تکریم و معارفه فرمانده انتظامی قائم شهر:

حرکت در مسیر افق روشن با چراغ ولایت

فرمانده انتظامی مازندران در قائم شهر، گفت: اینکه ما در همه‌ی موضوعات، افق روشنی را پیش رو داریم و مسیر را به خوبی تشخیص دهیم، برخورداری از چراغ ولایت است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، سردار سیدمحمود میرفیضی فرمانده انتظامی مازندران در تکریم و معارفه فرمانده انتظامی قائم شهر، با گرامی داشت یاد و خاطره شهدای انقلاب اسلامی، شهدای مدافع حرم، امنیت و سلامت با اشاره به پویش مردمی در عمل به فرامین مقام معظم رهبری، گفت: در شرایط به وجود آمده مردم عزیزمان با اقدام و عمل جهادی خود نشان دادند که معیارشان تنها ولایت و ولایت مداری است و همواره گوش به فرمان و سرباز ولایت هستند.

او با بیان این که دشمن با موج سواری و استفاده از ابزار‌های رسانه‌ای و با ایجاد شکاف بین مردم و مسئولان در صدد دو قطبی کردن جامعه است، افزود: اینکه ما در همه‌ی موضوعات افق روشنی را در پیش رو داریم و می‌توانیم مسیر را به خوبی تشخیص دهیم، برخورداری از چراغ ولایت است.

سردار میرفیضی در ادامه امنیت را متعلق به همه‌ی آحاد جامعه بدون توجه به صلاحیت‌های سیاسی و تفاوت‌های دینی، زبانی، نژادی و قومی برشمرد و گفت: چتر امنیت باید بر تمام ملت گسترانده شود و تنها کسانی باید احساس ناامنی کنند که در صدد ناامنی یا ناهنجاری در جامعه هستند.

میرفیضی با بیان این که اگر امنیت نباشد، رفاه نخواهد بود و افراد نمی‌توانند در حوزه سرمایه گذاری هم ورود پیدا کنند، افزود: امنیت به نوعی هم هدف هست و هم وسیله و پلیس نیز مهمترین نهاد نظارتی اجتماعی است که مسئول حفظ و پاسداری از امنیت است و بیشترین تماس را با مردم دارد.

او توانایی پلیس را آبروی نظام جمهوری اسلامی برشمرد و گفت: وظایف پلیس در دو حوزه پلیس انسان نهاد یا انسان محور و جامعه محوری تعریف شده که در حوزه برون سازمانی، پلیس باید یار مهربان مردم باشد و در عین رافت باید به عنوان شمشیر برنده در مقابل زورگویان و ظالمان برای دفاع از مردم، مطالبه گر و امانتدار آنان باشد.

فرمانده انتظامی مازندران، پاسخگویی را مهمترین مطالبه مردم از پلیس برشمرد و افزود: پلیس امروز، پلیس حاکمان نیست، بلکه پلیس مردمی متکی به دین است که با نفوذ کلام و استفاده از قوه عقلانیت توانسته موضوعات امنیتی را به موضوعات اجتماعی تبدیل کند.

نقش مردم در تولید امنیت

سردار میرفیضی فرمانده انتظامی مازندران با اشاره به نقش مردم در تولید امنیت، گفت: امنیت یک موضوع چند وجهی است که یک وجه آن پلیس است و وجه دیگر آن مردم و نهاد‌های اجتماعی اند که در این راستا مهمترین نقش را مردم برعهده دارند.

او افزود: اگر در همه موضوعات مردم مشارکت داشته باشند قاعدتا آن چیزی که مد نظر دین اسلام، سخنان حضرت امام و مقام معظم رهبری است به وقوع می‌پیوندد و آن آسایش و رفاه مردم است.

فرمانده انتظامی مازندران با بیان این که افتخار پلیس جمهوری اسلامی این است که خادم بهترین مردم دنیاست، گفت: مردم استان مازندران در تمامی شرایط حامی ماموریت‌های نیروی انتظامی بودند و این یکی از رموز موفقیت این نیرو در ایجاد امنیتی مطلوب در استان است.

سردار میرفیضی در پایان این مراسم با قدردانی از سرهنگ محمد، ولی مرادی فرمانده اسبق انتظامی قائم شهر، طی حکمی سرهنگ مهدی خادمی را به عنوان فرمانده انتظامی این شهرستان منصوب کرد.

انتهای پیام/س
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار