بازگشایی مدارس خراسان شمالی

مدیرکل آموزش و پرورش خراسان شمالی از بازگشایی مدارس خراسان شمالی از ۲۷ اردیبهشت ماه با رعایت پروتکل‌های بهداشتی خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بجنورد ،  عباس سعیدی مدیرکل آموزش و پرورش خراسان شمالی گفت: مدارس خراسان شمالی با رعایت پروتکل‌های بهداشتی از قبیل استفاده دانش آموزان و معلمان از ماسک و دستکش و رعایت فاصله اجتماعی، بازگشایی می‌شوند.

سعیدی با اشاره به اینکه حضور دانش آموزان در مدارس اختیاری است، عنوان کرد: دانش آموزانی که فکر می‌کنند دارای عقب افتادگی در برخی از دروس بوده و نیازمند رفع اشکال هستند می‌توانند با حضور در کلاس درس، عقب ماندگی‌ها را جبران کنند.

او با اشاره به تحصیل ۱۸۵ هزار دانش آموز در مقاطع تحصیلی مختلف در استان، افزود: حدود ۵۵ درصد دانش آموزان استان به شبکه شاد دسترسی دارند و این در حالی است که به علت پراکندگی روستایی و وجود محرومیت فراوان در میان شهرستان‌های خراسان شمالی رازوجرگلان با ۲۳ درصد کمترین میزان برخورداری از این شبکه را دارد.

مدیرکل آموزش و پرورش خراسان شمالی عنوان کرد: تلاش می شود تا همه پروتکل‌های بهداشتی در مدارس استان رعایت شود و از والدین دانش آموزان نیز در خواست داریم مراقبت‌های بهداشتی لازم را از خانه تا مدرسه برای فرزندان خود انجام دهند.

انتهای پیام/د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.