اعلام فراخوان مسابقه عکس «قدر در خانه»

فراخوان مسابقه عکس «قدر در خانه» در کهکیلویه و بویراحمد اعلام شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یاسوج، اسحاق آقایی مسئول واحد آموزش و پژوهش حوزه هنری این استان از برگزاری مسابقه استانی "قدر در خانه" به مناسبت ماه مبارک رمضان و شب‌های قدر خبر داد.

اسحاق آقایی افزود: با توجه به تعطیلی اماکن مذهبی و دینی بخاطر شیوع ویروس کرونا به منظور ثبت جلوه‌های زیبای عبادت و بندگی در شب‌های قدر حوزه هنری استان اقدام به برگزاری این مسابقه عکس کرده است.

او با بیان اینکه موضوع این مسابقه شب‌های قدر در خانه است و شرکت برای علاقمندان آزاد است، گفت: هر شرکت کننده می‌تواند حداقل ۱۰ عکس ارسال کند که عکس‌های ارسالی نباید کمتر از ۳ مگابایت باشد.

مسئول واحد آموزش و پژوهش حوزه هنری با اشاره به نحوه شرکت در مسابقه بیان کرد: علاقمندان می‌توانند عکس‌های خود را به آدرس پست الکترونیکی eshaghaghaei۲۰@gmail.com ارسال کنند.

آقایی افزود: به هفت نفر برگزیده هر کدام یک لوح تقدیر و مبلغ پنج میلیون ریال جوایز نقدی اهدا می‌شود و آخرین مهلت ارسال آثار تا ۳۰ اردیبهشت ۹۹ است.

او بیان کرد: این مسابقه عکس با همکاری حوزه هنری استان، دانشگاه علوم پزشکی یاسوج، سازمان بسیج رسانه استان و ستاد اقامه نماز کهگیلویه و بویراحمد برگزار می‌شود.

انتهای پیام/س

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.