اعلام نحوه برگزاری راهپیمایی روز قدس

نماینده ولی فقیه در کهگیلویه و بویراحمد و امام جمعه یاسوج نحوه برگزاری راهپیمایی روز جهانی قدس امسال در شهرهای مختلف این استان با توجه به شیوع بیماری کرونا را اعلام کرد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یاسوج،  سیدنصیر حسینی نماینده ولی فقیه در کهگیلویه و بویراحمد و امام جمعه یاسوج در نشست هماهنگی برگزاری راهپیمایی روز جهانی قدس در کهگیلویه و بویراحمد گفت: در شهر‌های یاسوج، گچساران و دهدشت که به دلیل اعلام نشدن وضعیت سفید مجوز برگزاری آیین سیاسی، عبادی نماز جمعه صادر نشده راهپیمایی روز جهانی قدس امسال به صورت رژه خودرویی و با حمل پرچم فلسطین، حزب الله لبنان و جمهوری اسلامی ایران برگزار شود.

او افزود: نیروی انتظامی کهگیلویه و بویراحمد نیز در این زمینه همچون گذشته تعامل، مشارکت، همراهی و همکاری لازم را برای مسائل امنیتی و ترافیکی این راهپیمایی مهم انجام دهد.

نـماینده، ولی فقیه در کهگیلویه و بویراحمد و امام جمعه یاسوج بیان کرد: در آن دسته از شهر‌های استان که وضعیت سفید اعلام و مجوز برگزاری آیین سیاسی، عبادی نماز جمعه صادر شده راهپیمایی روز جهانی قدس امسال داخل یا جلوی مصلا‌ها و با رعایت کامل اصول بهداشتی و فاصله گذاری هوشمند برگزار شود.

حسینی بیان کرد: نباید از تبلیغات میدانی و فضاسازی مجازی برای برگزاری باشکوه راهپیمایی روز جهانی قدس امسال در برخی شهر‌های کهگیلویه و بویراحمد غفلت کرد و لازم است که اقدام‌هایی در این زمینه انجام شود.

او افزود: روز جهانی قدس باید روز بیداری تمامی امت‌های اسلامی باشد به طوری که خواب راحت از رژیم صهیونیستی و استکبار جهانی گرفته شود.
انتهای پیام/غ
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.