۹ فقره پروانه کاربرد علامت استاندارد در کهگیلویه و بویراحمد صادر شد

مدیرکل استاندارد و تحقیقات صنعتی کهگیلویه و بویراحمد گفت: امسال با موافقت اعضای کمیته علائم استاندارد این استان ۹ فقره پروانه کاربرد علامت استاندارد صادر شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یاسوج، بهمن رحمتی مدیرکل استاندارد و تحقیقات صنعتی کهگیلویه و بویراحمد گفت: پروانه های استاندارد صادر شده در بخش های صنایع غذایی و ساختمانی هستند.

او افزود: این پروانه ها شامل شیرینی های آردی مدل تخمیری شرکت کوبودنا، بلوک سیمانی تو خالی واحد مصالح ساختمانی طاهرمنش، بلوک سیمانی تو خالی واحد مصالح ساختمانی نیکنام و دیگر موارد بوده است.

مدیرکل استاندارد کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: صدور پروانه های کاربرد علامت استاندارد، با نمونه برداری و آزمون فرآورده ها، بازرسی های فنی از خط تولید و بررسی مدارک و مستندات ارائه شده توسط واحدهای تولیدی و مطابق با دستور العمل ها و روش های اجرایی سازمان ملی استاندارد ایران انجام می شود.

رحمتی گفت: با تلاش کارکنان و کارشناسان این اداره کل، در سال گذشته نیز ۵۰ فقره پروانه کاربرد علامت استاندارد برای واحدهای تولیدی استان صادر شد.

او افزود: رعایت استاندارد و استاندارد سازی و استفاده از کالای باکیفیت حق مردم بوده و این مطالبه به صورت جدی در دستور کار این اداره کل است.

سال گذشته باید ۲۲ فقره پروانه کاربرد علامت استاندارد صادر می شد اما با تلاش این مجموعه ۵۰ فقره پروانه برای واحد های تولیدی استان صادر شده است.

انتهای پیام/س

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.