دادستان عمومی و انقلاب نایین:

بازداشت یکی از کارکنان سابق دایره مالی شهرداری نایین

طارمی گفت: در حال حاضر متهم با حکم قضایی جلب و به دادسرا اعزام و پس از بازجویی و تحقیقات اولیه با صدور قرار بازداشت موقت روانه زندان شده است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان، مهدی طارمی دادستان عمومی و انقلاب نایین  گفت: متعاقب اخبار و گزارشات موثق واصله در خصوص ربودن تعداد چند صد فقره اوراق، اسناد و مدارک عمدتاً مالی و برگ‌های چک متعلق به شهرداری و انتقال غیرقانونی این موارد به منزل مسکونی توسط یکی از کارکنان سابق دایره مالی شهردای که سال گذشته بازنشسته شده بود، دستور قضایی جهت بازرسی از منزل صادر و متعاقب آن اسناد و مدارک فوق الذکر از منزل نامبرده کشف و جمع آوری گردید.

او  افزود: در حال حاضر متهم با حکم قضایی جلب و به دادسرا اعزام و پس از بازجویی و تحقیقات اولیه با صدور قرار بازداشت موقت روانه زندان شده است.

دادستان عمومی و انقلاب نایین ضمن تأکید بر پیگیری این پرونده تا حصول نتیجه مطلوب تأکید کرد: بدیهی است چنانچه از هر جهت (اهمال در انجام وظیفه و یا عمد یا معاونت یا مشارکت یا اطلاع ندادن به مقام قضایی علی رغم اطلاع داشتن از قبل) اتهامی متوجه افراد دیگر باشد، اقدامات قضایی مقتضی از سوی مراجع ذیصلاح علیه ایشان در اسرع وقت بعمل خواهد آمد.
 
انتهای پیام/ی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار