بیش‌از هفت هزار پرس غذای گرم در ایرانشهر توزیع شد

مدیرکمیته امداد امام خمینی (ره) ایرانشهر گفت: بیش‌از هفت هزار پرس غذای گرم از ابتدای ماه مبارک رمضان تا کنون در بین افراد نیازمند این شهرستان توزیع شده است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان ، محمدعلی تراقویی مدیرکمیته امداد امام خمینی (ره) ایرانشهر   اظهارداشت: امسال به دلیل شرایط ویروس کرونا، رعایت فاصله گذاری اجتماعی و عدم برپایی سفره افطاری غذای گرم و سبد کالا بین نیازمندان توزیع می‌شود.

او  با بیان اینکه در ماه مبارک رمضان بیش‌از ١۵ هزار پرس غذای گرم بین مددجویان کمیته امداد توزیع می‌شود گفت: این غذا‌ها در قالب اطعام مهدوی و براساس دستورالعمل ستاد ملی مقابله با کرونا و رعایت کامل نکات بهداشتی طبخ می‌شود.

مدیر کمیته امدادامام خمینی (ره) ابراز امیدواری کرد که با همراهی و هم افزایی نیکوکاران، خیران، نهاد‌ها و سازمان‌ها در این ماه پر خیر و برکت به این اهداف خداپسندانه دست یابیم و گامی موثر در راستای حمایت از نیازمندان ایرانشهری در روز‌های سخت کنونی برداریم.

وی بیان کرد: تلاش می‌کنیم تا بین همه خانواده‌های تحت پوشش این نهاد بسته‌های جیره خشک غذایی و غذای گرم را در ماه مبارک رمضان توزیع کنیم.

تراقویی اظهارداشت: در ایرانشهر ٢۴ هزار نفر در قالب هشت هزار خانوار تحت حمایت کمیته امداد امام خمینی (ره) هستند.

انتهای پیام/گ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار