نماینده نیروی دریایی راهبردی ارتش جمهوری اسلامی ایران در گلستان گفت: یکی از شهدای حادثه شناور کنارک، ناو استوار دوم «مهدی هاشمی خواه» از ساکنان شهرستان کلاله است.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از گرگان، ناخدا دوم فرهاد روشن فر نماینده نیروی دریایی راهبردی ارتش جمهوری اسلامی ایران در گلستان ضمن تسلیت شهادت شماری از دریادلان نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران در حادثه جاسک، گفت: یکی از شهدای  حادثه کنارک، ناو استوار دوم مهدی هاشمی خواه از ساکنان شهرستان کلاله است.

او افزود: شهادت همرزم رشید و سرافراز، شهید مدافع خلیج همیشه فارس و دریای عمان که شجاعانه و عاشقانه، جان خویش را در راه پاسداری از آب‌های نیلگون میهن اسلامی فدا کرد و با شهادت خویش برگ زرین دیگری از حدیث عشق و تبعیت از سرور و مولایمان را رقم زده تبریک و تسلیت می‌گویم.

روشن فر گفت: دریادلان نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران فقدان این جوان رشید را فراموش نمی‌کنند و ادامه راه ایشان را چراغ راه آیندگان و جوانان قرار می‌دهند.

او بیان کرد: شهادت این شهید عالیقدر را محضر حضرت، ولی عصر (عج)، رهبر معظم انقلاب، مردم شریف استان گلستان و خانواده محترم تبریک و تسلیت عرض کرده و از درگاه ربوبی علو درجات برای آن عزیر سفر کرده و صبر و اجر برای بازماندگان را از خداوند متعال مسئلت می‌کنم.

روشن فر گفت: در حال تدارک و برنامه‌ریزی برای انتقال پیکر این شهید به گلستان و نحوه برگزاری مراسم استقبال، تشییع و تدفین هستیم.

گفتنی است که عصر روز یکشنبه بیست و یکم اردیبهشت در حین انجام تمرین دریایی توسط تعدادی از شناور‌های نیروی دریایی ارتش در آب‌های جاسک و چابهار، شناور پشتیبانی سبک کنارک دچار حادثه شد و تعدادی از دریادلان نیروی دریایی به فیض شهادت نائل آمدند.
 
منبع: مهر
 
انتهای پیام / ن
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.