۴ بیمار دیگر به کرونا مبتلا شده اند

رئیس دانشکده علوم پزشکی ابادان از ابتلای ۴ نفر دیگر به به ویروس کرونا در شهر‌های تحت پوشش این دانشکده خبرداد.

به گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از آبادان،دکتر سلمان زاده رئیس دانشکده علوم پزشکی آبادان با بیان اینکه ۲۷۹ نفر تا امروز به ویروس کرونا در شهر‌های تحت پوشش این دانشکده مبتلا شده اند گفت: طی ۲۴ ساعت گذشته ۴ نفر دیگر نیز به این بیماری مبتلا که به ترتیب در آبادان ۱۰۷ نفر، در خرمشهر ۱۴۴ نفر و در شادگان ۲۸ نفر به این بیماری مبتلا شدند.

اوشمار جان باختگان بر اثر ویوس کرونا را همان ۲۱ نفر برشمرد وگفت: طبق آن، ۵ نفر در آبادان، ۱۴ نفر خرمشهر و دو نفر از شادگان بوده است.

رئیس دانشکده علوم پزشکی آبادان از مردم خواست همچنان با رعایت نکات بهداشتی از تردد بی مورد در خیابان‌ها پرهیز کنند و فقط در صورت ضرورت از خانه خارج شوند تا بتوانیم هر چه زودتر بیماری کرونا را کنترل کنیم.

ویروس کرونا که رسما کووید – ۱۹ نام دارد، نخستین بار در شهر ووهان چین شناسایی شد تا کنون به بیش از یکصد کشور سرایت کرده و سازمان بهداشت جهانی را برآن داشته است تا در سراسر جهان وضعیت فوق العاده اعلام کند.

۶۰۷ هزار نفر از خدمات ۳۰مرکز شهری، ۱۸مرکز روستایی، ۱۳۲خانه بهداشت و ۱۲ پایگاه سلامت در شهرستان‌های زیر مجموعه دانشکده علوم پزشکی آبادان شامل آبادان، خرمشهر و شادگان بهره مند می‌باشند.

انتهای پیام/ د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.