سخنگوی سازمان هواپیمایی در گفت و گو با باشگاه خبرنگاران جوان:

پر شدن تنها ۶۰ درصد از ظرفیت‌ هواپیما‌ها فردا به ایرلاین‌ها ابلاغ می‌شود

جعفر زاده گفت:پرشدن ۶۰درصد از ظرفیت‌ صندلی هواپیما‌ها فردا به شرکت‌های هواپیمایی ابلاغ و درصورت تخلف با آن‌ها برخورد می‌شود.

رضا جعفر زاده سخنگوی سازمان هواپیمایی کشوری در گفت و گو با خبرنگار راه و شهرسازی گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان،  با بیان اینکه پر شدن تنها ۶۰ درصد از ظرفیت صندلی‌های هواپیما از فردا به تمامی شرکت‌های هواپیمایی ابلاغ می‌شود گفت: هواپیمای ماهان مسیر تهران _ شیراز در صورتی که ایرباس باشد و ظرفیت ۲۱۰ مسافر داشته باشد و با توجه به اینکه این هواپیما ۱۰۰ مسافر دارد بنابراین ۴۰ درصد از صندلی‌های این هواپیما خالی است.

او ادامه داد: هواپیمای تهران به شیراز به دلیل بدی آب و هوا با تاخیر مواجه شده و در صورت بهبود وضعیت آب وهوا پرواز این هواپیما انجام می‌شود.

سخنگوی سازمان هواپیمایی کشور اظهار کرد: در تمامی بخش‌های هوایی از جمله فرودگاه؛ ترمینال‌ها، کادر پروازی و سایر بخش‌های هوایی تمامی پروتکل‌های بهداشتی رعایت می‌شود و مسافران از طریق تب سنجی غربالگری می‌شوند.

او تصریح کرد: پر شدن تنها ۶۰ درصد از ظرفیت‌ صندلی هواپیما‌ها که امروز از سوی وزیر راه وشهرسازی اعلام شد فردا صبح به تمامی شرکت‌های هواپیمایی و ایرلاین‌ها ابلاغ می‌شود و در صورت تخلف با آن‌ها برخورد خواهد شد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
منصور
۰۰:۰۰ ۱۲ ارديبهشت ۱۳۹۹
هر چقدر بانکها در نگرفتن اقساط وامشان عمل کردن // شرکت های هواپیمایی هم به گفته شما عمل میکنن //
آخرین اخبار