استاندار گیلان تاکید کرد:

رصد و پایش شیوع بیماری کرونا در شهرستان‌های گیلان با دقت و روزانه انجام و به موقع اطلاع رسانی شود

زارع با بیان اینکه وضعیت شیوع بیماری کرونا در استان در ۱۰ روز گذشته به ثبات رسیده است گفت:رصد و پایش شیوع بیماری کرونا در شهرستان‌های گیلان با دقت و روزانه انجام و به موقع اطلاع رسانی شود.

به گزارش خبرنگار  گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از رشت، ارسلان زارع، استاندار گیلان  امروز در نشست ستاد مقابله با کرونای گیلان با بیان اینکه وضعیت شیوع بیماری کرونا در استان در ۱۰ روز گذشته به ثبات رسیده است گفت: یکی از مهم‌ترین دلایل سیر نزولی بیماری کرونا در گیلان مشارکت و همراهی مردم است.

او با تاکید بر اینکه  رصد و پایش شیوع بیماری کرونا در شهرستان‌های گیلان با دقت و روزانه انجام و به موقع اطلاع رسانی شود، افزود:  این رصد‌ها روزانه است و نتایج آن به فرمانداران اطلاع رسانی می‌شود تا در این زمینه اقدامات مناسب انجام شود.

استاندار گیلان،  با بیان اینکه براساس اعلام ستاد ملی مدیریت و مقابله با کرونا ۲ شهرستان سیاهکل و رضوانشهر سفید اعلام شده است ، گفت: اعلام وضعیت سفید به منزله شکست کرونا نسیت و مردم باید همچنان در این شهرستان‌ها دستورالعمل‌های بهداشتی را رعایت کنند.

زارع افزود: هر گونه بی دقتی در کنترل کرونا منجر به برگشت به شرایط قبل خواهد شد و باید کاملا در این زمینه دقت و رعایت کنیم.

او در بخش دیگری از سخنان خود به بازگشایی برخی از اماکن مذهبی در شهرستان‌های سفید هم اشاره کرد و افزود: مراسم مذهبی در این مکان‌ها با رعایت فاصله گذاری اجتماعی انجام خواهد شد.

استاندار گیلان با بیان اینکه در ایام کرونا رسانه استانی خوب عمل کرد ، گفت: هم اکنون هم صدا و سیما می‌تواند با تولید برنامه‌هایی با محتوای صبر، آرامش و امید، تاب آوری جامعه را در ایام پسا کرونا افزایش دهد.

زارع به افزایش تولید اقلام بهداشتی در استان هم اشاره و تصریح کرد: در صورت فراهم بودن شرایط با درنظر گرفتن نیاز استان می‌توان این اقلام را به استان‌های دیگر صادرکرد.

 

انتهای پیام/م.ع

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.