کد خبر: ۷۳۴۸۵۳۸
تاریخ انتشار: ۲۰ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۲۱:۰۳
۲۰ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۲۱:۰۳
کد خبر : ۷۳۴۸۵۳۸

مهدی انجیدنی، مدیرعامل پیام‌رسان گپ، با انتشار پستی در توئیتر از مشکلات پشتیبانی یکی از فروشگاه‌های اینترنتی نوشت.

به گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، مهدی انجیدنی مدیرعامل پیام رسان گپ، با انتشار پستی در حساب کاربری توئیتر خود از عدم وجود سامانه پشتیبانی کتبی و مناسب شرکت دیجی‌ کالا ابراز تعجب کرد.

وی با شکایت به آن‌ که سایت دیجی کالا پیگیری‌های او را مورد بررسی قرار نمی‌دهد نوشت: "عجیب نیست که دیجی‌ کالا یک سامانه ثبت کتبی شکایت و مشکلات و پیگیری آنها ندارد؟! ۲۰ روز است که از کالا خریداری شده خبری نیست ! پشتیبانی تلفنی هم بدون بررسی و به صورت تکراری میگه درخواست شما ثبت شد، تا ۲۴ ساعت دیگر بررسی می‌شود که خوب ظاهرا بررسی نمی‌شود".

در ادامه تصویر پست منتشر شده مهدی انجیدنی، مدیر عامل پیام رسان گپ، در حساب کاربری توئیتر وی را مشاهده می‌کنید:

شکایت مهدی انجیدنی از پشتیبانی دیجی کالا


بیشتر بخوانید: تبریک مجازی چهره‌ها به مناسبت روز میلاد امام حسن مجتبی (ع)


انتهای پیام/

پیام رسان های باشگاه خبرنگاران - پایین شرح خبر
پیام رسان های باشگاه خبرنگاران - پایین شرح خبر
پیام رسان های باشگاه خبرنگاران - پایین شرح خبر
مطالب پیشنهادی وب
اخبار پیشنهادی
پیام رسان های باشگاه خبرنگاران - پایین شرح خبر
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
پیام رسان های باشگاه خبرنگاران - پایین شرح خبر
زیارت عاشورا-صفحه خبر دسکتاپ