نتایج نظرسنجی شرکت ملی پست؛

۷۰ درصد مشتریان از کیفیت بسته بندی مرسولات رضایت دارند

نتایج نظرسنجی جدید شرکت ملی پست از وضعیت بسته بندی مرسولات پستی نشان می دهد که ۷۰ درصد مشتریان از کیفیت بسته بندی مرسولات خود رضایت دارند.

به گزارش حوزه دنیای ارتباطات گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان،  شرکت ملی پست ایران، با انتشار یک نظرسنجی در سایت خود، میزان رضایت مشتریان را از کیفیت بسته بندی مرسولات پستی جویا شد.

این نظرسنجی از حدود سه ماه گذشته در سایت شرکت ملی پست منتشر شده و مشتریان در پاسخ به این سوال که " میزان رضایت شما از کیفیت بسته بندی مرسولات پستی چقدر می‌باشد؟ " جواب خود را در پنج گزینه ثبت کردند.

نتایج به دست آمده از این نظرسنجی نشان می‌دهد که ۷۰ درصد مشتریان رضایت کامل خود را از کیفیت بسته بندی مرسولات پستی اعلام کردند.

از نیمه دوم سال گذشته استاندار‌ها و الزامات لفاف به ویژه کارتن اصلاح و کارتن‌های پستی در ابعاد جدید با جنس مقاوم و قیمت مناسب‌تر در اختیار هموطنان در اقصی نقاط کشور قرار داده شد.

لزوم توجه به اصل مشتری مداری در ارائه خدمات پستی، شرکت ملی پست را بر آن داشت تا در جهت ارتقاء سطح رضایتمندی و اعتماد مشتریان، اقدام به انتشار این نظرسنجی نماید.

ارتقاء سطح کیفی لفاف‌های جدید در واحد‌ها و دفاتر پستی دولتی از یک سو و کاهش هزینه‌های تمام شده مشتریان در طرح کارتن‌های جدید پستی، ضمن ترغیب مشتریان به استفاده از این کارتن ها، افزایش نسبی رضایت آنان از لفاف مرسولات را به همراه داشته است.


 
 
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار