امکان برگزاری هفته پایانی لیگ برتر تکواندو با حضور ۴ تیم

در صورت انصراف ۵ تیم پایین جدولی از ادامه حضور در ادامه بازی‌های لیگ برتر تکواندو، امکان دارد هفته پایانی مسابقات با حضور ۴ تیم برگزار شود.  

امکان برگزاري هفته پایانی لیگ برتر تکواندو با حضور 4 تیمبه گزارش خبرنگار کشتی و رزمی گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، در حالی که طبق برنامه ریزی فدراسیون تکواندو قرار بود هفته های هشتم و نهم و مراسم اختتامیه لیگ تکواندو مردان موسوم به جام خلیج فارس از شانزدهم تا نوزدهم اسفندماه در فدراسیون تکواندو برگزار شود، انتشار ویروس کرونا باعث شد روز پایانی این رقابت ها به تعویق بیفتد. 

مسئولان فدراسیون و سازمان لیگ قصد دارند پس از صدور مجوز برگزاری مسابقات و فعالیت باشگاه ها، هفته هشتم و نهم جام خلیج فارس را برگزار کنند تا تکلیف تیم های سکونشین این فصل مشخص شود. 

با توجه به این که در پایان رقابت های این فصل هیچ تیمی به دسته پایین تر سقوط نخواهد کرد، ممکن است هفته پایانی تنها با حضور ۴ تیم برگزار شود. 

تیم های شهرداری ورامین، لوازم خانگی کن، دانشگاه آزاد و پاس قوامین ۴ تیم بالای جدولی هستند که ممکن است در صورت انصراف بقیه تیم ها از حضور در ادامه لیگ، بازی های پایانی لیگ این فصل را برگزار کنند.

به دلیل شرایط موجود سازمان لیگ در مکاتبه با تیم های حاضر در جام خلیج، از آن ها خواسته شرایطشان را برای ادامه مسابقات اعلام کنند.

در روز پایانی جام خلیج فارس دو مسابقه سرنوشت ساز تکلیف قهرمان و تیم های سکونشین را مشخص خواهد کرد. تقابل شهرداری ورامین صدرنشین با لوازم خانگی کن به نوعی حکم فینال دارد و برنده این بازی به قهرمانی می رسد. در طرف دیگر مسابقه دانشگاه آزاد و پاس قوامین تکلیف آخرین سکوی لیگ برتر را مشخص خواهد کرد.

به هر حال باید دید چه زمانی مجوزهای لازم برای برگزاری مسابقات صادر خواهد شد و چند تیم برای شرکت در هفته پایانی جام خلیج فارس اعلام آمادگی می کنند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار