جشنواره کتابخوانی رضوی فرصتی دوباره برای امام شناسی

نایب رییس مجلس شورای اسلامی گفت : جشنواره کتابخوانی رضوی فرصتی دوباره برای امام شناسی است و هر نوع فعالیتی در این زمینه برکات زیادی خواهد داشت.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه؛عبدالرضا مصری نایب رییس مجلس شورای اسلامی گفت : امام رضا (ع)، ولی نعمت معنوی ما ایرانیان است و مردم در این ایام که بیشتر در خانه به سر می‌برند جشنواره کتابخوانی رضوی را غنیمت بدانند.

او گفت : جشنواره کتابخوانی رضوی فرصتی دوباره برای امام شناسی است و مردم ما نیاز دارند از زندگی و بیانات ائمه بهره ببرند و هر نوع فعالیتی در این زمینه مطمئنا برکات زیادی خواهد داشت.

او ضمن اشاره به تنوع بخش‌های مختلف این جشنواره افزود: این چنین جشنواره‌هایی باعث رونق فرهنگ کتاب و کتابخوانی شود.
مصری گفت: خانواده ها، فرزندان خود را از کودکی با کتابخوانی آشنا کنند و از این جشنواره‌ها که شرایط مشارکت خانوادگی نیز دارد، برای تربیت صحیح فرهنگی، کودکان و نوجوانان استفاده کنند، تا با تأسی از سیره و سنت ائمه معصومین زندگانی موفقی داشته باشند.

نماینده مردم کرمانشاه در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: از نقاط قوت این جشنواره این است که به صورت مجازی در همه رده‌های سنی و به روش‌های مختلف نقاشی و پویش مجازی امکان شرکت در مسابقه وجود دارد و همین ویژگی موجب تنوع شرکت کنندگان در کرمانشاه می‌باشد.

او گفت: همه دستگاه‌ها و فعالان فرهنگی و مردم به این رویداد مهم کتابخوانی توجه ویژه نشان بدهند.

جشنواره کتابخانه رضوی در سه بخش «فردی»، «گروهی»، «خانوادگی» و در ۲ بستر مکتوب و الکترونیک برگزار می‌شود و علاقه‌مندان می‌توانند با مطالعه منابع مرتبط با این بخش، به صورت فردی، گروهی یا خانوادگی، در ۲ شیوه مکتوب و الکترونیکی در جشنواره شرکت کنند.

شرکت در بخش الکترونیک از طریق سامانه مسابقات الکترونیک کتابخوانی www.samakpl.ir و یا سایت جشنواره رضوی www.razavi.iranpl.ir امکان‌پذیر است .

 

 

انتهای پیام/د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.