بزرگ‌ترین چالش این روز‌های مدیران استقلال و پرسپولیس

موضوع جدایی ستاره‌های سرخابی در پایان لیگ نوزدهم جدیدترین معضل مدیران تازه وارد دو باشگاه است.

بزرگ‌ترین چالش این روز‌های مدیران استقلال و پرسپولیسبه گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران جوان، تعطیلی رقابت‌های لیگ برتر فوتبال ایران به دلیل شیوع بیماری کرونا و نامشخص بودن وضعیت برگزار شدن یا نشدن ادامه ۹ هفته باقی مانده لیگ نوزدهم حواشی زیادی در فوتبال ایران به وجود آورده است.

علاوه بر اینکه جنگ باشگاه‌های برای برگزار شدن یا نشدن بازی‌ها بالا گرفته، گمانه‌زنی دیگری نیز وجود دارد که شاید طبق گفته‌های سهیل مهدی سرپرست کمیته برگزاری مسابقات لیگ، رقابت‌های لیگ نوزدهم و لیگ بیستم همزمان برگزار شوند.

این اتفاق باعث خواهد شد که تیم‌ها نقل و انتقالات را زودتر از زمان معمول در فوتبال ایران شروع کنند. در نقل و انتقالات بدون شک چشم‌های زیادی به بازیکن گرفتن یا فروختن سرخابی‌های پایتخت خواهد بود. در این گزارش نیز بررسی خواهیم کرد که کدام ستاره‌های استقلالی و پرسپولیسی در انتهای فصل تبدیل به بازیکن آزاد خواهند شد.

چند روز پیش وقتی خبر ممنوعیت جذب بازیکن و مربی خارجی برای استقلال و پرسپولیس منتشر شد، مدیران دو باشگاه وارد اولین دردسر مدیریتی شدند و حالا که چه در صورت برگزار شدن ادامه بازی‌های لیگ نوزدهم چه در صورت برگزار نشدن این بازی‌ها به پایان فصل نزدیک شدیم، موضوع جدایی ستاره‌های سرخابی دیگر معضل مدیران تازه وارد دو باشگاه است. احمد سعادتمند در استقلال کار سختی برای نگه داشتن هشت بازیکن که قراردادشان تمام می‌شود دارد و در سمت مقابل در شرایطی که هنوز مدیرعامل پرسپولیس انتخاب نشده، قرمز‌ها نیز در چنین وضعیتی قرار دارند.

روزبه چشمی، محمد دانشگر، فرشید باقری، علی کریمی، داریوش شجاعیان، فرشید اسماعیلی، مرتضی تبریزی و محسن کریمی بازیکنانی هستند که در پایان فصل قراردادشان به پایان می‌رسد.

از بین این بازیکنان بدون شک فرهاد مجیدی قید دو هافبک میانی تاثیرگذار خودش یعنی علی کریمی و فرشید اسماعیلی را نخواهد زد. هرچند حتی اگر مجیدی هم فصل بعد سرمربی آبی‌ها نباشد باز هم خود باشگاه باید هرطور که شده در حفظ این دو ستاره موفق باشد. مرتضی تبریزی و محسن کریمی، اما شاید بازیکنانی باشند که با توجه به عملکرد اخیرشان باشگاه خیلی دنبال تمدید قرارداد با آن‌ها نباشد. روزبه چشمی، محمد دانشگر، فرشید باقری و داریوش شجاعیان هم به نظر اگر پیشنهاد خیلی خوب دیگری نداشته باشند، مدیران استقلال می‌توانند آن‌ها را برای ماندن راضی کنند.

بزرگ‌ترین چالش این روز‌های مدیران استقلال و پرسپولیس

در اردوگاه رقیب نیز وضعیت بهتر از این نیست. علیرضا بیرانوند، سیدجلال حسینی، محمد نادری، بشار رسن، علی علیپور و کریستین اوساگونا بازیکنانی هستند که در پایان این فصل قراردادشان با پرسپولیس تمام خواهد شد.

بزرگ‌ترین چالش این روز‌های مدیران استقلال و پرسپولیس

از بین این بازیکنان جدایی بیرانوند با توجه به قرارداد با باشگاه بلژیکی به نظر قطعی می‌رسد و یحیی برای فصل بعد در کنار رادو باید دنبال یک دروازه‌بان مطمئن دیگر نیز باشد. محمد نادری و علیپور هم بازیکنانی هستند که این روز‌ها پیشنهاد‌های زیادی از کشور‌های دیگر دریافت می‌کنند و به نظر باشگاه برای نگه‌داشتن‌شان کار سختی دارد. بشار رسن هم که به دلیل عدم دریافت بخش زیادی از قرارداد و چالش‌های مالی با باشگاه به شدت از مدیران ناراضی است و اصلا بعید نیست حتی در صورت شروع بازی‌ها نیز به ایران برنگردد. در خصوص سیدجلال حسینی هم اینطور باید گفت که لیگ نوزدهم می‌تواند پایانی برای دوران حضور او در مستطیل سبز باشد. پایانی که مشخص نیست با پوکر قهرمانی همراه خواهد شد یا خیر؟

منبع: خبر آنلاین

انتهای پیام/

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار