محفل انس با کلام وحی در تیپ ۳۷ زرهی شیراز

به مناسبت میلاد با سعادت کریم اهل بیت عصمت و طهارت حضرت امام حسن مجتبی (ع) محفل معنوی و روحانی انس با کلام وحی در فضای مجازی در تیپ ۳۷ زرهی برگزار شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، حجت الاسلام شهباز فضلی رییس عقیدتی سیاسی تیپ ۳۷ زرهی در ان مراسم، به وظایف انسان‌ها در خصوص قرآن کریم  اشاره كرد و گفت: ما در برابر قران ۳ وظیفه داریم؛ اول انس با قرآن است که باید در تمام ایام یک انسان مومن و معتقد انس با قرآن داشته باشد و طبق فرمایش امام صادق (ع) روزانه حداقل ۵۰ آیه از قرآن تلاوت كند.

او، حدیثی از پیامبر مكرم اسلام(ص) در خصوص تأثیر تلاوت آیات وحی در ماه مبارك رمضان یادآور شد و گفت: چنانچه پیامبر عظیم‌الشأن اسلام (ص) می‌فرمایند در ماه مبارک رمضان هر کسی که یک آیه از قران را تلاوت كند، اجر و پاداش آن برابر ختم قرآن در ماه‌های دیگر است.

فضلی ادامه داد: دومین وظیفه ما در برابر قرآن تدبر در آیات آن است و باید آیات قرآن را همراه با تدبر و تفکر تلاوت كنیم و سوم عمل به دستورات قرآن است كه این عمل باید در اخلاق، رفتار و کردار و سبک زندگی انسان نمایان باشد.

رئیس عقیدتی ـ سیاسی تیپ ۳۷ زرهی حدیثی از امام علی(ع) را یادآور شد و گفت: امام علی (ع) می‌فرمایند هیچ‌کسی سعادتمند نمی‌شود مگر با تبعیت از دستورات قرآن و هیچ‌کس بدبخت نمی‌شود مگر با دوری از قرآن.

یادآور می‌شود، تلاوت آیاتی از کلام‌الله مجید توسط حسین خدامی و علی فولادی‌وند از قاریان و حافظان تیپ ۳۷ زرهی، برگزاری مسابقه پیامکی از سخنرانی رئیس عقیدتی ـ سیاسی، برگزاری مسابقه حدیث و همچنین برگزاری مسابقه حفظ ۵ آیه ابتدایی سوره انسان و اهدای جایزه به برندگان از دیگر برنامه‌های این محفل معنوی بود.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار