنم من بی کارم
Iran (Islamic Republic of)
حمید
۱۸:۰۱ ۳۱ ارديبهشت ۱۳۹۹
با سلام چرا برای باز نشتگان نیروهای مسلح تا امروز واریز نشده شما رسانه محترم که در مورد خبر خود از خواننده نطر میخواهید لطفا به سوال خوانندگان خود احترام بگذارید و از یک مسئول در این مورد سوال کنید اگر شامل حالشان نمی شود راحت بگویند تا اینقدر خانوادهای نظامی پیام ندهند و فکرشان درگیر نباشد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۱۸ ۳۱ ارديبهشت ۱۳۹۹
نیروی انتظامی خیلی شیفتای سختو طاقت فرسایی دارن حفظ امنیت شهر و مسئولانه عمل کردن در برابر مردم و حفظ آبروشون وکلی مسئولیت دیگه بدون خطا واشتباه ولی کی قدر بدونه....ناشکر نیستیم ولی این حقوقا حق یک (کارگر)دولت نیس به سختی زندگیامون میگزره هیچ رفاهی در کار نیست
Iran (Islamic Republic of)
سعید غلامی
۱۳:۰۸ ۳۱ ارديبهشت ۱۳۹۹
من کارگر گاوداری هستم بدجور بیپولم .هیچ پیامی واسه من نیومده خواهش میکنم رسیدگی کنید
Iran (Islamic Republic of)
بدبخت
۱۰:۵۰ ۳۱ ارديبهشت ۱۳۹۹
چرا وام یک میلیونی به ما ندادن مگه چه گناهی کردیم بدهکارم فقط روز شماری میکردم که اخر ماه برسه گیرم بیاد که ندادن حالا باید دستم باید جلو بقیه دراز باشه تا بتونم یخورده از بدهیم بدم نمیدونم چه ظلمی کردم که این بلا سرم میارین بیکارم گرفتارم مگه خون بقیه رنگین تره اخه تا کی ظلم ارزوی مرگ دارم
Iran (Islamic Republic of)
امیر امیری
۰۰:۰۷ ۳۱ ارديبهشت ۱۳۹۹
سلام،جناب مسئول یا همان سلسله مراتب،چرا به فکر نیروهای مسلح نمی باشید،برای ما وام یک میلیونی مورد نیاز هست،مگر ما از مردم نیستیم،۳۰ اردیبهشتم تمام شد ولی خبری نشد،سکوت تا کی ادامه دارد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۰۹ ۳۰ ارديبهشت ۱۳۹۹
چرا واسه نیروهای مسلح و ارتش و بقیه ارگانها واریز نشد؟مگه اینا ادم نیستن؟
United States of America
ناشناس
۱۵:۴۱ ۰۳ خرداد ۱۳۹۹
برا ما كه پدرم راننده تاكسيه و بيكار شده واريز نشده.اونوقت براي نيروهاي مسلح و ارتش كه حقوق ثابت دارن واريز شه خيليه
United States of America
دوست
۱۷:۳۰ ۳۰ ارديبهشت ۱۳۹۹
کسایی که تاریخ ۳۰ اردیبهشت پیامک فرستادن چه زمانی واریز میشه ؟؟
Iran (Islamic Republic of)
زهرا پشت کوهیان
۱۴:۴۹ ۳۰ ارديبهشت ۱۳۹۹
چرا وام یک میلیونی برای ما واریز نمیشه سیم کارت بنام خودم کد ملی هم فرستادم پیامک امده بررسی میشه نتیجه اعلام مبشه کی معلوم میشه؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۵۳ ۲۹ ارديبهشت ۱۳۹۹
تور به خدا برای وام کرونا چکار کنم که به من هم تهلوق پیدا بکنه نیاز دارم
Iran (Islamic Republic of)
ثریا سبزه پرور
۱۶:۵۳ ۲۹ ارديبهشت ۱۳۹۹
سلام وعرض ادب من از همسرم جدا شدم حدودا ۳سال ودر ۱۵اردیبهشت ۹۹ یارانه خودمو جدا کردم وپیامک با خط خودم ارسال کردم پس چرا برام واریز وام ۱میلیونی انجام نشده لطفا راهنماییم کنید
Netherlands
ناشناس
۱۴:۴۵ ۲۹ ارديبهشت ۱۳۹۹
یه سوال دارم خانواده ما زنه ما بچه ما چه فرقی با 80 میلیون ایرانی داشتن که واممونو نریختید ؟ چرا اینقدر نامردید ؟ کاش یکم فقط یکم معنی غدالت برابری و ... میفهمیدید.
منه ارتشی از رییس بانک بیشتر میگیرم که ماله اونو ریختید ولی ماله مارو نه همه جای جهان نظامیاش بهترین برخورد رو دارن
Iran (Islamic Republic of)
فرشته شیخ شرفی
۱۲:۴۲ ۲۹ ارديبهشت ۱۳۹۹
من یارانم ازشوهرم جداست کد ملی هم فرستادم باشماره ای که به نامم بوده ۱۷اردیبهشت ثبت نام کردم هنوز واریز نشده چرا لطفا پیگیری نمایید
Iran (Islamic Republic of)
گیتا جوکار
۰۹:۲۷ ۲۹ ارديبهشت ۱۳۹۹
سلام مادر من قبل از ۱۸ اردیبهشت ثبت نام کرده برای وام ولی هنوز بهش ندادن
Netherlands
ناشناس
۰۰:۴۳ ۲۹ ارديبهشت ۱۳۹۹
سلام. تو رو خدا صحبت وام رو نکنید ابروی هرچی برنامه ریزی را بردید.نیروهای مسلح و بازنشستگان که نگرفتند از هر سرپرست یارانه بگیر نیازمند هم می پرسبم که نگرفتند. پس این ۲۴ میلیون چه کسانی هستند پس یک رسانه ازاد بگذارید زیر نظر بازرسی کل کشور معلوم شود این تعداد که عنوان میکنید واقعی است یا نه.
Iran (Islamic Republic of)
محمدرضا تیرداد
۱۵:۱۹ ۲۸ ارديبهشت ۱۳۹۹
چرا برای من سرپرست خانواده هستم وام یک میلیونی نفرستادن
Iran (Islamic Republic of)
برانش
۲۱:۲۱ ۲۷ ارديبهشت ۱۳۹۹
سلام یارانه اضافه نمیشه؟
Iran (Islamic Republic of)
زهره محمودی
۱۸:۰۳ ۲۷ ارديبهشت ۱۳۹۹
من سیم کارتی استفاده میکردم ک مال خودم نبود ورفتم اونو ب اسم خودم زدم و ۱۷ اردیبهشت ثبت نام کردم ولی هنوز برام نریختن خیلیم نیاز دارم ب این پول . بازم خداخیرتون بده بااینباکار خداپسندانتون دل خیلی هارو با این کار شادکردین .و گره های زیادی و بازکردین .انشالله قسمت من هم بشه .ممنون
Iran (Islamic Republic of)
فرشته شیخ شرفی
۲۰:۴۶ ۲۵ ارديبهشت ۱۳۹۹
سلام من 17اردیبهشت ثبت نام کردم برام واریز نشده چرا
Iran (Islamic Republic of)
فروغی
۰۱:۰۸ ۲۵ ارديبهشت ۱۳۹۹
من بازنشسته وزارت دفاع هستم.کد ملیمو تا حالا چن دفعه فرستادم.از بانک انصار یارانه واز بانک سپه معیشتی میگیرم.مرتب هم به حسابم یارانه و معیشتی واریز میشه حساب مشکلی نداره.خط هم به نام خودمه مشکل از کجاست که وام کرونایی رو نمیریزن؟مگه باما نظامیها مشکل دارن با خورده حسابی دارن که اذیت میکنن؟لااقل یه شماره ای اعلام کنین که بتونیم صدامونو به گوشتون برسونیم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۱۱ ۲۸ ارديبهشت ۱۳۹۹
وام نیروهای مسلح در اولویت آخر پرداخت قرار دارد و نیازی به ارسال پیامک نیست
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۱۱ ۲۴ ارديبهشت ۱۳۹۹
سلام. خدارا صد هزار مرتبه شکر اختیار نیروهای مسلح دست دولت کنونی نیست والا حقوق ماهانه مان هم قطع می کرد.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۰۹ ۲۳ ارديبهشت ۱۳۹۹
سلام ما پیامک زدیم ۳۱ فروردین تاییدشم اومد ولی واریز نشد
Iran (Islamic Republic of)
سیداحمد صالح پور
۰۳:۳۰ ۲۱ ارديبهشت ۱۳۹۹
سلام من یارانم از 2/3 جدا کردم نه معیشتی برام واریز شده نه یک میلیون وام با سیم کارتیم که بنامم بوده کد ملی فرستادم فقط اس م س دادن که بررسی میشود ولی چیزی واریز نشده
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۰:۰۲ ۲۱ ارديبهشت ۱۳۹۹
هنوز وام من را ندادند جعفر زالی بویینی هستم
Iran (Islamic Republic of)
حمید
۱۷:۲۶ ۲۰ ارديبهشت ۱۳۹۹
سلام با عرض خسته نباشید چرا تا امروز وام یک میلیونی برای باز نشتگان نی وهای مسلح واریز نشده ما نمی دانیم به کجا باید شکایت کنیم
Iran (Islamic Republic of)
رضا
۱۰:۰۹ ۲۰ ارديبهشت ۱۳۹۹
من سرپرست خانوارم تازه یارانه خودم را جدا کردم نه یارانه برام واریز شده نه وام یک میلیونی؟!
Iran (Islamic Republic of)
نیازمند
۰۸:۵۷ ۱۹ ارديبهشت ۱۳۹۹
سلام چرا وام یه میلیونی بحساب کارکنان نیروهای مسلح واریز نشده لطفا پاسخگو باشید نیروهای مسلح امنیت تولیدشونه برای این آب و خاک سیل زلزله کرونا مرز همه جا حضور دارن جواب بدید اگه حالا جواب ندید اون دنیا باید جواب بدید
Iran (Islamic Republic of)
احمد
۰۰:۴۶ ۱۹ ارديبهشت ۱۳۹۹
سلام. مسئول محترم، دریافت نظرات بدون پاسخگویی هیچ مشکلی را حل نخواهد کرد. لطفا ابتدا یک مرجع پاسخگو تعیین فرمایید و شماره تلفنی درسایت قرار دهید ویا از رسانه ملی اعلام فرمایید تا مشکلات سرپرستانی که تمام مراحل را به درستی انجام داده اند ولی هنوز موفق به دریافت وام نشده اند را رفع نمایند. و یا ابلاغ نمایند که بودجه نداریم بی جهت منتظر وام نباشید. با تشکر
United States of America
محمد علی
۱۸:۲۵ ۱۸ ارديبهشت ۱۳۹۹
باسلام. چرا وام یک میلیونی به پرسنل نیروهای مسلح پرداخت نشده. خیلی حقوق ما بالاست یارنمونو هم قطع کردن ندادند تا حالا. در ضمن قانون افزایش ۵۰% خدمات کشوری چرا شامل نیروهای مسلح نشده؟. وضع معیشتی نیروهای مسلح خوب نیست مدیران وضعشان خوبه درک نمی کنند
Iran (Islamic Republic of)
رضا
۱۸:۱۹ ۱۸ ارديبهشت ۱۳۹۹
وام یک میلیونی مربوط به نیروهای مسلح هنوز پرداخت نشده و بانک انصار واریز نکرده. لطفا پیگیری کنید
Iran (Islamic Republic of)
احمد
۱۸:۰۲ ۱۸ ارديبهشت ۱۳۹۹
سلام . خواهش می کنم کسانی که مانند من این وام رو دریافت نکردند ناراحت نباشند. منظور مسئولین ۲۳ هزارنفر می باشد نه ۲۳ میلیون نفر.
Iran (Islamic Republic of)
احمد
۰۹:۲۲ ۱۸ ارديبهشت ۱۳۹۹
سلام. خواهشمند است مسئولین مربوطه علت عدم واریز وام یک میلیونی را به یارانه بگیران بازنشسته نیروهای مسلح توضیح دهند . باتشکر
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۳۳ ۱۷ ارديبهشت ۱۳۹۹
من خیلی وقت اقدام کردم برای وام یک تومن ترووخدااا بریزین خیلی مشکل مالی داریم اون یک تومن هم باید بدیم بابت قسط

یکی به دادمون برسه
Iran (Islamic Republic of)
ماهرکاگری رو دیدیم خانواده ضعیف این وام یکمیلیونی رو نگرفته
۱۵:۳۴ ۱۷ ارديبهشت ۱۳۹۹
پس کی گرفته خدا میدونه
Iran (Islamic Republic of)
احمد
۰۹:۰۴ ۱۷ ارديبهشت ۱۳۹۹
سلام. کسی از زمان واریز وام یک میلیونی برای بازنشستگان نیروهای مسلح خبر داره لطفا اعلام کنید. امروز ۱۷ اردیبهشت است ولی هیچ خبری نیست
Iran (Islamic Republic of)
حسین
۰۴:۲۳ ۱۷ ارديبهشت ۱۳۹۹
سلام بنده پنج اردیبهشت به ۶۳۶۹کدملی خودم رو فرستادم ولی تا الان خبری نشده لطفا از مسولان میخام که رسیدگی کنن ممنون
Iran (Islamic Republic of)
هاشمیه
۰۱:۲۱ ۱۷ ارديبهشت ۱۳۹۹
سلام من جواب ثبت وام یک ملیونی تومانی امد برام ولی پول تاالان نگرفتم همه گرفتن بجز ما
United States of America
پا برهنه بد بخت
۲۲:۳۰ ۱۶ ارديبهشت ۱۳۹۹
سیم کارت همراه اول یک هفته است که تو گوشیه ولی وصل نمیشه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۵۴ ۱۶ ارديبهشت ۱۳۹۹
سلام خسته نباشین من یک زن سرپرست خانوار و مدد جوی کمیته ی امداد میباشم از اول اردیبهشت پیام دادم مادر دو فرزند هستم با هزار جور گرفتاری چرا هنوز وام ما واریز نشده؟؟؟؟؟
Iran (Islamic Republic of)
ایرج
۱۸:۰۷ ۱۶ ارديبهشت ۱۳۹۹
ثبت نام وام خیلی مسخره است .مردم گذاشتید سر کار واقعآ .ایمیل کجا بیارن مردم؟
Iran (Islamic Republic of)
امیر
۱۳:۱۷ ۱۶ ارديبهشت ۱۳۹۹
سلام لطفا خواهشا پیگیری کنید چرا وام یه ملیونی نیروهای مسلح نمیریزن والا بخدا ماهم گرفتاریم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۰۱ ۱۶ ارديبهشت ۱۳۹۹
ما همون اول اردیبهشت یارانه امون رو جدا کردیم پیامک هم دادیم بعدش جواب اومد که طی روزهای آینده بررسی می شود پس چرا تا الان بررسی نشده؟؟؟؟
United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland
فرزان
۰۷:۰۱ ۱۶ ارديبهشت ۱۳۹۹
سلام مادر من ی بازنشسته با حقوق ناچیزه اما وام هنوز بهش تعلق نگرفته. اقدام کنید لطفا
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۳:۱۸ ۱۶ ارديبهشت ۱۳۹۹
سلام وخسته نباشید کسی که مجذوب کمیته امداد باشه وام گرفته و قسط از یارانه برمیدارند کمیته دیگه چیزی نمی ماند برای مددجویان بیچاره پس چطور این وام یک میلیونی کرونا رو بگیره از دولت چطوری قسط بده وقتی درآمدی ندارد.پاسخ بودی به من که نه کار دارم نه درآمدی قسط خانه ام عقب میافتد.از کجا دارم قسط وام یک میلیونی را بدم خدای باید به بی سرپرستها بلا عوض وام بدهند
Iran (Islamic Republic of)
حامد فلاحتی
۰۰:۰۵ ۱۶ ارديبهشت ۱۳۹۹
سلام من دفعه اول کد ملی پیامک زدم، دفعه دوم هم با دوتا سیم کارتی ک ب نامم بود کدملی مو فرستادم اما برام نریختن، من یارانه مونو فروردین ماه پیش جدا کردم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۴۷ ۱۵ ارديبهشت ۱۳۹۹
من‌پیامک‌میدم‌به‌۶۳۶۹‌هیچ‌جوابی‌نمیدهدسیم‌کارت‌هم‌بنام‌خودم‌است‌چیکارکنم
Iran (Islamic Republic of)
محمد عبدالله پور
۲۱:۰۷ ۱۵ ارديبهشت ۱۳۹۹
چرا به ما نریختن در صورتی که همون اوایل ثبت نام کردیم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۰۹ ۱۵ ارديبهشت ۱۳۹۹
آقا یکی به این مسوول وام کرونا بگه چرا برای پرسنل نیروهای مسلح این وام رو واریز نمیکنین؟؟!!! مثلا الان ما خیلی پولداریم؟ والا نود درصد کارکنان نیرومسلح حقوق های پایینی دارن. اگه زد و بندی هست این وسط لاقل بگین منتظر وام نباشیم
Iran (Islamic Republic of)
حسن دمرچلی
۱۸:۵۹ ۱۵ ارديبهشت ۱۳۹۹
با عرض سلام بنده همون موقع که سری اول گفتند کدملی سرپرست را جهت گرفتن وام یک میلیونی بفرستید به6369 ارسال کردم و اتفاقا از 2 تا خط که بنام خودم بود و برای جفت خط هم پیامک آمد که پیامک شما دریافت شد. نتیجه بررسی طی روزهایی آینده از طریق سرشماره V.Refah ارسال خواهد شد.ولی متاسفانه تا الان پرداخت نشده.ولی برای پدرم 3روز پیش ارسال کردیم و 2روز بعد پرداخت شد....
خواهشا بررسی کنید این یعنی چی...!!!!!!!!!!!!!!؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
Iran (Islamic Republic of)
ناصر
۱۸:۴۴ ۱۵ ارديبهشت ۱۳۹۹
سلام چرابرام واریزنشدخیلی وقت ثبت نام کردم آخه چرا واریزنکردن
Iran (Islamic Republic of)
علیرضا
۱۸:۱۲ ۱۵ ارديبهشت ۱۳۹۹
سلام برا ما چرا نرختن وام رو هرچه پیامک میزنیم جوابی دریافت نمیکنیم
Iran (Islamic Republic of)
مهدی
۱۷:۴۶ ۱۵ ارديبهشت ۱۳۹۹
من پیام دادم ولی هنوز برام واریز نشده چی کار کنم
Iran (Islamic Republic of)
اصغر رفیعی للک لو.
۱۵:۲۸ ۱۵ ارديبهشت ۱۳۹۹
با سلام.
من شماره ملی رو فرستادم با سیم کارتی کع به نام برادرم بوده و الان سیم کارت تازه به نام خودم هس،پیامک میفرستم قبول نمیکند.من باید چیکار کنم
Iran (Islamic Republic of)
مهدی بابای
۱۵:۱۰ ۱۵ ارديبهشت ۱۳۹۹
سلام من شماره ملی فرستادم برای من واریز نشد باید چیکار کینم هیچ خبری نیست باید یک راه کاری برای این موضوع باشه
Iran (Islamic Republic of)
محمد سعیدی
۱۳:۱۶ ۱۵ ارديبهشت ۱۳۹۹
چرا برای ما نریختن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۰۹ ۱۵ ارديبهشت ۱۳۹۹
آقا مگه ما نظامی ها آدم نیستیم لااقل بگید تعلق نمی گیره تا فکرمون راحت بشه آخه چراهیچ سایت خبری جواب نمی ده
Iran (Islamic Republic of)
سید علی صالحی
۰۵:۳۵ ۱۵ ارديبهشت ۱۳۹۹
هنوز این مبلغ به حساب من واریز نشده
Germany
ناشناس
۲۲:۴۷ ۱۴ ارديبهشت ۱۳۹۹
والا برای ما نریختن ۳۱ فروردین پیام دادم هنوز نریختن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۲۷ ۱۴ ارديبهشت ۱۳۹۹
مگه پرسنل نظامی هم وام لازم دارن... اگه وضع مالیشون خوب نبود، حقوق بالای ده میلیونی که میگیرن، خونه های میلیاردی و ...اینا رو نداشتن تا حالا ریخته بودن
خدا رو شکر تو هر شرایطی نیروهای مسلح جلو ایستاده تعطیل و غیر تعطیل هم نداره
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۲۵ ۱۴ ارديبهشت ۱۳۹۹
من باگوشی پدرم کدملی فرستادیم برا۶۳۶۹بعد پدرم فوت کرد بعدش باسیمکارت مادرم پیامک فرستادیم ولی برامون ن یارانه معیشتی ن وام کرونا نیومده تغییر سرپرستم دادم ولی باز نیومده توروخدا بگین تکلیف ما چیه
Iran (Islamic Republic of)
معصومه رضایی جعفرابادی
۱۹:۴۷ ۱۴ ارديبهشت ۱۳۹۹
ثب نام کردم یک ملیون واریز نشده
Iran (Islamic Republic of)
سید میثم حسینی
۱۹:۰۳ ۱۴ ارديبهشت ۱۳۹۹
ثبت نام کردم هنوز وام برام نریختن چرا میشه توضیح بدین
Iran (Islamic Republic of)
حمزه حسنی ازقم
۱۷:۴۲ ۱۴ ارديبهشت ۱۳۹۹
سلام داداش منم مشکل مسدود بودن حساب دارم راه کار چی هست که گفتید حقتون محفوص است چگونه یک ملیون وام را بگیریم با حساب مسدود با تشکر۰۰۰
Iran (Islamic Republic of)
سارا
۱۶:۴۴ ۱۴ ارديبهشت ۱۳۹۹
من خودم به عنوان سر پرست روز اول ثبت نام کردم پیامک واسم آمد شماره ملی هم فرستادم.ثبت هم شد اما از وام خبری نیست آخه چرا یکی پاسخگو نیست
Iran (Islamic Republic of)
عبدالحمید حیدری
۱۶:۰۸ ۱۴ ارديبهشت ۱۳۹۹
اینجانب جزء اولین نفراتی بودم که برای دریافت وام یک میلیون تومانی ثبت نام کردم ولی تا کنون وام واریز نشده ودومرتبه هم از وزارت کارهم پیامک دریافت کد ملی برای من ارسال شد وهرروز هم تقریبا کد ملی خودم را به6369میفرستم ولی نتیجه ای نگرفتم لطفا شماره تلفنی برای پیگیری اعلام بفرمایید متشکرم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۳۵ ۱۴ ارديبهشت ۱۳۹۹
لال که نیستین لا اقل بگید برای چی برای نظامی ها نریختیین علتش بدونیم بدبختیم ما که واسه یه ملیون باید ده تا پیام بدیم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۲۲ ۱۴ ارديبهشت ۱۳۹۹
لطفا رسیدگی کنید چرا برای نیروهای مسلح واریز نمیکنن...
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۲۲ ۱۴ ارديبهشت ۱۳۹۹
لطفا رسیدگی کنید چرا برای نیروهای مسلح واریز نمیکنن...
