نقش مهم پست در عرصه تجارت و ارتباطات

نماینده منتخب مردم قوچان و فاروج در مجلس شورای اسلامی گفت: پست شاهرگ ارتباطی است و نقش مهمی در عرصه تجارت الکترونیک دارد.

به گزارش حوزه دنیای ارتباطات گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، نماینده مردم قوچان و فاروج در مجلس شورای اسلامی در دیدار با مدیر کل پست خراسان رضوی با بیان اینکه پست شاهرگ ارتباطی است و نقش مهمی در عرصه تجارت الکترونیک دارد، افزود: در شرایط فعلی، پست با توسعه خدمات الکترونیکی و ایجاد بستر دریافت غیرحضوری خدمات، عاملی تاثیرگذار در کاهش تردد‌های غیرضروری به شمار می‌آید.

او همچنین با اشاره به اینکه شبکه پستی امروزه از نیرو‌های توانمند و فناوری‌های نوین برخوردار است، تصریح کرد: این شبکه با ارائه، خدمات نیابتی دیگر سازمان‌ها، موجب تسهیل و تسریع در خدمت رسانی به مردم شده است.

این نماینده منتخب مجلس یازدهم، در ادامه ضمن قدردانی از زحمات و تلاش‌های کارکنان شبکه پستی کشور به ویژه همکاران پست خراسان رضوی، گفت: همسو شدن با نیاز‌های مشتریان یکی از مهمترین راهکار‌های به روزرسانی خدمات پستی می‌باشد که خوشبختانه گام‌های خوبی در این رابطه برداشته شده است.

احمد موسوی مدیر کل پست خراسان رضوی نیز در این دیدار ضمن تشریح تغییر رویکرد پست از سنتی به الکترونیکی، افزود: پست خراسان رضوی در توسعه تجارت الکترونیک گام‌های موثری برداشته و توانسته در این عرصه خدمات چشمگیری را به ویژه در دوران شیوع ویروس کرونا ارائه دهد.


بیشتر بخوانید: پستچی امانتدار شش میلیارد ریال چک را به صاحبش بازگرداند


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار