اولین فیلم از ناوچه کنارک پس از حادثه دیشب

نخستین فیلم از ناوچه آسیب دیده کنارک منتشر شده است.

به گزارش گروه فیلم و صوت باشگاه خبرنگاران جوان، ناوچه کلاس هندیجان کنارک اواخر روز گذشته هنگام تمرین دریایی دچار سانحه شده بود که نخستین فیلم منتشر شده از این ناوچه را مشاهده می‌کنید.

 


بیشتر بخوانید: مشخصات فنی ناوچه کنارک + تصاویر و فیلم 



انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland
محمد
۲۰:۴۰ ۲۲ ارديبهشت ۱۳۹۹
چند روز پیش خدمت یک آزاده رسیدم ماجرای اسارتشون رو پرسیدم. در پاسگاه چم هندی دهلران سال پنجاه و نه اول مهر ساعت 0600 صبح دور پاسگاه رو زدن اکیپ دشمنی که از جلو اومده بود به اشتباه یک خمپاره به اکیپ دوم دشمن که از پشت پاسگاه اومدن حواله کرده بود و چند نفرشون اشتباهی توسط خودشون کشته شد... اشتباه همیشه هست
Iran (Islamic Republic of)
" Sarbaze ,, Fadaeye ,, Rahbaram
۱۸:۳۳ ۲۲ ارديبهشت ۱۳۹۹
سلام .
خدمت مقام معظم رهبری ( دامت برکاته ) و ارتش جمهوری اسلامی و خانواده محترم این شهدای بزرگوار و ملت شریف و شهید پرور ایران ، تسلیت عرض میکنم . و از خداوند منان سلامتی و بهبودی برای آسیب دیدگان این حادثه تلخ خواستارم .
Iran (Islamic Republic of)
فرزند ایران
۱۷:۳۸ ۲۲ ارديبهشت ۱۳۹۹
البته تاسف باره و خدا به خانواده همه عزیزان دریادل نیروی دریایی ارتش که در این سانحه شهید شدند، صبر بدهد. امیدوارم اشتباهات این چنینی به خاطر کاهش رزمایش ها و تمرینات نظامی نباشد. وقوع یک سانحه این چنینی هر چند باعث ناراحتی است، اما عجیب هم نیست. اشتباهات انسانی و فنی همواره بخشی از هر کاری است و چه بسیار انسان هایی که بر اثر اشتباه خودشان یا دیگری جان خود را روزانه از دست می دهند، مهم آن است که چقدر می شود از وقوع چنین حوادثی به هر ترتیب جلوگیری کرد. مخصوصا وقتی عده ای در کمین نشسته اند تا به هر ترتیبی و با نادیده گرفتن دستاورد های گذشته ، سوژه ای برای ضربه وارد کردن به این کشور وارد کنند. نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران افتخار نابود کردن نیروی دریایی عراق را فقط در چند روز اول جنگ داشته است. و در آب راه های بین المللی امنیت کشتی رانی را برای شناور های ایرانی و حتی غیر ایرانی برقرار می کند.
آخرین اخبار