تست خبرنگار بندرماهشهر مشکوک به کرونا ویروس است

دبیر و سخنگوی ستاد مقابله با ویروس کرونا بندرماهشهر گفت: خبرنگار بندرماهشهرکه در بیمارستان بستری بوده مشکوک به ویروس کرونا است.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، محمد شنبدی دبیر و سخنگوی ستاد مقابله با ویروس کرونا بندرماهشهر گفت: خبرنگار بندرماهشهرکه در بیمارستان بستری بوده مشکوک به ویروس کرونا است.

او بیان داشت: تست ویروس کرونا خبرنگار در بندرماهشهر مشکوک بوده و علائم این ویروس در بدن وی مشهود است و کلیه آزمایش‌های مربوط به ویروس کرونای این خبرنگار انجام شده و به مرکز استان ارسال گردید.

شنبدی تصریح کرد: طی ۲۴ ساعت آینده نتیجه نهایی تست ابتلا به ویروس کرونا که مشکوک بوده از سوی دانشگاه علوم پزشکی اهواز به بهداشت و درمان شهرستان بندرماهشهر اعلام می‌شود.

مدیر شبکه بهداشت و درمان بندرماهشهر گفت: تا نتیجه قطعی تست ویروس کرونا که از مرکز استان اعلام نشده هیچگونه موردی را اعلام نخواهیم کرد.

این مقام مسئول ادامه داد: شهروندان در مناطق خیابان آیت الله طالقانی، فاز ۷بندرماهشهر، شهر بندرامام و شهر چمران وضعیت قرمز و شیوع بیماری بسیار بالا بوده که خود مراقبتی و قرطینه خانگی الزامی است.

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.