تولد نوزاد سالم از مادر کرونایی در میاندوآب

مدیر شبکه بهداشت و درمان میاندوآب گفت: نوزاد سالمی از مادر مبتلا به کرونا در این شهرستان به دنیا آمد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از  ارومیه،سهراب حیدری مدیر شبکه بهداشت و درمان میاندوآب گفت: نوزاد میاندوآبی روز گذشته با جنسیت پسر از مادر ۲۲ ساله‌ای که مبتلای قطعی به ویروس کرونا بود، در بخش زایمان بیمارستان حضرت فاطمه زهرا (س) این شهرستان متولد شد.

مدیر شبکه بهداشت و درمان میاندوآب با بیان اینکه پس از مراجعه مادر باردار به بیمارستان با توجه به برخی علایمی که داشت از وی تست کرونا گرفته شد، افزود: نتیجه آزمایش ویروس‌شناسی این مادر مثبت بود که به بخش ویژه زایمان مادران مبتلا به کرونا منتقل شد.

حیدری با اشاره به اینکه با توجه به وضعیت فشار خون و همچنین اولین زایمان مادر باردار، نوزاد به صورت طبیعی متولد شد، بیان کرد: وضعیت عمومی مادر مطلوب بوده و نوزاد نیز که وضعیت عمومی مناسبی داشت، جهت مشخص شدن ابتلا به کرونا مورد آزمایش قرار گرفت که نتیجه تست این نوزاد منفی گزارش شد.

آذربایجان‌غربی از روز هشتم اسفند سال گذشته با شناسایی نخستین مورد ابتلا به بیماری کرونا در ردیف استان‌های درگیر این بیماری قرار گرفت، اما از جمله آخرین استان‌هایی بود که وارد لیست شد و در ایام نخست نیز، روند بیماری سرعت بسیار کمی داشت.

انتهای پیام/ن م 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.