تشکیل ۳۹ پرونده قاچاق دام در کردستان

سال گذشته ۳۹ پرونده در حوزه قاچاق دام درتعزیرات حکومتی کردستان تشکیل شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سنندج، سید نجیم حسینی مدیر کل تعزیرات حکومتی کردستان در خصوص قاچاق دام در استان کردستان، گفت: سال گذشته ۸۳۸ راس دام سبک به اررش ۲۴ میلیارد ریال و ۱۳۲ راس دام سنگین به ارزش ۱۳ میلیارد ریال کشف شد.

حسینی افزود: ۳۹ پرونده برای دام‌های مذکور تشکیل شد که از این تعداد ۱۹ پرونده مربوط به دام سبک به ارزش ۲۴ میلیارد ریال و ۲۰ پرونده مربوط به دام سنگین به ارزش ۱۳ میلیارد ریال بود.

او در خصوص عنوان پرونده‌های قاچاق سوخت در استان کردستان در سال گذشته، اظهار کرد: ۸۲۳ پرونده نفت و گاز، ۱۵۴ پرونده بنزین و ۲۷ پرونده در رابطه با نفت سفید در سال ۹۸ تشکیل و به تعزیر ات حکومتی کردستان ارجاع شد.

حسینی ادامه داد: سال گذشته ۱۰۰۴ فقره پرونده در خصوص سوخت به ارزش ۷۱ میلیارد و ۴۳۵ میلیون ریال تشکیل که منجر به محکومیت ۶۷ میلیارد ریالی شد.

مدیر کل تعزیرات حکومتی کردستان با اشاره به قاچاق جوجه یک روزه در استان کردستان، گفت: سال گذشته ۱۸۸ پرونده برای یک میلیون و ۷۶۱ هزار و ۲۷۰ قطعه جوجه یک روزه قاچاق به ارزش ۳۰ میلیون ریال کشف شد.

او با اشاره به آمار عملکرد شعب تعزیرات حکومتی کردستان، عنوان کرد: ۷۵۸۵ پرونده کالا و خدمات، ۴۰۸۳ پرونده قاچاق و ۲۳۲ پرونده بهداشت تا پایان سال ۹۸ مختومه شد و در هر سه موضوع عملکرد شعب‌ها بصورت ۱۰۰ درصد بوده است.

انتهای پیام/ع

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.