خسارت بيش از 700 ميليون ريالی تند باد به شبكه برق بیجار

تندباد بیش از ۷۰۰ تا ۸۰۰ میلیون ریال به شبکه برق بیجار خسارت زد .

خسارت بيش از 700 ميليون ريالي تند باد به شبكه برق بیجاربه گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سنندج ،رییس شبکه توزیع برق بیجار گفت:عصر چهارشنبه در پی تندبادی با سرعت ۷۵ کیلومتر بر ساعت، موجب شکستگی حدود ۱۵ پایه شبکه فشار متوسط در مسیر بیجار به زنجان و در محدوده روستای بیانلو شده است.

هادی محمد مرادیان افزود: این شکستگی که موجب قطع برق در برخی از نقاط شهرستان شد و در کوتاه‌ترین زمان ممکن، نیرو‌های اتفاقات برق و سیمبانان با وجود خطراتی که این تندباد در پی داشت، موفق شدند این قطعی را بصورت موقت رفع کنند.

رییس شبکه توزیع برق بیجار گفت: گروه‌های اتفاقات برق شهرستان تا بامداد پنجشنبه در حال تعمیر و اصلاح شبکه بودند و در حال حاضر اقدامات ایمنی جهت پیشگیری از قطعی مجدد شبکه برق در محل اجرا شده است.

وی با اشاره به اینکه برآورد دقیق خسارت وارد شده به شبکه برق شهرستان نیازمند تهیه گزارش توسط کارشناس است گفت: طبق برآورد اولیه از محل حادثه، میزان خسارت بیش از ۷۰۰ تا ۸۰۰ میلیون ریال است.

محمد مرادیان ازسرگیری فعالیت مامورین قرائت پس از توقف یک ماهه هم خبرداد و گفت: استفاده از پوشش مناسب و رعایت نمودن دستورالعمل‌های بهداشتی ستاد استانی مقابله با ویروس کرونا به منظور پیشگیری از انتقال آن دراولویت کاری مأمورین قرائت می‌باشد.

وی افزود: مشترکانی که هنگام مراجعه مأمور در محل حضور ندارند و یا به هر دلیلی تمایل ندارند مأموران قرائت به محل مراجعه کنند، می‌توانند پس از دریافت پیامک شرکت توزیع و در بازه زمانی مشخص شده در پیامک ارسالی، رقم کارکرد کنتور خود را از طریق سایت اینترنتی www.kurdelectric.ir و یا اپلیکیشن خدمات غیرحضوری برق که از همین سایت قابل دریافت است، اعلام نمایند.

انتهای پیام/م

برچسب ها: توزیع برق ، تندباد
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.