جابجایی ساکنان ۶ طبقه خرمشهر تا چند روز آینده

فرماندار خرمشهر گفت: با هماهنگی‌ها و توافق‌های انجام شده بین ساکنان ساختمان ۶ طبقه ظرف چند روز آینده این ساختمان تخلیه و اسکان ساکنان آن کلید خواهد خورد.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از آبادان، محمد حیدری فرماندار خرمشهر در جمع خبرنگاران گفت: یکی از معضلات جدی شهر خرمشهر جابه‌جایی و اسکان ساکنان ساختمان ۶ طبقه بود که با همکاری منطقه آزاد اروند، شهرداری و دستگاه‌های اجرایی تلاش‌ها در این زمینه به نتیجه رسید.

او افزود: برای اولین بار است که یکی از بزرگ‌ترین پروژه‌های پر چالش در شهر خرمشهر با حمایت دولت در تامین مسکن ساکنان به نتیجه خواهد رسید و در روزهای آینده شاهد فصل جدید در همکاری و تعامل بین دستگاه‌ها در حل‌وفصل مشکلاتی خرمشهر خواهیم بود.


بیشتر بخوانید: ساختمان شش طبقه خرمشهر فراموش نشود


فرماندار خرمشهر در ادامه به موضوع مسکن مهر نیمه‌تمام خرمشهر پرداخت و بیان کرد: برای موضوع مسکن مهر کارگروهی در شورای مسکن در سطح استان تشکیل شده است که متناظر با آن در شهرستان مقرر شد که گره از کار ۶۱۸ واحد مسکن مهر ۴۲ هکتاری که بلاتکلیف هستند، باز شود و مردم بعد از سال‌ها انتظار، صاحب‌خانه شوند.

حیدری به مصوبات آخرین جلسه شورای مسکن استان خوزستان اشاره کرد و گفت: در جلسه هفته گذشته شورای مسکن استان که درباره طرح اقدام ملی و مسکن مهرهای ناتمام شهرستان‌ها که با حضور استاندار برگزار شد، مباحث مفصلی مطرح و مقرر شد بررسی کارشناسی اولیه انجام دهیم و اقدام به واگذاری واحدهای مسکن به صاحبان آنها انجام شود.

او افزود: در این جلسه بر ضرورت بررسی‌های حقوقی برای استیفای حق مردم خرمشهر از تعاونی‌ها و سازنده‌ها برای مجموعه وزارت راه و شهرسازی تأکید شد که پس از تخلیه ساختمان ۶ طبقه و به سرانجام رسیدن آن در مبحث مسکن مهر نیز ورود خواهیم کرد.

انتهای پیام/ د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.