مجلس یازدهم پیگیری اشتغال و رفع موانع سرمایه گذاری باشد

نماینده مردم اصفهان در مجلس شورای اسلامی گفت: امیدواریم مجلس یازدهم در محورهایی مثل سرمایه گذاری و علل سرمایه گریزی، اشتغال و رفع موانع سرمایه گذاری در استان فعالیت کنند.

حمیدرضا فولادگر نماینده مردم اصفهان در مجلس شورای اسلامی در گفتگوی اختصاصی با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان ،در خصوص ویژگی های مجلس در تمام ادوار گفت: مجالس های بعد از مجلس اول هر کدام نقاط ضعف و قوتی داشتند. ممکن است مجلس دهم نسبت به مجلس نهم نقاطی ضعفی داشته باشد ولی به این معنا نیست که هیچ اقدامی صورت نگرفته است، مجلس شورای اسلامی در قانون گذاری ها و بخش نظارت فعالیت های زیادی داشته است.

او ادامه داد:  فعالیت‌های مجلس شورای اسلامی در حوزه های اقتصادی، سیاست خارجی و تولید داخلی بوده است.  برای اولین بار در مجلس به اتفاق آراء از سپاه قدس پاسداران حمایت شد و برای آن بودجه تعیین کرد. مجلس شورای اسلامی پس از تروریست خواندن سپاه قدس توسط آمریکا، با تروریست قلمداد کردن دولت آمریکا و نیرو های آن‌ها در منطقه مخالفت خود را به این اقدام آمریکا نشان داد.

این نماینده مجلس دیگر فعالیت های دوره دهم مجلس شورای اسلامی را اینگونه شرح داد: مصوبه برای رسیدگی به دارایی‌های غیرمشروع مسئولان و سامانه رسیدگی به اموال مسئولان از دیگر خدمات در مجلس دهم بود که تصویب شدند،قوانین متعددی  در حوزه های سیاسی، اقتصادی و فرهنگی تصویب شده است و در بخش نظارت به موقع از برخی موارد جلوگیری شده است. با این حال مجلس دهم می‌توانست در حوزه های قانون گذاری و نظارت، فعالیت بهتری داشته باشد ولی، باید نقاط قوت دیده شود و امیدوار بود که نقاط ضعف در مجلس یازدهم برطرف شود.

فولادگر مهم ترین مسائلی که مجمع نمایندگان استان اصفهان پیگیر آن بودند را حل مشکل آب و کشاورزی دانست و افزود:تشکیل ستاد احیای زاینده رود، در نظر گرفتن ردیف بودجه برای سامانه دوم آبرسانی، ، از بلاتکلیفی درآمدن سد تونل سوم و مسیر جریان آب از مهمترین اقدامات برای حل مشکلاب آب بود

. مورد دوم در حوزه رفع موانع تولید و بهبود فضای کسب و کار  اشتغال تلاش هایی شد، همچنین بسیار از پروژه های عمرانی در استان اصفهان که نیمه کاره رها شده بودند فعال شدند .

او گفت: امیدواریم مجلس یازدهم در محورهایی مثل سرمایه گذاری و علل سرمایه گریزی، اشتغال و رفع موانع سرمایه گذاری در استان، حقابه و کشاورزی و فضای کسب کار، فعالیت کنند.

 

 

انتهای پیام/ش

 

 

انتهای پیام/ش

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار