صرف چهار هزار و ۲۰۰ تن قیر رایگان در روستا‌های چهارمحال و بختیاری

معابر ۶۸ روستا به مساحت ۲۵۲ هزار متر مربع با استفاده از چهار هزار و ۲۰۰ تن قیر رایگان آسفالت شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد، سهراب رئیسی مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی چهارمحال و بختیاری گفت: معابر ۶۸ روستا به مساحت ۲۵۲ هزار متر مربع با استفاده از چهار هزار و ۲۰۰ تن قیر رایگان آسفالت شد.

او با اشاره به تهیه و بازنگری طرح هادی روستایی افزود: پارسال طرح هادی ۴۸ روستا با اعتباری بالغ بر ۱۰ میلیارد ریال تهیه و بازنگری شده است.

رئیسی با اشاره به مطالعات طرح هادی ۵ روستای هدف گردشگری برنامه ششم توسعه اضافه کرد: مطالعات ۵ روستا با یک میلیارد و ۸۰۰ میلیون ریال اعتبار در فاز اول انجام و فاز دوم مربوط به شرح خدمات در دست اقدام است که نیاز به ۱۰ میلیارد ریال اعتبار دارد.

او همچنین با اشاره به اجرای طرح هادی روستایی با احتساب قیر رایگان بیان کرد: پارسال ۲۱۸ روستا با اعتباری بالغ بر چهار میلیارد ریال آسفالت شده که اشتغال ۵۱۲ نفر را فراهم کرده است.

رئیسی ادامه داد: ۳۲۴ هزار متر مربع زیرسازی و آسفالت، ۹ هزار و ۱۹۰ متر پیاده رو سازی، ۱۸ هزار و ۵۴۱ متر جوی و جداول، ۷۳۰ متر دیوار حائل، ۲۵۵ متر پل در سال ۹۸ از سوی این نهاد انجام شده است.

او افزود: همچنین در سال ۹۸ با استفاده از چهار هزار و ۲۰۰ تن قیر رایگان معابر ۶۸ روستا به مساحت ۲۵۲ هزار مترمربع به ارزش ۵۵ میلیارد ریال آسفالت شد.

انتهای پیام/ف

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.