پیام تبریک رئیس کل دادگستری خوزستان به مناسبت هفته مقام معلم

رئیس کل دادگستری استان خوزستان به مناسبت هفته مقام معلم پیام تبریک صادر کرد.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، حجت الاسلام و المسلمین صادق مرادی رئیس کل دادگستری خوزستان در پیامی به مناسبت سالروز شهادت شهید مطهری و هفته مقام معلم این روز را به جامعه معلمان، فرهنگیان و اساتید تبریک گفت.

متن این پیام به شرح زیر است:

بسم الله الرحمن الرحیم

قشر معلم از عزیزترین، زحمت کش‌ترین و موثرترین و مفیدترین اقشار جامعه اند. مقام معظم رهبری (مدظله العالی)

به راستی معلّم به عنوان زیباترین اسطوره و پاکترین تندیس تزکیه در راه انبیای الهی قدم نهاده و میراثی گرانبها از جنس «پیامبران» و قافله سالاری از نسل «خردورزان» بر جای گذاشته است و هفته نکوداشت مقام و منزلت معلّم فرصت مغتنم و ارزشمندی برای پاسداشت این زیبایی و پاکی است.

بر فرهنگیان و معلمان این طلایه داران آگاهی و روشنگری به عنوان زیربنای توسعه و پیشرفت جامعه درود می‌فرستیم. معلمانی که همچون خورشیدی تابناک بر تارک جوامع بشری می‌درخشند و پیامبر گونه رسالت خطیر هدایت و روشنگری و نجات انسان‌ها، از دام ظلمت، جهالت، شقاوت و ضلالت را بر عهده دارند.

اینجانب ضمن گرامیداشت یاد و خاطره استاد شهید مرتضی مطهری، سالروز بزرگداشت مقام والای معلم را به معلمان، فرهنگیان و اساتید ایران زمین به ویژه استان خوزستان که در راه تعلیم و تعلم تلاش وافر دارند، تبریک عرض می‌نمایم و از معلمان، فرهنگیان و اساتید بزرگوار استان دعوت می‌نمائیم که ایده‌های نوآورانه خود را جهت ارتقاء سطح کیفی و کمی خدمات هر چه بهتر دستگاه قضایی خوزستان به مردم شهید پرور استان را به شماره ۰۹۰۲۷۸۸۱۷۲۲ از طریق برنامه‌های سروش، ایتا و گپ ارائه نمایند و توفیق روزافزون این عزیزان را در تمام مراحل زندگی از خداوند متعال خواستارم.

صادق مرادی رئیس کل دادگستری استان خوزستان

انتهای پیام/گ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.