رئیس هیئت وزنه برداری آذربایجان غربی: مگر کار من پرسیدن حال دیگران است؟ / میری جواب تلفن ما را هم نمی‌دهد

شاهرخ پیری درخصوص اظهارات و اداعای علی میری مبنی بر بی توجهی هیئت وزنه برداری استان آذربایجان غربی، واکنش نشان داد.

شاهرخ پیری، رئیس هیئت وزنه‌برداری استان آذربایجان غربی در گفت‌وگو با  خبرنگار گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، در خصوص خداحافظی علی میری از وزنه برداری و ادعای او مبنی بر ممانعت هیئت وزنه‌برداری استانش برای آوردن حامی مالی، اظهار داشت: هیچ نامه‌ای به ما داده نشده و من نمی‌دانم از کدام حامی مالی صحبت می‌شود. اگر کسی بخواهدحامی مالی به هیئت وزنه‌برداری بیاورد، من دست  او را می‌بوسم. این یعنی پول! با کدام مدرک می‌گویند که برای هیئت حامی مالی آورده اند و من آن را رد کرده ام؟

رئیس هیئت وزنه برداری آذربایجان غربی: مگر کار من پرسیدن حال دیگران است؟ / میری جواب تلفن ما را نمی‌دهد

فدراسیون و هیئت وزنه برداری به هم ریخته است، اما جوابی از سوی میری به ما داده نشده است

پیری در خصوص موضوع ماجرای پرداخت یک میلیون تومانی به علی میری گفت: از دیروز تا به حال به او زنگ می‌زنیم و پیام می‌دهیم، اما علی جواب ما را نمی‌دهد. به او گفتیم حالا که این صحبت‌ها را کرده‌ای  و کشور و استان و فدراسیون را به هم ریخته ای، دلیلت برای خداحافظی چیست؟ من دیروز با بچه‌های روابط عمومی فدراسیون وزنه برداری هم صحبت کردم و به آن‌ها اطلاع دادم که اگر علی میری می‌خواهد از وزنه‌برداری کنار بکشد، دلیلش را به ما بگوید.


بیشتر بخوانید: خداحافظی ناگهانی ملی پوش وزنه‌برداری از دنیای قهرمانی


همین ۱۰ روز پیش میری از ما تشکر کرد حالا علیه ما صحبت می‌کند

او ادامه داد: از وقتی که اردوی تیم ملی تعطیل شده است، من یک سالن را در اختیار او قرار داده ام و به بچه‌های هیئت گفته ام که امکانات هیئت وزنه‌برداری را در اختیار علی میری قرار بدهید. حتی یک نفر پیش او باشد برای ضدعفونی کردن سالن. قبل از این که علی وارد سالن بشود، یکی از بهترین ورزشکاران مان مسائل مربوط به ضدعفونی را انجام می‌دهد. جالب است که خود علی میری ۱۰ روز پیش از هیئت وزنه‌برداری استان اردبیل تشکر کرده است چرا که در این شرایط، سالن را در اختیارش قرار داده‌ایم. خودش از این موضوع،   استقبال کرده بود. حالا نمی‌دانم برای چه، چنین صحبت‌هایی را بیان می‌کند.

واقعا نمی‌دانم ماجرای یک میلیون تومان پول چیست

پیری با اشاره به مشکلات مالی هیئت‌های وزنه برداری ادامه داد: باید بدانید که اداره کل ورزش و جوانان استان، ۸۰ میلیون تومان به من بدهکار است و همه اقداماتی که تا به حال صورت گرفته است، از جیب خودمان بوده. مگر ما منبع درآمد خاصی داریم که بتوانیم پول زیادی را پرداخت کنیم؟ البته که من موضوع یک میلیون تومان را نمی‌دانم چیست، به همین دلیل به دبیر هیئت و چند تن از اهالی خانواده وزنه برداری، سپرده‌ام که با او صحبت کنند و ماجرا را مشخص کنند. نمی‌دانم آیا واقعا درخواست یک میلیون تومان پول کرده است؟ خوب این درخواست را بنویسد و به ما بگوید. آن وقت ما یا رد می‌کنیم یا قبول می‌کنیم. به هر حال هر کسی که تقاضای مالی دارد، باید درخواست خود را به صورت مکتوب ارائه کند. مثلاً من پولی را از فدراسیون وزنه برداری می‌خواهم بگیرم، باید ابتدا به صورت مکتوب این موضوع را به اطلاع فدراسیون برسانم. آن وقت فدراسیون هم به صورت مکتوب به من توضیح می‌دهد که می‌تواند پول به من بدهد یا نه.

رئیس هیئت وزنه برداری آذربایجان غربی: مگر کار من پرسیدن حال دیگران است؟ / میری جواب تلفن ما را نمی‌دهد


بیشتر بخوانید: پشت پرده خداحافظی ناگهانی عضو تیم ملی وزنه برداری از دنیای حرفه‌ای


همه سالن‌های کشور تعطیل بودند، اما ما یک سالن در اختیار میری گذاشتیم

رئیس هیئت وزنه‌برداری استان آذربایجان غربی افزود: یک استوری در اینستاگرام که نمی‌شود مدرک! تمامی هیئت‌های وزنه‌برداری در سراسر کشور به خاطر شرایط خاص به وجود آمده، تعطیل بوده اند، اما ما به خاطر علی میری، یک سالن در اختیارش قرار دادیم و او هم بدن خودش را آماده نگه داشته است. چندین بار مسائل حاشیه‌ای را با علی میری بررسی کردیم و من به او اطلاع دادم که تمام حواسش را برای المپیک بگذارد. حالا نمی‌دانم قضیه چیست و باید حتما با آن صحبت کنم تا اصل ماجرا را متوجه شوم.

نمی‌شود به همین راحتی از خداحافظی حرف زد

او بیان کرد: نمی‌شود که به یک‌باره از دنیای وزنه برداری خداحافظی کرد. مربیان زیادی برای موفق شدن علی میری تلاش کرده‌اند. خودش هم توان گذاشت و باعث شد چنین موفقیت‌هایی برایش به وجود بیاید. حالا که نمی‌شود به همین الکی حرف از  خداحافظی زد. نمی‌شود به این راحتی افتخار و پرچم کشور را کنار گذاشت و باید علت خداحافظی را بیان کنیم.

مگر من در هیئت وزنه برداری کارم پرسیدن حال دیگران است؟

پیری در خصوص دیگر ادعای علی میری مبنی بر اینکه هیئت وزنه برداری آذربایجان غربی در ماه‌های گذشته جویای احوال او نبوده است، گفت: مگر من در هیئت وزنه برداری کارم پرسیدن حال دیگران است. عذر خواهی می‌کنم، اما کار من مدیریت است. چندین بار در این مدت با علی میری صحبت کردم و از او خواستیم که مشکلاتش را به ما بگوید. یک بار به من گفت که مربی قبلی من را تهدید کرده است. من هم به او گفتم هر کسی برای تو مشکلی به وجود آورد، به من اطلاع بده. چرا که در موفقیت و ناکامی علی میری، همه ما مسئول خواهیم بود. اگر میری قهرمان شود ما خوشحال می‌شویم و اگر خدای ناکرده افتخارآفرینی نکند ما نیز ناراحت می‌شویم. مصاحبه ۱۰ روز پیش علی میری دست من است که از هیئت وزنه برداری اردبیل تشکر کرده است. من که این حرف‌ها را نگفتم، خودش این حرف‌ها را بیان کرده است.

رئیس هیئت وزنه برداری آذربایجان غربی: مگر کار من پرسیدن حال دیگران است؟ / میری جواب تلفن ما را نمی‌دهد


بیشتر بخوانید:بیرانوند: صحبت درباره زمان آغاز تمرینات تیم ملی وزنه‌برداری، گمانه‌زنی است


از میری دعوت کردیم به هیئت استان بیاید

پیری بیان کرد: باز هم می‌گویم که دوست دارم قضیه یک میلیون تومان را متوجه شوم. ما این همه هزینه کرده ایم، خب این یک میلیون تومان هم روی آن، البته باید ابتدا همه جوانب را بررسی کنیم و سپس راجع به این موضوع اظهار نظر کنیم. از او دعوت کردیم که امروز به هیئت وزنه برداری استان بیاید تا با او صحبت کنیم و قضیه را مشخص کنیم.

از دیروز تا به حال جواب پیامک و تماس‌های ما را نمی‌دهند

پیری ادامه داد: از دیروز تا به حال جواب پیامک و تماس‌های ما را نمی‌دهد، اما به دبیر هیئت وزنه برداری گفتم که امروز  به خانه پدر علی میری برود و او را به هیئت وزنه‌برداری بیاورد. ما که اصلا خداحافظی علی میری را قبول نمیکنیم. میری مثل یک نهال می‌ماند که سال‌ها برای آن آبیاری شده و تلاش شده است و به این راحتی اجازه خداحافظی به او نمی‌دهیم

رئیس هیئت وزنه‌برداری استان آذربایجان غربی درباره تلاش فدراسیون وزنه برداری برای ممانعت از خداحافظی علی میری گفت: این اتفاق تازه دیروز به من اطلاع داده شد و از طریق روابط عمومی فدراسیون از خداحافظی میری مطلع شدم و قبل از آن چیزی نمی‌دانستم بلافاصله به دبیر و رئیس هیئت وزنه‌برداری ارومیه اطلاع دادیم تا ماجرا پیگیری شود، اما همچنان نه تماس‌ها و نه پیامک‌های ما از سوی میری با جواب مواجه نشده است.

انتهای پیام /

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار