اهتزار پرچم متبرکه کریم اهل بیت، امام حسن مجتبی در کرمانشاه

مدیر کل اوقاف و امور خیریه استان کرمانشاه گفت : پرچم متبرکه کریم اهل بیت، امام حسن مجتبی (ع) در هشت بقعه استان به اهتزاز در آمد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه؛حجت‌الاسلام محمد صالحی امدیر کل اوقاف و امور خیریه استان کرمانش با تبریک فرارسیدن میلاد مبارک امام حسن مجتبی (ع)، گفت : امام حسن مجتبی (ع) در شب نیمه ماه مبارک رمضان در سال سوم هجرت در مدینه به دنیا آمد.

او از برافراشته شدن پرچم امام حسن مجتبی (ع) بر فراز هشت بقاع متبرک استان خبر داد و گفت : به مناسبت میلاد با سعادت امام مجتبی (ع) هشت پرچم مزین به نام این امام در بقاع متبرکه استان برافراشته شد.

مدیر کل جدید اوقاف و امور خیریه استان کرمانشاه افزود: طی مراسمی در شب ولادت حضرت امام حسن مجتبی (ع) با حضور آیت‌الله علما نماینده، ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمانشاه و جمعی از مسؤولان و روحانیون، مراسم اهتزاز پرچم مبارک امام حسن مجتبی (ع) به‌صورت نمادین بر فراز بقعه حضرت سیده فاطمه (س) در کرمانشاه برگزار شد.

او با اشاره به راه افتادن هفت کاروان شادی نسیم انتظار در کرمانشاه در میلاد امام حسن مجتبی (ع) و از هفت بقاع متبرکه شاخص استان، افزود: مولودی‌خوانی به صورت خیابانی، شادی و نشاط برای مردم شهرستان‌های کرمانشاه، اسلام آبادغرب، گیلان‌غرب، سنقر وکلیایی، کنگاور و شهر بیستون، از برنامه‌های شاخص این کاروان‌ها است .

 

 

انتهای پیام/د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار