بحران کرونا فرصتی مناسب برای استارت آپ‌ها

با ورود ویروس کرونا به کشور نیاز مردم به استارت آپ‌ها بیشتر شد. یکی از پرطرفدارترین خدمات آنلاین در روز‌های کرونایی خرید غیرحضوری و استفاده از سرویس‌های مشابه است.

به گزارش خبرنگار حوزه فناوری گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان، بحران کرونا با همه چالش‌ها و تهدید‌های جدی که پیرامون اقتصاد جهان ایجاد کرد، اما برای کسب و کار‌های نوپا یا همان استارت‌آپ‌ها فرصت‌های جدیدی را خلق کرده است.

یکی از پرطرفدارترین خدمات آنلاین در این روز‌ها خرید غیرحضوری و استفاده از سرویس‌های مشابه است. در نتیجه بخشی از جامعه که این خدمات را پیش از این به صورت حضوری استفاده می‌کردند، حالا و برای اولین بار در حال استفاده از سرویس‌های فناورانه و مجازی هستند که باعث رشد بخشی از کسب‌وکار‌های آنلاین شده است.

این تجربه باعث شد نگرانی‌های رایج کاربران برای استفاده از سرویس‌های آنلاین کمتر شده و در نهایت فرصت مناسبی برای رشد بخش‌های دیگر این حوزه در دوران پساکرونا ایجاد شود.


بیشتر بخوانید: ساخت حسگرهای فشاری با حساسیت بالا


علاوه بر این بازه سنی کاربرانی که از خدمات آنلاین کسب و کار‌ها استفاده می‌کنند، نسبت به گذشته تغییر کرده و کاربرانی با بازه سنی ۴۰ تا ۵۵ سال رشد قابل توجهی داشته‌اند.

به موازات این رشد، فرصت‌ها و انگیزه‌های جدیدی نیز برای سرمایه‌گذاری در کسب و کار‌های آنلاین ایجاد شده است که فرصت بسیاری خوبی برای ورود به این حوزه چه در بخش راه‌اندازی کسب و کار و چه در بخش سرمایه‌گذاری خواهد بود که باید کسب و کار‌ها از این فرصت بهره ببرند تا بتوانند اهرم رشد سریع خود را پیدا کنند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار