آمریکا در صدر مبتلایان کرونا در جهان+ فیلم

تعداد مبتلایان به ویروس کرونا در آمریکا به بیش از یک میلیون نفر رسید.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان، بر اساس اعلام سازمان جهانی بهداشت تا صبح امروز (شنبه) شمار مبتلایان به ویروس کرونا در جهان به چهار میلیون و ۱۲ هزار و ۸۵۷ نفر افزایش یافته است.

براساس جدیدترین آمار  این سازمان تا روز شنبه ۹ مه ۲۰۲۰، تعداد مبتلایان به ویروس کرونا در آمریکا به یک میلیون و ۳۲۱ هزار و ۷۸۵ نفر رسید. از این تعداد ۷۸ هزار و ۶۱۵ نفر جان باخته و ۲۲۳ هزار و ۶۰۳ نفر بهبود پیدا کرده‌اند.


بیشتر بخوانید:رکورد جدید مبتلایان به ویروس کرونا در جهان


همچنین وزارت امنیت داخلی آمریکا از ابتلای ۱۱ تن از اعضای سرویس مخفی این کشور به ویروس کرونا خبر داد که مسئول حفاظت از جان رئیس جمهور، خانواده وی و مقامات کاخ سفید هستند.

دو ماه قبل هم سرویس مخفی آمریکا مبتلا شدن یکی از کارکنانش به ویروس کرونا را تایید کرده بود. با این وجود، وزارت امنیت داخلی آمریکا در تازه‌ترین آماری که ارائه داده است شمار کارکنان مبتلا به کووید-۱۹ در سرویس مخفی را ۱۱ تن اعلام کرد.

اسپانیا با ۲۶۰ هزار و ۱۱۷ نفر و ایتالیا نیز با ۲۱۷ هزار و ۱۸۵ نفر در رده‌های دوم و سوم این فهرست قرار دارند. تاکنون در انگلیس نیز ۲۱۱ هزار و ۱۶۴ نفر، در فرانسه ۱۷۶ هزار و ۷۹ نفر و در آلمان ۱۷۰ هزار و ۴۸۹ نفر، به این بیماری مبتلا شده‌اند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۲۹ ۲۲ ارديبهشت ۱۳۹۹
اله شکرت.به تیر غیب گرفتاربشی امریکا.امیدوارم ریشه شیطان بزرگ بخشکه
Iran (Islamic Republic of)
reza
۱۳:۱۳ ۲۱ ارديبهشت ۱۳۹۹
به نظر میرسد عامل تولید این ویروس خود آمریکاست که قصد استفاده علیه دیگران داشته و با نگهداری در ارتش سنتکام آمریکا در یک جائی با حمله موشکی به سراسر جهان پخش شده حتی در پنتاگون و یا رزمناوهای هواپیمابر اقیانوس پیمای آمریکا وقتی پای سود و منافع در کار است حتی به متحدان سنتی خودش هم رحم نمیکند و این استنباط از فرارهای رو به جلو ایالات متحده آمریکا نتیجه گیری میشود که با تبلیغات قصد سیاسی کردن این جنگ بیولوژیک و میکروبی ویروسی را دارد و با چین و اروپا در افتاده تا خودش را مبراء کند و دیگران را مقصر جلوه دهد و برای اینکار قاره پهناور آفریقا را بعنوان آزمایشگاه تحقیقاتی انتخاب کرده اند مانند همیشه مگر در بیماری سارس اینگونه نبود مگر در بیماری آبولا اینگونه نبود مگر در بیماری مبارزه با مالاریا اینگونه نبود و.....
آخرین اخبار