قدردانی حوزه علمیه قزوین از کادر درمانی بیمارستان تأمین اجتماعی

جمعی از مسئولان حوزه علمیه قزوین با حضور در بیمارستان تأمین اجتماعی قزوین از کادر درمانی قدردانی کردند.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قزوین ، جمعی از مسئولان حوزه علمیه قزوین به نمایندگی از مدیریت حوزه علمیه استان، با حضور در بیمارستان تأمین اجتماعی قزوین، به کادر درمانی این بیمارستان خداقوت گفتند.

در این دیدار حجت الاسلام علی اصغر رضایی ضمن قدردانی از مدیر و کادر درمانی بیمارستان تأمین اجتماعی قزوین، گفت: کادر درمانی بیمارستان‌ها سال‌های متمادی به ویژه در این روز‌ها که بیماری کرونا شیوع پیدا کرده است با زحمات شبانه روزی خدمات ارزشمندی را در کشور به یادگار گذاشته اند.

مسئول قرارگاه جهادی شهدای روحانیت حوزه علمیه قزوین افزود: مدافعان سلامت در خط مقدم جبهه سلامت قرار دارند که با ایثار و فعالیت شبانه روزی، ارزش جامعه درمانی را نمایان کردند.

او ادامه داد: لازمه کنترل اوضاع و قطع زنجیره انتشار ویروس کرونا و بازگشت به وضعیت عادی نیازمند همکاری جدی مردم عزیز است.

حجت الاسلام رضایی با اشاره به اقدامات صورت گرفته در قرارگاه جهای شهدای روحانیت حوزه علمیه قزوین بر ادامه فعالیت طلاب جهادی تا ریشه کنی کرونا تأکید کرد.

در ادامه دکتر سعید مخلوقی، رئیس بیمارستان تأمین اجتماعی قزوین نیز گزارشی از فعالیت‌های انجام شده کادر درمانی در خصوص بیماری کرونا ارائه داد.

انتهای پیام/ک

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار