نقل و انتقالات بارسلونا برای فصل بعد کدام بازیکنان خواهند بود؟

مدیران باشگاه بارسلونا در نظر دارند تا بازیکنان جدیدی را به تیمشان اضافه کنند.

به گزارش  خبرنگار دنیای ورزش گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان, در حالی که به احتمال زیاد شروع مجدد رقابت‌های لالیگا از ۳۱ خرداد خواهد بود، مسئولان باشگاه بارسلونا در نظر دارند تا تیم خود را برای فصل آینده با خرید چند بازیکن گران قیمت تقویت کنند.

مسئولان این تیم در نظر دارند تا برای تامین مالی خرید‌های گران قیمت احتمالی خود، ۴ بازیکن خود را به فروش برسانند. آنتوان گریزمان، ساموئل اومتیتی، آرتور ملو و ایوان راکیتیچ بازیکنانی هستند که در اولویت فروش این باشگاه قرار دارند.

گریزمان با حضور خود در ترکیب این فصل کاتالان‌ها، چندان نتوانست پر فروغ باشد. ایوان راکیتیچ هم که مورد غضب مسئولان آبی اناری پوشان قرار گرفته و اومتیتی علمکرد چندان مطلوبی را در خط دفاعی نداشته است و با حضور فرانکی دی یونگ هم این تیم دیگر نیازی به آرتور ملو ندارد.

البته خود این بازیکنان تمایلی به ترک نیوکمپ ندارند، اما مسئولان بارسلونا برای خرید بازیکنان جدید ناچار به فروش این بازیکنان هستند.

نیمار جونیور، لائوتارو مارتینز، میرالم پیانیچ و تانگی اندومبله بازیکنانی هستند که مورد توجه مسئولان کاتالان‌ها قرار گرفته اند. آم‌ها در تلاش هستند تا هر طور که شده این بازیکنان را در فصل آینده به خدمت بگیرند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار