۶۰درصد دانش‌آموزان سیستان و بلوچستان در سامانه شاد نام‌نویسی کرده‌اند

معاون سیاسی اجتماعی استاندار سیستان و بلوچستان گفت: ۶۰ درصد دانش‌آموزان مقاطع مختلف تحصیلی این استان در سامانه آموزشی «شاد» نام‌نویسی کرده‌اند.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان ، علی زینی وند معاون سیاسی اجتماعی استاندار سیستان و بلوچستان در حاشیه نشست رییس جمهوری با مسوولان استانی و معلمان برگزیده استان‌های کشور که از طریق ویدئوکنفرانس به مناسبت هفته گرامیداشت مقام معلم برگزار شد  اظهارداشت: هدف از راه‌اندازی شبکه شاد، نظام‌مند ساختن آموزش در فضای مجازی به عنوان یک ابزار ایمن، برنامه ریزی شده و متمرکز است.

او افزود: سامانه شاد سامانه خوبی برای آموزش دانش آموزان به شمار می‌رود، اما در سیستان و بلوچستان به دلیل کامل نبودن زیر ساخت‌ها مشکلاتی در این زمینه وجود دارد.

معاون سیاسی اجتماعی استاندار سیستان و بلوچستان گفت: به منظور فراهم کردن زمینه تحصیل همه دانش آموزان استان در شرایط کنونی شیوع کرونا در هر منطقه نحوه آموزش توسط کارشناسان اداره کل آموزش و پرورش استان تعریف شده است.

او تاکید کرد: در شرایط کنونی می‌توان این اطمینان را به خانواده‌ها داد که عدالت در نحوه آموزش رعایت خواهد شد.

زینی وند نقش معلمان و دستگاه تعلیم و تربیت در پیشرفت جامعه را بی‌بدیل توصیف کرد و گفت: لازمه دستیابی به اهداف مورد نظر در بخش‌های مختلف توجه به دستگاه تعلیم و تربیت است.

او  بیان کرد: دستگاه تعلیم و تربیت نقش بسیار مهمی در تحول، پیشرفت عقلانی و عاطفی جامعه دارد و جایگاه والای معلمان در تربیت نیروی انسانی متعهد و کارآمد بر کسی پوشیده نیست.

معاون سیاسی اجتماعی استاندار سیستان و بلوچستان با اشاره به تداوم تعطیلی مدارس گفت: هنوز تصمیمی در زمینه بازگشایی مدارس اتخاذ نشده و منتظر تصمیم ستاد کرونا هستیم.

او با بیان اینکه هم‌اینک وضعیت ۱۷ شهرستان سیستان و بلوچستان سفید اعلام شده است، گفت: بر اساس آخرین آمار مقرر است در هفته‌های آتی درباره بازگشایی مدارس در نقاط سفید تصمیم گیری شود.

زینی وند با بیان اینکه تاکنون تصمیمی برای برپایی امتحانات دانش آموزان اتخاذ نشده افزود: بر اساس اعلام ستاد بحران کرونا تنها امتحانات نهایی از ۱۷ خرداد به صورت حضوری برگزار خواهد شد.

 در این نشست از جمعی از معلمان برتر سیستان و بلوچستان تجلیل شد.

انتهای پیام/ع

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار