محقق شدن رویای دختر شین آبادی پیرانشهر در مهاباد

رئیس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی شهرستان مهاباد گفت: رویای دختر شین آبادی در روستای یوسفکند مهاباد رنگ واقعیت به خود گرفت.

به گزارش  خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مهاباد،  در ادامه اقدامات بنیاد مسکن در زمینه مقاوم سازی و تامین مساکن روستایی برای اقشار ضعیف و کم برخوردار جامعه رویای یکی از دختران حادثه دیده روستای شین آباد پیرانشهر  به واقعیت تبدیل شد و هر آجری که روی هم چیده شد امید را در دل این خانواده زنده نگه داشت.

سلامت رئیس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی شهرستان مهاباد در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مهاباد، گفت: با پیگیری های صورت گرفته و با توجه به طرح‌های بنیاد مسکن از حضور یکی از دختران آسیب دیده در حادثه آتش سوزی مدرسه شین آباد و پیگیری‌های لازم انجام شد.

سلامت اظهار داشت: خوشبختانه برای این خانواده در خصوص تامین و احداث مسکن اقدامات لازم برای تشکیل پرونده و معرفی به بانک صورت گرفت.

او افزود: در این راستا توسط بنیاد مسکن مبلغ ۴۰ میلیون تومان تسهیلات با سود ۵ درصد در اختیار این خانواده قرار گرفت و مسکن برای این خانواده مرتفع و در ساختمان جدید و نو سکونت پیدا کردند.

حسن همزه پدر حادثه دیده یکی از دختران شین آباد پیرانشهر نیز در این زمینه گفت: خوشبختانه به کمک بنیاد مسکن و مسئولان توانستیم یه خونه رویایی که واقعا انتظار نداشتم بسازم و دخترم همیشه می گفت پدرکاش از این شهر می رفتیم و این خاطره تلخ رو فراموش می کردیم و به خاطر اون من مجبور شدم به  شهرستان مهاباد مهاجرت کنم و خیلی از بنیاد مسکن و مسئولان تشکر می کنم که کمک کردن من همچین خونه‌ای رو بسازم و رویای دخترم رو به واقعیت تبدیل کنم.

اقدامی که در کنار ایجاد امنیت و آرامش برای روستاییان آن‌ها را به ماندن در روستا‌ها هم دلگرمتر می‌کند.

انتهای پیام / س خ 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.