Iran (Islamic Republic of)
علی رضا جاویدی
۱۴:۲۶ ۱۴ ارديبهشت ۱۳۹۹
سلام خسته نباشید من چند مرتبه کد ملی را ارسال کردن ولی هنوز برام نریختن باید چکار کنپ
Iran (Islamic Republic of)
زهره
۱۱:۳۳ ۱۴ ارديبهشت ۱۳۹۹
امروز ۱۴اردیبهشته سرپرست خانوارم و من از همون اول ک وام اعلام شد و پیامک فرستادن با سیمکارت خودم کدملی خودمو فرستادم هنوز ک هنوزه نریختن اخه چرا منی ک احتیاج دارم برام نمیریزن چرا کی رسیدگی میکنه
Iran (Islamic Republic of)
مجتبی سلجوقی
۰۸:۲۴ ۱۴ ارديبهشت ۱۳۹۹
سلام ماکه خیلی گرفتاریم بچم همین ماه به دنیا میاد نه میزارن بریم سرکار نه پولی میدن از گشنگی نمیریم حالا خدایی برا ما زایمان رو بیمارستان مجانی انجام میده یا پوشاک رو فروشگاه ها مجانی میدن
همین وامم میخوان بدن گیر ما نمیاد
Iran (Islamic Republic of)
زهرا
۰۶:۲۰ ۱۴ ارديبهشت ۱۳۹۹
سلام من سرپرست خانوار هستم ی پسرم دارم.. کد ملیمم با سیم کارتی که بنام خودم بود ارسال کردم نه دوره اول و نه دوره دوم واریز شد ... آقا ی تومن و بهمون واریز نکردن چرا وعده بیشتر ب زنان سرپرست دادن.. خب الان ماباید چیکار کنیم نه حسابمون مشکل داره.. لطفا مسولین رسیدگی کنن . طرف کلی داریی داره با یه اس ام اس دوره اول واریز کردن ت. صف اولیا حالا ما با این همه گرفتاری نمیدونم دولت مردامون دس دس میکنن
Iran (Islamic Republic of)
کریم مرادی
۰۵:۵۷ ۱۴ ارديبهشت ۱۳۹۹
من مدت چهار ماهه جهت تعویض کارت ملی اقدام کردم .شماره موبایل به اسم دخترمه .وبرای کارت ملی همین شماره دادیم .توبانک هم همین شماره موبایله .اگه برای زنده و مرده میگردید یه عدله خوب بیارید .برای اپراتورها مشتری جمع نکنید .ممنون از عدله خوبتون
Iran (Islamic Republic of)
مصطفی اعتمادی
۰۰:۱۸ ۱۴ ارديبهشت ۱۳۹۹
چراوام ۱میلیونی من هنوزواریزنشده ممنون میشم یکی بگه چرا‌
Iran (Islamic Republic of)
نوشه
۲۳:۲۲ ۱۳ ارديبهشت ۱۳۹۹
واقعا من سرپرست خانوار هستم تا الان شنبه ۱۳ اردیبهشت پولی واریز نشده همه چیز هم درست انجام شده ولی شنیدم به کسانی که واقعا حقشون نبوده پرداخت شده واقعا چرا ؟!!!!
Iran (Islamic Republic of)
فاطمه ضیائی علی ابادی
۲۲:۵۸ ۱۳ ارديبهشت ۱۳۹۹
سلام چرا وام یک میلیونی برامن واریز نشده چند بار کد ملیمو زدم خبری نیس
Iran (Islamic Republic of)
محمد عبدل زاده یولاگلدی
۲۲:۵۰ ۱۳ ارديبهشت ۱۳۹۹
من ثبت نام کردم ولی هنوز واریزنشده پیامک تایید هم اومده
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۰۸ ۱۳ ارديبهشت ۱۳۹۹
با سلام ، در پیاممم فراموش کردم سلام کنم ، توجه ای به پیام نشد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۵۵ ۱۳ ارديبهشت ۱۳۹۹
چرا وام پسر من که تازه ازدواج کرده قسط داره با خط بنامش هم فرستاده هیچ مشکل بانکی قضایی نداره واریز نشده چراااااااا؟
برای خودم سر پرست خانوارم یه زن با 3تا بچه مستاجر چرا واریز نشده برای برادرمم واریز نشده اونم عمویش دروسته و هیچ مشکل بانکی هم ندارن حسابش همش بهونه میارید ماه رمضان تموم شد ما گرفتاریم لازم داریم مخصوصا تو این ماه پول خودمون رو میخواهید یجا بدید از پول خودمون چرا اذیتموم میکنید بخدا قسم گرفتاریم
Iran (Islamic Republic of)
رضا
۱۹:۴۰ ۱۳ ارديبهشت ۱۳۹۹
سلام یک میلیون وام منم ب حساب واریز نشده سیم کارت ب نام خودم خریدم پیامم ارسال کردم ولی بازخبری نیس امروز۱۳اردیبهشت گفته بودن واریز میکنن
۱۲۳۴
آخرین اخبار