از سرگیری فعالیت هتل های کرمانشاه

نایب رییس اتحادیه هتلداران استان کرمانشاه از بازگشایی هتل‌های کرمانشاه با رعایت کامل دستورالعمل های بهداشتی خبر داد.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه؛  سیروس گل عنبر بااشاره به دستورالعمل ستاد استانی مقابله با کرونا درخصوص بازگشایی مشاغل کم خطر، بیان کرد: باتوجه به اینکه هتل‌ها نیز در گروه اینگونه از مشاغل قرار می‌گیرند، طی چند روز اخیر مجوز بازگشایی هتل‌های استان را دریافت کردیم.

او افزود: در حال حاضر از مجموع ۱۳ هتلی که در سطح شهر کرمانشاه داریم، ۹ هتل فعالیت‌های خود را از سرگرفته اند و سه هتل نیز به دلیل عدم آمادگی پس از ماه مبارک رمضان بازگشایی خواهند شد پذیرش مسافر در هتل‌های کرمانشاه فعلا بصورت انبوه و پذیرش تور نیست و تنها مسافرین موردی را پذیرش می‌کنند.

او  با تاکید بر رعایت کامل پروتکل‌های بهداشتی در هتل‌های کرمانشاه، عنوان کرد: یک تیم متشکل از پلیس اماکن، مرکز بهداشت و میراث فرهنگی استان بازدید‌ها و سرکشی‌های مستمری از این اماکن اقامتی خواهند داشت.

گل عنبر گفت: هتل‌های کرمانشاه موظفند ضمن اجرای برنامه مستمر ضدعفونی اتاق‌ها و فضای هتل و قراردادن اقلام ضدعفونی کننده در اتاق‌ها، به محض ورود مسافرین آن‌ها را تب سنجی کنند و درصورتی که مشکلی داشته باشند به مراکز درمانی معرفی کنند.
انتهای  پیام/ز

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.