پیرو فرمایشات مقام معظم رهبری مرحله اول رزمایش همدلی و کمک مومنانه در قالب توزیع بسته‌های معیشتی در دانشگاه تبریز برگزار شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران  جوان از تبریز،  برزگرمسئول بسیج کارکنان دانشگاه تبریز در آیین توزیع بسته های معیشتی  برای خانواده‌های نیازمند و آسیب دیدگان از کرونا  در مسجد دانشگاه تبریز گفت:در راستای عمل به منویات رهبر معظم انقلاب مبنی بر بوجود آمدن رزمایشی برای همدلی و کمک مومنانه به نیازمندان و افرادی که در اثر شیوع کرونا دچار مشکلات اقتصادی و معیشتی شده‌اند، به همت بسیج کارکنان شهدای دانشگاه تبریز قرارگاه مواسات در بسیج کارکنان تشکیل و مرحله اول این کمک‌ها با مشارکت همکاران خیر دانشگاهی برای حمایت از اقشار محروم جمع اوری و توزیع شد.

برزگر افزود: مجموع کمک‌های اهدایی توسط همکاران دانشگاه مبلغ سیصد و پنجاه میلیون ریال می باشد که این کمکها صرف تهیه اقلامی، چون برنج ایرانی، روغن، رب گوجه فرنگی، ماکارونی، حبوبات، قند، پنیر، آبلیمو، خرما و نیز اقلام بهداشتی به ارزش پنج میلیون ریال برای هر خانوار نیازمند شد.

او گفت: خوشبختانه بانک اطلاعاتی گروه‌های هدف( نیازمندان و خانواده‌های کم بضاعت) با معرفی همکاران دانشگاه تبریز ایجاد شد و سپس با همکاری اعضای قرارگاه مساوات و همدلی خیران، اقدام به تامین و توزیع بسته‌های حمایتی و اقلام مورد نیاز شد.

برزگر افزود: در اجرای مرحله اول این طرح علاوه بر ارسال بسته ها، نیازمندی‌های دیگری از خانواده‌ها هم احصاء شد که به حول و قوه الهی در اجرای مرحله دوم طرح که در آستانه میلاد با سعادت امام حسن مجتبی (ع) و با همیاری گسترده‌تر جامعه دانشگاهی است ملحوظ خواهد شد.

مسئول بسیج کارکنان گفت: همکاران نیکوکار می‌توانند برای مشارکت در طرح همدلی و کمک مومنانه کمک‌های نقدی خود را به شماره حساب بسیج کارکنان واریز و همچنین کمک‌های غیرنقدی را به دفتر بسیج کارکنان تحویل دهند تا برای مراحل بعدی رزمایش  میان نیازمندان توزیع شود.

او گفت: رزمایش همدلی و کمک مومنانه از افتخارات دین مبین اسلام و نظام جمهوری اسلامی است و مومنین روزه دار همزمان با انجام فرائض عبادی، از حال سایر مومنان و نیازمندان هم غافل نیستند.

او افزود:از عموم همکاران دانشگاهی دعوت می کنم در این رزمایش مشارکت فعالی داشته باشند.

انتهای پیام/ک

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.