برنامه مثبت گزارش ورزشی/ از قهرمانی اسپانیا در جام جهانی تا بهترین گل تاریخ لیگ قهرمانان اروپا

برنامه مثبت گزارش ورزشی امروز از شبکه ۳ سیما پخش شد.

به گزارش خبرنگار دنیای ورزش گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، برنامه مثبت گزارش ورزشی از ساعت ۱۶:۵۰ امروز دوشنبه از شبکه سوم سیما روی آنتن رفت.

در ابتدای برنامه کلیپی از عملکرد هری مگوایر‌کاپیتان این فصل تیم فوتبال منسچتر یونایتد پخش شد.

در ادامه برنامه وضعیت لیگ‌های اروپایی و احتمال از سرگیری مسابقات آن‌ها بررسی شد. طبق گفته رسانه‌ها، لیگ برتر آلمان (بوندسیلگا) از ۲۰ روز آینده شروع خواهد شد. تیم فوتبال یوونتوس بازیکنان خود را فراخوانده است. بازیکنان لالیگا (لیگ برتر اسپانیا) تمرینات انفرادی خود را آغاز کرده اند. لیگ جزیره هم احتمالا از ۴۸ روز دیگر از سر گرفته خواهد شد.

در ادامه برنامه تصویری از گلزنی زین الدین زیدان بازیکن سابق تیم فوتبال رئال مادرید در لیگ قهرمانان اروپا پخش شد. از نظر نشریه فرانس فوتبال، گل او در فینال سال ۲۰۰۲ به تیم فوتبال بایر لورکوزن بهترین گل تاریخ لیگ قهرمانان اروپا است.

برنامه مثبت گزارش ورزشی/ از قهرمانی اسپانیا در جام جهانی تا بهترین گل تاریخ لیگ قهرمانان اروپا

در ادامه برنامه قسمت دوم کلیپ دوران طلایی منچستر یونایتد با فرگوسن پخش شد و او در خصوص سبک بازی تیمش توضیحاتی را ارائه کرد. در ادامه این کلیپ پاتریس اورا بازیکن سابق شیاطین سرخ، رهبری فرگوسن در تیم منچستر یونایتد را تحسین کرد.

برترین گل‌های لیگ جزیره در ماه می، آیتم بعدی برنامه بود که پخش شد.

در ادامه برنامه لحظاتی از دیدار تیم‌های ملی کرواسی و رومانی در جام جهانی ۱۹۹۸ با گزارش عباس بهروان پخش شد.

در ادامه برنامه قسمت دوم روایت جام جهانی ۲۰۱۰ پخش شد. تیم غنا سومین تیم آفریقایی تاریخ بوده است که توانسته به مرحله یک چهارم نهایی صعود کند. لحظاتی از بازی این تیم با تیم ملی اروگوئه پخش شد. این بازی با تساوی ۱-۱ در وقت‌های قانونی به پایان رسید، اما تیم اروگوئه با برتری در ضربات پنالتی به نیمه نهایی جام جهانی ۲۰۱۰ آفریقای جنوبی صعود کرد.

تیم ملی فوتبال اسپانیا دیگر تیمی بود که در این آیتم بررسی شد. سرمربیگری ماتادور‌ها بر عهده ویسنته دل بوسکه بود. اسپانیایی‌ها در این جام جهانی توانستند اولین قهرمانی خود را کسب کنند. در این جام جهانی بازیکنان تیم ملی اسپانیا ۵۸۰ میلیون یورو ارزش داشتند که به عنوان گران قیمت‌ترین تیم حاضر در جام شناخته شدند.

برنامه مثبت گزارش ورزشی/ از قهرمانی اسپانیا در جام جهانی تا بهترین گل تاریخ لیگ قهرمانان اروپا

سوژه بعدی برنامه، بررسی اخراج‌های تاریخی فوتبال بود. به اخراج‌های لوئیس سوارز و زین الدین زیدان هم اشاره شد.

در بخش بعدی برنامه فینال لیگ قهرمانان اروپا در سال ۲۰۰۹ بین تیم‌های بارسلونا و منچستر یونایتد پخش شد. این بازی با نتیجه ۲ بر صفر به سود آبی اناری پوشان به پایان رسید.

بخش بعدی برنامه به پخش ۳ مسابقه تاریخی فوتبال با گزارش عباس قانع اختصاص داشت. دیدار اول شهرآورد شهر منچستر در سال ۲۰۰۹ میان تیم‌های منچستر یونایتد و منچستر سیتی بود. این بازی با نتیجه ۴ بر ۳ به سود شیاطین سرخ به پایان رسید.

دیدار دوم به تقابل تیم‌های منچستر یونایتد و لیورپول در سال ۲۰۱۰ در چارچوب لیگ جزیره اختصاص داشت. منچستری‌ها در این بازی با نتیجه ۳ بر ۲ به پیروزی رسیدند.

دیدار سوم به تقابل تیم‌های فوتبال رئال مادرید و بایر لورکوزن در فینال لیگ قهرمانان اروپا در سال ۲۰۰۲ اختصاص داشت. این بازی با پیروزی ۲ بر یک رئالی‌ها به پایان رسید.

سوژه بعدی برنامه بررسی بازیکنانی بود که زیباترین گل‌های قیچی برگردان را به ثمر رسانده اند. از گرت بیل، کریستیانو رونالدو، زلاتان ابراهیموویچ، وین رونی و امره جان به عنوان گل زنان این بخش نام برده شد.

در ادامه برنامه کلیپ کوتاهی از عملکرد پل اسکولز در تیم منچستر یونایتد پخش شد.

در بخش بعدی برنامه لحظاتی از دیدار تیم‌های منچستر یونایتد و اینتر میلان در لیگ قهرمانان اروپا سال ۱۹۹۹ با گزارش عادل فردوسی پور پخش شد. این بازی ۲ بر صفر به سود شیاطین سرخ به پایان رسید.

سوژه بعدی برنامه بررسی زوج‌های مربی و بازیکن برتر فوتبالی بود. از زوج کریستیانو رونالدو و الکس فرگوسن و زوج لیونل مسی و پپ گواردیولا به عنوان برترین زوج‌های تاریخ نام برده شد.

در پایان برنامه کلیپی از گل‌های اروپایی تیم فوتبال منچستر یونایتد پخش شد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار