آسیب دیدگان کرونا میهمان سفره کرم امامزاده موسی مبرقع(ع)می شوند

تولیت آستان امامزاده موسی مبرقع (ع) از تخصیص ۳ هزار بسته معیشتی به خانواده‌های کمتر برخوردار در ایام کرونا خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ازقم ، حجت الاسلام محمدرضا صدر ،تولیت امامزاده موسی مبرقع (ع)با اشاره به شیوع ویروس کرونا در کشور به ویژه در استان قم که موجب شد در بقاع متبرکه به صورت موقت بسته باشد، اظهار کرد: فعالیت‌ها در امامزاده چهل اختران و موسی مبرقع به شیوه دیگری آغاز شد که در گام نخست سبد‌های حمایتی به همت اداره کل اوقاف و امور خیریه استان قم برای محرومان تهیه و توزیع شد.

او با اشاره به تعداد بسته‌های حمایتی که در آستان امامزاده موسی مبرقع (ع) و چهل اختران برای خانواده‌های کمتر برخوردار که به همت خادمان این امامزادگان در حال بسته بندی است، گفت: هزارو ۵۰۰ بسته کمک معیشتی تا پیش از سال جدید به دست خانواده‌های کمتر برخوردار رسید.

تولیت امامزاده موسی مبرقع (ع) با اشاره به اینکه ویروس کرونا به ظاهر موجب بسته شدن در بقاع متبرکه شد، عنوان کرد: خادمان و گروه‌های جهادی در محل امامزاده موسی مبرقع مشغول بسته بندی بخش دوم سبد‌های حمایتی معیشتی هستند که هریک از این بسته‌ها به ارزش ۴۰۰ هزار تومان تهیه شده تا بدست خانواده‌های کمتر برخوردار برسد.

او محتوای بسته‌هایی را که برای خانواده‌های کمتر برخوردار در ایام ماه مبارک رمضان در نظر گرفته شده است را مورد توجه قرار داد و گفت: این بسته‌ها شامل ۱۰ کیلو برنج ایرانی، ۳ عدد تن ماهی، ۳ بسته ماکارونی و انواع حبوبات هریک به میزان یک کیلو، ۲ قوطی روغن مایع و ۲ قوطی رب گوجه فرنگی می‌شود.

تولیت آستان امامزاده موسی مبرقع (ع) با اشاره به چگونگی شناسایی خانواده‌های کمتر برخوردار، عنوان کرد: هیئت امنا، خادمان وائمه جماعات بقاع متبرکه، آسیب دیده‌ها و خانواده‌های کمتر برخوردار محدوده امامزادگان به ویژه امامزاده چهل اختران و علی بن جعفر (ع) را شناسایی کنند و این بسته‌ها توسط عوامل این امامزادگان به صورت مستقیم به دست خانواده‌های کمتر برخوردار می‌رسد.

او افزود: ۳ هزار بسته معیشتی برای خانواده‌های کمتر برخوردار در نظر گرفته شد که ۱۵۰۰ بسته تا پیش از عید توزیع و ۱۵۰۰ بسته دیگر تا میلاد امام حسن (ع) توزیع می‌شود.

صدر ادامه داد: ۵۰ خادم افتخاری در امامزاده موسی مبرقع مشغول بسته بندی این سبد‌های معیشتی هستند که تا نیمه ماه مبارک رمضان این بسته‌ها به‌دست افراد کمتر برخوردار می‌رسد.

انتهای پیام/ش

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار