مدافع سابق بوردوی فرانسه:

دیاباته به جای مُد و لباس، به فکر گلزنی در زمین است

مدافع سابق تیم بوردوی فرانسه از مهاجم تیم فوتبال استقلال تهران تمجید کرد.

دیاباته به جای مُد و لباس، به فکر گلزنی در زمین استبه گزارش خبرنگار دنیای ورزش گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، نیکولای موریس بلی مدافع سابق تیم فوتبال بوردوی فرانسه که یکی از دوستان شیخ دیاباته بازیکن تیم فوتبال استقلال تهران به شمار می‌رود در خصوص شخصیت این بازیکن بیان کرد: شخصیت شیخ دیاباته خارق العاده است. او در واقع کد مخصوص به خود را ندارد. ما فوتبالیست‌ها بین خودمان برای بازیکنان کد داریم. اینکه چه کسی لباس خوب با مارک گرانقیمت می‌پوشد یا چه اتومبیلی سوار می‌شود و ... برای ما تشکیل کد می‌دهد.

موریس ادامه داد:  برای من پذیرفتنی نیست که زندگی خوبی داشته باشیم و لباس بد بپوشیم. اغلب سر برخی چیز‌ها پول هزینه می‌کردم. برای برند‌هایی مانند دالچی اند گابانا ۵۰۰ یورو باید هزینه می‌کردم و پیش خود می‌گفتم آیا او چنین پولی را پای لباس می‌دهد؟ شلوار، جوراب، مد و ... مسائلی بود که زیاد من و شیخ را درگیر کرده بود.

 او گفت: شیخ بی توجه به همه چیز‌هایی مانند مد و لباس فقط به فکر درخشش در زمین بود و گلزنی می‌کرد. او همیشه از هزینه‌های غیرضروری کم می‌کرد. برای همین است که ثروتمندترین ورزشی کشور مالی است. فوتبالیست‌ها وقتی به پول می‌رسند درگیر مادیات می‌شوند، اما شیخ اینگونه نیست و این شخصیت او را به شما نشان می‌دهد. با این رفتار می‌توانید تحت تأثیر قرار بگیرید، چون بی توجه به حرف دیگران زندگی می‌کند و من این را می‌پسندم.


بيشتر بخوانيد: شیخ دیاباته بدشانس است


انتهاي پيام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار